[Info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 17:17

Heeft iemand hier Marionet van Daniel Cole al gelezen? Hij schijnt op Ragdoll te lijken, maar ik ben bang dat hij gaat tegenvallen :=


cursebreaker

Berichten: 11368
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:01

Yv_ schreef:
Ik heb Norse Mythology van Neil Gaiman gelezen. Was even wennen nadat ik net Circe had gelezen, omdat het een geheel andere stijl is. Het begin is wat droge stof, maar als het verhalende vertelsel begint, wordt-ie écht heel erg leuk! Heb meerdere malen zitten gniffelen.
Heb ook de illustrated edition van Neverwhere in de kast staan. Die nog niet gelezen, maar als-ie net zo leuk is als Norse Mythology, heb ik er zin in :D.


Ohhh ja die Illustrated edition van Neverwhere lijkt me zo tof!! Er is echt nog zoveel wat ik wil kopen, dramaaaaa

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:05

Ik had bij de postcodeloterij 20 euro shoptegoed gewonnen bij Bookspot, dus daarnet twee boeken besteld :D
This Savage Song van V.E. Schwabb en The Bear and the Nightingale van Katherine Arden.

Ik heb Marionet van Daniel Cole afgelopen weekend cadeau gedaan aan mijn schoonzusje. Ze vond Ragdoll erg goed en wilde graag het tweede deel. Ben benieuwd wat ze ervan vindt!

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

cursebreaker

Berichten: 11368
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:09

Moirin schreef:
Ik had bij de postcodeloterij 20 euro shoptegoed gewonnen bij Bookspot, dus daarnet twee boeken besteld :D
This Savage Song van V.E. Schwabb en The Bear and the Nightingale van Katherine Arden.

Ik heb Marionet van Daniel Cole afgelopen weekend cadeau gedaan aan mijn schoonzusje. Ze vond Ragdoll erg goed en wilde graag het tweede deel. Ben benieuwd wat ze ervan vindt!


Oooo dat is altijd leuk zeg, shoptegoed winnen/krijgen. Ik vond this Savage Song heel erg leuk. Moet het vervolg nog kopen. the Bear and the Nightingale staat nog hoog op m'n wishlist, daar zie ik heel veel positiviteit over in de bookstagram community.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 19:16

Zo, zit ik weer aan het Dear Comrade chapter in ALL en het word echt niet minder triest hoe meer je het boek herleest :') _O-

Ik denk dat ik straks heel hard ga genieten van mijn Outlander re-read. Dies toch iets minder triest. :')

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 20:36

Ik heb vadaag the eight mountains van Paolo Cognetti binnen gekregen. Ben er erg benieuwd naar!

Shenavallie
Berichten: 11513
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:00

'Dood de engel' uit! *\o/* Ook een goed boek, maar de eerste vond ik beter. Dit keer wist ik gelijk al bij wie iets niet in de haak was en achteraf had ik het juist. Maar evengoed vond ik het een goede twist/open einde. :j
Nu ga ik beginnen in 'Seance' van Kevin Valgaeren. Geen idee of het wat is, maar ik zag hem in de bibliotheek liggen. Moeten de twee boeken van Tove toch nog even wachten. :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:01

Ik heb de geillustreerde editie van American Gods.
Super mooi boek, maar het is zo'n dikke pil, dat ik hem toch niet oppak :')

Neverwhere was ik in begonnen als luisterboek, maar ik merkte dat ik die liever als fysiek boek zou lezen.
Vond hem ontzettend mooi, maar soms klikt het luisteren niet en dan heb ik gewoon liever het boek in handen.
Dus die ga ik binnenkort aanschaffen en lezen :D

Ik ben samen met Jans Our Dark Duet aan het lezen.
Vind hem tot nu toe nog beter dan Savage Song.

Verder gaat Queen of Shadows ook lekker en ben ik bijna 200 pagina's met Strange the Dreamer.
Dat is wel echt een boek dat ik rustig aan lees, sommige verhalen vlieg je doorheen, dit is daar niet een van.
Maar dat hoeft ook niet altijd, ik geniet juist intens van het verhaal en de prachtige schrijfstijl.

En ik ben ook al over de helft met The Rose Society.
Over duister gesproken... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:12

Goof schreef:
Ik heb vadaag the eight mountains van Paolo Cognetti binnen gekregen. Ben er erg benieuwd naar!

Ik ben hem aan het lezen en vind hem tot nu toe echt onwijs mooi!

cursebreaker

Berichten: 11368
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:18

Leys schreef:
Ik heb de geillustreerde editie van American Gods.
Super mooi boek, maar het is zo'n dikke pil, dat ik hem toch niet oppak :')

Neverwhere was ik in begonnen als luisterboek, maar ik merkte dat ik die liever als fysiek boek zou lezen.
Vond hem ontzettend mooi, maar soms klikt het luisteren niet en dan heb ik gewoon liever het boek in handen.
Dus die ga ik binnenkort aanschaffen en lezen :D

Ik ben samen met Jans Our Dark Duet aan het lezen.
Vind hem tot nu toe nog beter dan Savage Song.

