[Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:33

_Anke schreef:
Vrouw, op een YouTube filmpje. Zal even de link hier plakken

https://youtu.be/sS9cPM8ybuw
Op 4'28

Dit liedje ken ik maar ik kan er nu dus écht niet op komen 8)7

♡♡♡♡♡


theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 23:15

Jans schreef:
Ik weet mn liedje! Chef Special met Amigo :D hij kwam toevallig net op de radio :D

Aaahh, ja als ik nu alles terug lees denk ik ja, logish maar zelf was ik er niet op gekomen haha. Leuk liedje <3

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [centraal] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:32

Het stuk waar ik laatst om vergelijkbare redenen naar op zoek was was To Build A Home, misschien die?

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [centraal] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 14:23

Haevn - Fortitude?

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [centraal] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 14:48

Haha ja ik verstond dat eerst ook hoor haha, veel logischer ook. Alsjeblieft :)

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [centraal] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:23

is het niet van Brian Logan Dales? Dat is de oude zanger van The Summer Set

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [centraal] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 20:29

Waar heb je het liedje gehoord?

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 00:17

Enige die ik kan bedenken is Bry - your life over mine (take another step take another step back don’t leave) maar das niet wat je zoet denk ik :+

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:45

The paper Kites - Bloom?

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 23:01

Over het algemeen draaien ze alleen liefjes die als single zijn uitgebracht, dus dat vermindert het al wel een heleboel.

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:02

Oké ik heb er ook eentje hoor. Afgelopen zomer hadden we het raam veel open, en onze soort van overburen (zit alleen een fietspad tussen en hun huizen staan schuin, wonen aan een soort hofje) hadden heel vaak hetzelfde nummer aanstaan. Bekend nummer, veel op de radio geweest. Mijn moeder zei altijd dat ze die wel op haar begrafenis wilde, dus mooie tekst. Dingen-somgwriter achtig, ik dacht richting James bay/George ezra maar kon daar niet de liedjes vinden die ik zoek. Zelf luister ik eigenlijk in mijn vrije tijd nooit naar dit soort muziek dus ik kan haar ook niet verder helpen.

En zoek voor mezelf een liedje, helemaal niet zo bekend, meer “alternatief”, richting rock ofzo, een liedje over iemands vader die steeds zingt “tralalalala dad, tralalalalala dad” en zo steeds het couplet. Ik dacht dat het iets was over een salesman, maar kan ook dingen door elkaar halen :+

Help!

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:27

Bubblewrap schreef:
Leave a light on - Tom Walker?

Geen tralalala, maar misschien yellowcard - life of a salesman?
Een idee of het gezongen was door een man of vrouw?


Het was geen tralalala maar ik wist niet wat wel, dat is hem inderdaad (life of a salesman)! Thanks haha.

Andere is gezongen door een man, niet leave a light on. Wat ik nog weet wat “rustiger”. Leave a light on is best “hard” soms.
Maar de helft weet ik ny haha, top!

♡♡♡♡♡


theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:44

Ik denk minder recent. Gokje is dat juli beetje het hoogtepunt was van het liedje?
Ook is het niet per se een verdrietig liedje

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:33

Ik zoek nog steeds het liedje van een stukje terug maar ook een nieuw liedje. Is een band geloof ik die het speelde, beetje gekkige naam volgens mij, hele duidelijke baslijn van steeds 3 noten en soms zingen ze la la la *andere tekst* la la la. Ik kan t niet vinden en weet niet hoe hij heet. Heel frustrerend. Denk minstens 5 jaar oud, misschien ouder

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:50

Ik zoek een liedje en ik kan er niet opkomen. Het is een break up song volgens mij, nadat zijn relatie is uitgegaan, gezongen door een man en hij zingt ergens “mate”. Dat is alles wat ik weet. Redelijk recent. Help

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:05

Robin_Rikkie schreef:
Be Alright van Dean Lewis? :)

Jaa!! Thanks!

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 00:54

Omg alphabeat. Hadden die niet fascination? Dat heb ik zooooo vaak geluisterd hahh

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:25

Is die eerste niet van Britney Spears, everything oid?

