Riding Out! MMORPG paardenspel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 09:38

Het lijkt me wel een heel gaaf spel! Ik ga vanavond aan mijn vader vragen of ik het mag kopen, het zal nu ongetwijfeld goedkoper zijn dan wanneer het spel echt uitkomt. Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaring met het spel :j

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1


Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:08

Bèta versies vind ik altijd juist wel interessant, dan zie je goed hoe een spel zich ontwikkeld. En vaak kun je aan het spel (en de media er omheen) wel zien of het wat wordt of niet, en bij dit spel heb ik niet het idee dat het snel ten onder zal gaan. Ik zou het wel graag willen kopen, maar heb helaas geen pay pall. Ik hoop dat ze de functie tot iDeal toevoegen, dan zou ik het iig wel kopen :j

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:01

Ik heb geloof ik gehoord/gelezen dat de beta €15 is en het volledige spel €20 wordt, maar hier heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels over. €20 is in mijn ogen een beetje weinig voor een volledig spel...

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1


Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 09:06

Het spel is nu dus uit op Steam, maar het kost nu al €20. Betekend dat dat het spel nu echt uit is, of is dit nog steeds de beta (maar gewoon duurder)?

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:17

Nou, ik heb het gekocht. Ik ga het nu even proberen, even kijken hoe het is :)

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:15

Nou ik snap er helemaal niks van, ik ben nu al een half uur aan het lopen, om er in in het dorp achter te komen hoe je moet rennen. Ook kan ik geen paarden vinden, ik zie allerlei mensen op paarden rijden, maar ik kan er zelf geen vinden :? . Ik heb eigenlijk werkelijk geen idee wat ik moet doen. Is er iemand die het spel al speelt en die me kan vertellen wat ik nou precies moet doen?

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:27

Eeuh, geen? Dat gastje bij de boerderij heeft me naar de stad gestuurd om een hotel te vinden, maar het hotel is dicht. Ik weet ook eigenlijk niet hoe ik een quest ofzo op moet starten, of bij wie

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:35

De beta ziet er voor wat ik heb gezien ook veel mooier en logischer uit. Je kon daar meteen beginnen met een quest enzo. Maar ik begon op die boerderij, daar zei dat gastje dat hij geen plaats voor me had en dat ik een hotel moest zoeken... Maar verder dan dat kom ik ook niet

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:03

Volgens mij heb ik het door. Dit tabje geeft uitleg, ik heb die de eerste keer gemist denk ik

Afbeelding

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 08:44

oke, heel leuk die pickaxe, maar dat ding is veel te duur om te kopen. Die pickaxe is 135, en een bijl is 70. Ik heb 15 := .

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:21

Volgens mij ben ik uit de brand geholpen. Ik heb me door meerder mensen laten vertellen dat iedereen die het spel start 150 goud krijgt, maar nu schijnen veel mensen dit dus niet gekregen te hebben. Ik heb al contact gezocht met het spel, maar daar krijg ik via meerder media geen reactie van.

Op de website van het spel is een forum, een daar heeft een heel aardig Duits meisje aangeboden mij een pickaxe te geven en ik heb hem net van haar gekregen. Dus ik kan verder nu ! :D

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:10

Bij de Steam versie zou iedereen 150 moeten krijgen, maar ik heb al van veel meer mensen (op het forum en in de chat) gehoord dat ze het niet hadden gekregen, maar dat ze 15 of helemaal niks kregen. Het jammere is dat bijna iedereen Duits is en veel geen, of heel slecht Engels kunnen. Gelukkig kan ik wel redelijk Duits lezen, maar terugpraten gaat bijna niet omdat ik het niet kan schrijven. Dus de hele tijd met google in de weer geweest, maar blijkbaar begreep ze me en heeft ze een hele berg pickaxes neer gegooid :+


Ik heb nu iig al best wel wat geld, en heb een wortel gekocht. Dus ik kan op paardenjacht :Y)

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:55

Bij mij is ie in het begin ook steeds vast gelopen, paar keer ook mijn hele computer gecracht. Nu gaat het wel redelijk, ik moet alleen niet lang op het internet zitten met het spel op de achtergrond, dan wil het wel nog eens fout gaan


LovesKim schreef:
Wacht even, is de beta en steam versie nu heel anders? Welke is dan aan te raden te kopen? Heb er namelijk nog steeds geen gekocht..

Je kunt nu niet meer kiezen, je kan alleen nog maar de Steam versie kopen. Als die andere er nog was, had ik die gekocht, die leek me ook leuker




Petrichor schreef:
Kan iemand een link geven waar je hem kan downloaden en spelen?

Linkje van we website:
http://ridingout.de/sitesoms/index.php/en/


Linkje waar je hem kan kopen:
http://store.steampowered.com/app/461210/

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 16:35

mutsiii schreef:
Ik heb het spel ook gekocht. Waar kan je zien hoeveel geld je hebt?? En ik kan nergens een hotel vinden haha :+

Als je op I drukt open je je inventory en dan zie je aan de rechterkant 'Gold= ...' :)
Als hier 150 staat is het goed, als hier een getal minder dan 70 staat, dan heb je ook last van de bug...