Verder gaat Queen of Shadows ook lekker en ben ik bijna 200 pagina's met Strange the Dreamer.
Dat is wel echt een boek dat ik rustig aan lees, sommige verhalen vlieg je doorheen, dit is daar niet een van.
Maar dat hoeft ook niet altijd, ik geniet juist intens van het verhaal en de prachtige schrijfstijl.

En ik ben ook al over de helft met The Rose Society.
Over duister gesproken... :')


WHOAAA je leest veel haha! Strange the Dreamer, Laini's schrijfstijl, lees ik altijd zo langzaam mogelijk om er zolang mogelijk van te genieten haha maar vlieg er alsnog altijd doorheen omdat ik gewoon niet kan stoppen met lezen. Ik ben zooo nieuwsgierig naar our dark duet, je maakt me gek nu haha.

Ik ben begonnen aan Siege and Storm, boek 2 van de Grisha trilogie. Vind Bardugo's schrijfstijl ook heerlijk en de settings die ze gecreeerd heeft. Benieuwd waar het verhaal naartoe gaat, vind het erg tof so far.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Anoniem

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:01

Jaaa Our Dark Duet <3

Ik lees vandaag Het huis van de drenkelingen van Guillermo Rosales

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:03

Goedemorgen dames :)

Anc ik denk dat The Broken Girls ook wel een boek voor jou is!

Ik vind het echt lastig beslissen welk boek ik nu ga lezen..

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)


Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:09

Emmaa_ schreef:
Goof schreef:
Ik heb vadaag the eight mountains van Paolo Cognetti binnen gekregen. Ben er erg benieuwd naar!

Ik ben hem aan het lezen en vind hem tot nu toe echt onwijs mooi!


Nou ben benieuwd! Ik ga volgend weekend lekker een paar nachten weg dus ik denk dat ik hem nog een weekje bewaar!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 11:25

Doe ik Yasmine! Kan 'm vanmiddag op halen als het goed is.
Zo jammer, ik kwam deze foto's tegen. Natuurlijk als een gek zitten zoeken, maar had toen nog niet door dat het het eigen exemplaar van Riddell was. Wat is hij toch goed, wat maakt-ie er een mooi kunstwerkje van <3.
Afbeelding
Afbeelding

Laat je weten heo die was, Goof? Ik hou van avonturen, maar ben bang dat die veel meer psychish is op de eea manier?

Hier weinig gelezen. Ben inhaalslag van Chicago Fire aan het doen, nadat ik eerst Lucifer heb verslonden :D. Vandaag wel eentje oppakken, weet nog niet welke.

♥ Rewrite the Stars ♥

prulletjeJarig

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:24

Emmaa_ schreef:
Goof schreef:
Ik heb vadaag the eight mountains van Paolo Cognetti binnen gekregen. Ben er erg benieuwd naar!

Ik ben hem aan het lezen en vind hem tot nu toe echt onwijs mooi!


Ik heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan maar telkens was er toch net een ander boek dat meer mijn interesse had. Als jullie hem allebei mooi vinden moet ik hem toch maar eens meenemen :j .

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:02

Nou, gaat lekker met Mythos -O- . Gister werd-ie vertraagd naar vandaag en vandaag staat er al de hele dag 'zending niet verwerkt' in de postnl app. Dus ik in de bol app kijken, staat er 'geretourneerd'. Heb ik neit gedaan, dus maar aan de bel getrokken bij bol.
Antwoord: 'Ik zie staan dat je pakketje beschadigd is bij PostNL. Je boek was blijkbaar te ver beschadigd om nog netjes aan jou te kunnen leveren. Ik ga kijken hoe ik dit het beste voor je op kan lossen.'

Lekker verhaal.. Iemand dat ooit weleens gehad?

♥ Rewrite the Stars ♥

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:04

Nieuw boek opsturen zullen ze dan denk ik?

Nooit gehad, maar wel netjes dat hij dus al terug is en niet alsnog gewoon bij jou afgeleverd van zoek het maar uit.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:09

Ik moet 'm opnieuw bestellen?
Baal hier echt wel van. Ben altijd prima tevreden over bol, maar ik vind het echt not done dat ik hier zelf achteraan moet gaan. Kan ik weer 8 dagen wachten. Ze gooien een tegoed op mn account terug geloof ik, maar eigenlijk wil ik gewoon bij TBD bestellen. Volgende keer maar gewoon weer Eci geloof ik.
Ik vind het niet netjes, want ik zit al 2 dagen op niets te wachten dus... Ze hadden ook ff een mailtje kunnen sturen of wat dan ook.

