Riding Out! MMORPG paardenspel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:49

Graphics zijn nu al beter dan sso :o
Dus, als ie niet te duur is en ik weer thuis ben, ga ik hem kopen.

Alex en Jorie <3


Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:52

Ik koop m zodra ik weer thuis ben, internet kan t hier niet aan en mijn laptop kan ook niks meer aan :P

Ik vind het poppetje graphics erg mooi, ik hoop dat je die kunt customizen eigenlijk, kan dat? Dat iedereen er niet hetzelfde uitziet, maar dat je andere haarkleur etc kan kiezen?

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:07

Ik ga het kopen van steam nu dat ik weer geld op mijn rekening heb, samen met tasty planet xD

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:04

Die van mij is nu aan het updaten en dan zal ik t voor het eerst proberen.

Zucht, denk ik dat ik naar het dorp ren, ben ik helemaal naar de dark chamber gerend ipv het dorp, kan ik dat hele eind weer terug rennen :+

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:49

Ik kan trouwens ook niet praten in de chat, weet niet hoe, is ook geen toets voor.

en ik kan het dorp niet vinden, de map is heel anders dan de werkelijke paden :P

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 15:28

Mijn hoofdvraag is nog steeds, hoe vind ik het dorp?
Ik sta nu op een drie splitsing, maar ben bang dat ik weer terugren naar de mijnen ipv het dorp..

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 16:22

Ja, maar als ik dan het rechtse pad aan houd kom ik uit bij de mijnen... Ik ga denk ik eerst maar eens terug naar de boerderij

Ik snap t echt ook niet hoor.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:05

Ik kan überhaupt niet in de chat praten, ik wacht verder wel even met spelen tot ik vakantie heb in de hoop op wat updates (ben 21 juni verlost van de uni)

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 15:40

Ik snap nog steeds niet hoe en wat ik moet doen, ben ook nog altijd paardloos in het spel. Ik heb t eigenlijk niet meer gespeeld en weiger ook te gaan spelen, totdat ze eens een goede tutorial toevoegen die niet half in het Duits is.

Alex en Jorie <3


Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:03

Dan is het spel nog steeds niks verandert en moet je volgens mij in het dorp wortels gaan kopen om een wild paard te gaan temmen. Heel erg jammer dat ze nog geen stap verder zijn.

Ik kan zo wel even kijken voor je Hoe mijn spel nu is.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:07

De graphics zijn dusdanig geupdate dat ik constant vast kom te zitten overal. Dus ik gok dat ik eerst een nieuwe laptop moet aanschaffen wil ik fatsoenlijk kunnen spelen. Ik ben nu alweer gefrustreerd dat ik niet gewoon naar uncle steve kan gaan..

edit; en nu heb ik ruzie met hooibalen :')

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:59

Nee, zelfs voor de laagste instellingen werkt het gewoon niet als ik mijn muis wil gebruiken om mijn poppetje smooth te laten lopen. Ik moet nu iedere keer een rechte lijn lopen, in stilstand de camera aan passen en dan weer verder lopen.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:04

Nou ja ik kan wel gaan lopen en schuiven met de camera, maar dan loopt ze dus constant overal heen waar ik haar niet hebben wil, omdat de camera doorschiet :')

Dus ik houd het weer bij SSO vanaf nu denk ik.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:20

Mijn paard rende weg toen ik afsteeg, dus ik weet niet waar hij heen is ook. Hoe zie jij hoeveel munten je hebt|?

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:53

Weer een schopje. Ik heb een nieuwe laptop en speel het dus sinds gisteren weer en man wat is dit spel verbeterd zeg! Vind de graphics nu zelfs mooi. Ik was wel even mijn paard kwijt in het bos, om m vervolgens in het donker weer terug te moeten zoeken. En toen kwam ik dus een wild paard tegen, dus ik dacht oliebol zijn aandacht is naar 0% gezakt waardoor die wild geworden is, maar toen liep ie daar gelukkig weer. Ik heb net ook een hele mooie palomino merrie gezien tijdens een quest, dus die zal ik eens proberen te vangen als het weer licht is in het spel. Verder moet ik nog even wat leren over de bouwmodus, eens zien of ik mijn eigen stal kan gaan maken.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:17

Ah wat jammer. Ik heb nu een gaming laptop (Lenovo van 899 euro) net nieuw aangeschaft, dus die kan het echt makkelijk aan. Ik vind de nieuwe graphics echt goed.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:48

Sims 4 (en League of Legends, wel met extreem lage fps) draaide ook prima op mijn 6.5 jaar oude laptop dus dat gaat vrijwel overal goed op. Die draait zo goed juist omdat het geen open wereld is, maar zeg maar beperkt, alleen de laadtijd was heel lang op dat bakbeest. En riding out is een open wereld. Denk ook dat ze het daarom eerst weer single player gemaakt hebben, zodat ze de lag kunnen oplossen.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:04

Bij welke quest dan? Ik kan je wel helpen bij sommigen. Ik kijk zelf video's als ik er niet uitkomen.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 12:41

Het was geen scam, maar de developpers zijn uit elkaar gegaan dus er wordt niet verder aan gewerkt. Wel jammer want ik vond het wel een leuk spel van wat ik ervan gespeeld heb, maar nu zou ik m niet meer kopen. De mensen van de patreon hebben een refund gekregen, steam zou dat ook moeten doen bij mensen die early access kopen van zo'n spel.

Alex en Jorie <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Granoek, Pieneappel, Pluisje1998, Reyndir en 0 bezoekers