Hotel is nog dicht, bij de Steam versie zijn er voor zover ik weet nog geen quests, je kan nu alleen geld verdienen en paarden vangen

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:54

Aagje_Nimbly schreef:
Fennadev, hoe kan je rennen? :+ Ik kan alleen maar lopen, en ik moet nu het dorpje vinden en heb geen idee hoe ik dat ga aanpakken :')

Shift, ik heb ook bijna een uur rondgewandeld om er in het dorp achter te komen dat ik alleen maar shift in hoefde te drukken :+

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 15:02

Voor de mensen die het spel al even spelen: Waar vind ik nou de leuke paarden? De enige die ik steeds vind zijn donkerbruin/zwarte. Maar ik zie zoveel mensen rondlopen met bonte paarden, schimmels, friezen, weet iemand waar deze te vinden zijn? Ik weet dat je de friezen op het 2e eiland kan krijgen, maar hier kan ik ze ook niet vinden...



Petrichor schreef:
Ik heb een paar vraagjes. Ben er achter gekomen dat de resolutie te hoog stond dus kan nu gewoon spelen. Maar er zijn dingen die ik niet begrijp. Ik ben aangekomen in de stad maar kan het hotel niet in. Ik heb ook geen idee wat ik nu moet doen? Voor zover ik weer heb ik geen nieuwe opdracht gekregen zowel dan heb ik geen idee waar ik die nieuwe opdracht kan vinden.

Ik vind ook die chat erg irritant kan je die dempen?

Er zijn nog geen opdrachten nu, deze komen later waarschijnlijk. Het hotel kan je idd niet in, dit is bij iedereen zo. Het enige wat je nu nog op het spel kan is geld verdienen en paarden vangen :j

Chat kan je helaas niet dempen, dat ding zit mij ook behoorlijk in de weg :=




xRaisin schreef:
Spel ziet er leuk uit! Vind het wel apart om zoveel geld voor de beta te vragen zeg, vooral nu ik lees dat hij het nog heel niet zo lekker doet. Voorlopig vind ik het dus nog zonde van mijn geld om daar 20 euro aan uit te geven. Misschien later als het spel wat verder ontwikkeld is!

Persoonlijk vind ik het ook best veel geld voor een spel dat zich nog (lang niet) goed heeft ontwikkeld. Maar wat ik vooral raar vind, is dat de Steamversie duurder is, terwijl deze, in mijn ogen, toch een stuk minder interessant is dan de singleplayer versie. Of het zonde is van het geld durf ik nog niet te zeggen, maar ik vind wel dat er op dit moment erg weinig te doen is en het spel idd niet super werkt (elke keer als ik het opstart is het weer duimen dat niet mijn hele computer crasht...). Ik hoop wel dat de uitleg van het spel wat beter word, op het forum en op facebook zie ik steeds dezelfde vragen voorbij komen, dit zijn ook de vragen waar ik in het begin steeds mee zat. Vragen als "hoe kan ik rennen?" "Hoe vang ik paarden?" "hoe verdien ik geld?" "Hoe weet ik waar ik ben in het spel?", dit zijn de dingen die eigenlijk niet uitgelegd worden, ik heb mijn antwoorden ook uit filmpjes en chats moeten halen, anders had ik het ook niet geweten...

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 16:03

Fennadev schreef:
Mijn hoofdvraag is nog steeds, hoe vind ik het dorp?
Ik sta nu op een drie splitsing, maar ben bang dat ik weer terugren naar de mijnen ipv het dorp..

Als je op M drukt, krijg je een kaart te zien, hierop zie je helaas (nog) niet waar je je bevind, maar je kunt wel een beetje kijken waar je heen moet. Als je vanaf de boerderij naar het dorp wilt, moet je rechts aanhouden bij de eerste spitsing en dan constant de weg volgen. Een eindje na de splitsing zou je ook iemand tegen moeten komen die links van de weg staat, ik ben z'n naam even vergeten, maar dan weet je dus dat je op de goede weg zit :j

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 22:29

Fennadev schreef:
Ja, maar als ik dan het rechtse pad aan houd kom ik uit bij de mijnen... Ik ga denk ik eerst maar eens terug naar de boerderij

Ik snap t echt ook niet hoor.

Huh? Als je rechts blijft, zou je gewoon bij de stad moeten komen. Zodra je bij de splitsing links gaat, dan ga je langs de velden (waarvan ik de naam ben vergeten), en dan naar de mijn. Vreemd dat je niet gewoon bij de stad uitkomt :?





Petrichor schreef:
Inmiddels een stapje verder. Ik heb gereedschap gekocht en van die stenen gehakt. Ook al gesmolten etc. Kan ik ze nu verkopen of wat kan ik hier mee? En aan wie kan ik ze verkopen?

Deze kan je verkopen bij het kraampje waar je ook het gereedschap heb gekocht. Je pakt het aantal dat je wilt verkopen uit je inventory en dat sleep je naar de vakjes van de winkel toe. Je krijgt geen bevestiging ofzo, als je het erheen gesleept hebt, is het meteen verkocht en heb je meteen je geld ;)

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:59

Dit stond net op Facebook:

Citaat:
Hello again ;)
The Editor is now in the game!
Also, here is a list of what else we included in this update:
-fixed some bugs
-added a new horse color
-added over 140 new items
-Properties can now be bought. The gigantic ones (and the most expensive) are for guilds. Up to 10 players can build on one property
-increased the speed of the horses
-Help extended (F1)
-Obelisk for fast traveling added. (Picture attached)
-new resources for harvesting
-you'll get more wood now
-you can turn light sources on and off
-gold transfer function added
We will add more building parts and plants to place in a future update. :)

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: noox en 1 bezoeker