♥ Rewrite the Stars ♥

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:19

Huh hoezo opnieuw bestellen? Zij moeten gewoon een nieuwe sturen, zijn ze gek geworden ofzo?

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:20

Eci heet tegenwoordig Bookspot zag ik. Is soms wat verwarrend als ik de nieuwsbrief krijg :))

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:23

Nee moet volgens de bol-chat opnieuw bestellen want deze hebben ze blijkbaar al terug? Niuja dan ga ik maar voor de paperback denk ik, die is gelijk leverbaar.

Ojaaa klopt haha. Ik noem het nog steeds eci, is zo lang eci geweest _O-

♥ Rewrite the Stars ♥

cursebreaker

Berichten: 11368
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:28

Bol is echt een ramp met het communiceren - of beter gezegd; het NIET communiceren, want dat is wat ze doen - als het aankomt op lopende orders en er is iets waardoor ze niet kunnen leveren. Ik moet ook telkens overal achteraan, vreselijk. Maar ik blijf er toch bestellen omdat ze normaal gesproken met hun pre-orders mooi op tijd zijn bij mij. Maar als er iets is, is het wel altijd zo dat ik er zelf achteraan moet. Er wordt vrijwel nooit vanuit hun zelf gemaild als er iets is, grrr

Aan de ene kant is het netjes dat ze het boek teruggestuurd hebben ipv leveren bij jou, want anders had je het dus ook nog zelf terug kunnen gaan brengen naar een postnl punt. Maar dat ze er idd weer zo'n moeite mee hebben om dit niet fatsoenlijk en eerder te communiceren; zucht.. da's echt typisch.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Goof

Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:48

Ik heb de rijstmoeder uit. Echt een prachtig boek. Heel mooi geschreven.

love_mandy

Berichten: 2895
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:25

HelmerG schreef:
Bol is echt een ramp met het communiceren - of beter gezegd; het NIET communiceren, want dat is wat ze doen - als het aankomt op lopende orders en er is iets waardoor ze niet kunnen leveren. Ik moet ook telkens overal achteraan, vreselijk. Maar ik blijf er toch bestellen omdat ze normaal gesproken met hun pre-orders mooi op tijd zijn bij mij. Maar als er iets is, is het wel altijd zo dat ik er zelf achteraan moet. Er wordt vrijwel nooit vanuit hun zelf gemaild als er iets is, grrr

Aan de ene kant is het netjes dat ze het boek teruggestuurd hebben ipv leveren bij jou, want anders had je het dus ook nog zelf terug kunnen gaan brengen naar een postnl punt. Maar dat ze er idd weer zo'n moeite mee hebben om dit niet fatsoenlijk en eerder te communiceren; zucht.. da's echt typisch.

Nou inderdaad, ik had hetzelfde met Everless. Toen kreeg ik ook lekker niets zeggende mails terug waar ik niets aan had :')
Gelukkig zijn verder al mijn preorders wel goed gegaan tot nu toe

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:35

Veel van wat hier de voorbije pagina's geschreven is, is voor mij toch ook redelijk chinees. Met voor mij volledig onbekende genres, schrijvers en titels... :=

Ik heb intussen ook een uitje gemaakt richting fantasy (denk ik toch), ik heb Stad van Beenderen uit van Cassandra Clare. Ik vond het niet geweldig, pas vanaf pagina 350 ofzo kwam er eindelijk een beetje vaart in het verhaal... Ik heb hem 2 sterren gegeven en de volgende delen ga ik maar laten voor wat ze zijn. Maar die had ik gelukkig nog niet aangekocht.

Bestaat er geen reeks à la Harry Potter, als in de zin van even goed? Of bijna even goed, want even goed lijkt me redelijk onmogelijk helaas...

Daarnaast ook nog een stationsromannetje gelezen van Jill Mansell en dat vond ik ook al niet geweldig, zoooo voorspelbaar en oh natuurlijk een happy end waarin iedereen het geluk en de liefde vindt... Lekker realistisch :x

Nu begonnen in De kleine vriend van Donna Tartt en die is al heel veelbelovend begonnen! :9
Maar ik ben wel een grote fan van Donna Tartt moet ik toegeven...

De rijstmoeder even opgezocht en die lijkt me ook heel interessant dus die gaat ook op mijn TBR lijst!

Iemand die slaapt, kan met goede argumenten wakker geschud worden. Iemand die doet alsof hij slaapt, kan zelfs met het beste argument ter wereld niet gewekt worden. ~Jonathan Safran Foer~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Hiraeth, PetalBot, Zebrastreep en 3 bezoekers