Wat vind jij van de modellenwereld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Macs

Berichten: 7628
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wat vind jij van de modellenwereld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:19

Ik ben zelf wel eens gescout als kind maar was uiteindelijk niets. Heb wel veel TFP-werk gedaan trouwens, maar geen modellenbureau's. Mijn zus is wel een stukje verder gegaan met catwalk en fotoshoots. Beide vinden we het eigenlijk allemaal niet meer zo interessant, gefriemel met haren en make-up en dan in (vaak te koude) kleren poseren.

Het jammere van heel het imago vind ik dat slanke modellen zogenaamd niets zouden eten en moeite moeten doen voor hun figuur. Het lijkt alsof mensen niet wíllen accepteren dat je ook gewoon slank kunt zijn zonder op te hoeven letten wat je eet. Mijn zus en ik eten als bootwerkers en zijn gewoon altijd zo geweest, en zo is het gewoon bij veel mensen.
Het maakt me echt niets uit wat voor maat je hebt, lang, dun, klein, mollig.. i don't care. En zo kunnen wij er ook weinig aan veranderen dat wij er uit zien zoals we doen. Jammer dat er zoveel haat naar elkaar is, vrouwen zouden zichzelf en anderen "gewoon" eens moeten accepteren hoe ze zijn. Met liefde voor jezelf en zelfvertrouwen ziet iedereen er goed uit :)

En daarnaast heb ik als meisje met het zogenaamde perfecte modellenfiguur onwijs veel moeite met kleding kopen :o? dus dat het voor deze maten alleen maar gemaakt wordt is echt onzin.

Maks :+:


Macs

Berichten: 7628
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wat vind jij van de modellenwereld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:46

Ik ken een meid die het aardig hoog heeft geschopt in de modellenwereld (geen plussize) en maat 38/40 heeft. En dat is niet omdat ze molliger is, maar ze is gewoon heel groot (zeker 1.85 lang).

Maks :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Solmyrkvi en 33 bezoekers