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:02

Ik weet niet of jullie hiermee kunnen helpen, maar ik ben vorige zomer naar Gran Canaria geweest en hier draaiden ze een liedje op de radio. Een Spaans liedje en hij zit half in mijn hoofd maar ik heb dus geen idee wat ze precies zingt :') Het is een vrouw die het zingt, geen idee wie. Ik weet heel random nog dat er veel O klanken zaten in het refrein en een herhaling van woord maar dan net iets anders (cero, sero) zoiets. Ik heb de vertaling een keer opgezocht en dat was iets met vliegen en het was een super positief liedje van dat ze sterk was geloof ik.
Super vage slechte omschrijving maar ik ben wel benieuwd...

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 14:38

Ayasha schreef:
theadora99 schreef:
Ik weet niet of jullie hiermee kunnen helpen, maar ik ben vorige zomer naar Gran Canaria geweest en hier draaiden ze een liedje op de radio. Een Spaans liedje en hij zit half in mijn hoofd maar ik heb dus geen idee wat ze precies zingt :') Het is een vrouw die het zingt, geen idee wie. Ik weet heel random nog dat er veel O klanken zaten in het refrein en een herhaling van woord maar dan net iets anders (cero, sero) zoiets. Ik heb de vertaling een keer opgezocht en dat was iets met vliegen en het was een super positief liedje van dat ze sterk was geloof ik.
Super vage slechte omschrijving maar ik ben wel benieuwd...

Is het geen optie om eens door de top zoveel te kijken van Gran canaria van die periode? Wellicht herken je het woord dan in de titel. Woorden die veel herhaald worden in het refrein hebben de neiging om ook in de titel voor te komen.

Keet: Thx!! _O- Hoop dat de rest van het liedje de zoektocht waard is. := Heb tot nu toe nog geen antwoorden gehad. Ben nu tunefind aan het proberen uit te dokteren gezien ik me gisteren belabberd voelde en ik alleen van de zetel gekomen ben om de stallen te doen, te voeren en de merrie te laten scannen. En op mijn mobiel kreeg ik het niet klaar. :=

Is zeker een optie behalve dat ik geeeeeen idee heb hoe ik met mijn 3 woorden Spaans die hitlijst kan vinden? Gaat om laatste week juni 2019.

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:07

Pauley schreef:
Ik zoek weer een liedje.
Heb weinig info, maar misschien heeft iemand een idee.

Hij begint rustig met een best bekend piano/keyboard deuntje.
Dan komt er zang bij en wordt het meer rock achtig. Volgens mij is de zanger een man.

Meer weet ik niet meer, maar misschien herkend iemand het.

Engels/Nederlands? Ik moet hierbij aan nothing but thieves of Imagine dragons denken...

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 11:45

Jildau schreef:
:')

Ik dacht vannacht ineens het is diezelfde stem als dat liedje van ‘said we’ve got holes, in our hearts’. Ik dat opzoeken en dat is Passenger. Maar kan het nummer niet vinden mehhh.

En nu twijfel ik of ik de stem erbij verzonnen heb, misschien ken ik wel alleen het deuntje. Oh wat erg dit! Hoop zo dat het snel op de radio komt haha.

Ik moet bij de melodie ook aan Passenger denken, maar kan het niet plaatsen

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 07:34

Ik dacht al die tijd aan dat nummer, maar jij was zo overtuigd dat het niets van Passenger was dat ik het niet had voorgesteld :')

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:12

ikke schreef:
Karin schreef:
Leuk! Ik vind het wel echt een luisteralbum. Je moet ervan houden :))

Maar Marillion is ook echt niet ieders smaak.

Simpele vraag, denk ik: Apple had ooit een app die muziek kon herkennen en je dan vertelde wie en wat het was.
Ik heb over de jaren nogal wat tapes opgenomen via de radio en niet altijd kunnen noteren welke artiest en titel het was. Ik heb van sommige, met name instrumentale, nummers dus echt geen idee meer wie of wat. Die app zou best een uitkomst zijn :D
Dan kan ik playlists van de tapes maken en die tapes een keer opnieuw opzetten want na 30+ jaar en regelmatig draaien, gaat er wat kwaliteit verloren.

Shazam, soundhound

♡♡♡♡♡


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers