B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 22:10

Wat me opviel bij Klaas.
Hij had die drukke dame weggestuurd o.a omdat ze zoveel praatte en hij overprikkeld raakte, maar deze nieuwe dame (stewardes) is ook erg druk en luid.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 22:21

Saga schreef:
Wat me opviel bij Klaas.
Hij had die drukke dame weggestuurd o.a omdat ze zoveel praatte en hij overprikkeld raakte, maar deze nieuwe dame (stewardes) is ook erg druk en luid.

Ja die kwam ook best wel druk en aanwezig binnen. Maar daarna werd ze wel iets rustiger had ik het idee.

Hondenfotograaf
Eeveon fotografie

Saga

Re: B&B vol liefde videoland (let op spoilers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 22:26

Ik ben gestopt ongeveer dat Marja(?) net naar huis ging, dus dat moet ik nog zien.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat verlopen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-26 22:34

Soms zit iemand meteen in je irritatiezone. Zonder dat daar een echte reden voor is. Ik denk dat dat bij die eerste vrouw het geval was.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 22:39

Ja, dat klinkt wel logischer inderdaad.

Ik ben nu ook wel benieuwd voor welke man Monique eventueel kiest.
Vind haar ook wat aardiger over komen nu dan bij de eerste mannen.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 01:44

Vind die Peter echt enorm goed bij Monique passen, die Wim vind ik vreselijk _O-

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:47

Klaas had echt beter moeten weten en niet gaan kussen enzo ik vind dat ook niet kunnen want dan denk je echt dat hij je leuk begint te vinden. En hij werd ook anders na hij zijn dochter had gesproken. En dan nog die meid ziet haar 10 tellen en kan als zeggen denk dat ze niet bij je past vind ik ook bijzonder.
Die Wim vind ik ook niet leuk vind Peter beter bij Monique passen is net of ze nu eigenlijk een beetje zich zelf kan zijn.
En vind Gilbert nog steeds echt een slijmbal van een vent snap niet wat ze in hem ziet maar goed smaken verschillen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 09:58

Ik snap niet waar jullie vandaan halen dat ze gekust hebben. Gewoon 3 kussen op de mond vind ik geen kussen alla zoenen.

Iemand waar je opgesteld bent maar geen verliefdheid voor voelt. Dat kan toch? En zo’n moment geeft misschien wel die extra bevestiging.

Zo puberaal alsof al hadden ze wel gezoend dat meteen een verbintenis geeft.

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 10:26

Ik denk dat ook wel met generatie verschil te maken heeft denk dat de jeugd tegenwoordig makkelijker erover denkt hoe gauw je intiem wordt met iemand anders of sla ik de plank nu volledig mis?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 10:39

Sanano schreef:
Ik denk dat ook wel met generatie verschil te maken heeft denk dat de jeugd tegenwoordig makkelijker erover denkt hoe gauw je intiem wordt met iemand anders of sla ik de plank nu volledig mis?

Ik ben niet van de jeugd van tegenwoordig :+

En er is gezegd een kus op de mond dat is mijn inziens geen zoenen/tongkussen of iets van datte. Gewoon een knuffel en een kus, wow 3x..... En dan denk je: neej ik voel het toch niet. Je kan ook echt zoenen en denken ik voel het niet of dit klikt niet.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 10:44

Sanano schreef:

Er werd heel wat afgezoend in de tijd dat kroegen en discotheken vol waren (en de rol van dating apps innamen).
Sommige mensen hielden er ook zoen wedstrijden op na.

Edit: en soms moet je ook even voelen of je 'iets' voelt bij het zoenen.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 01-02-26 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 10:47

F_Orumster schreef:
Sanano schreef:

Er werd heel wat afgezoend in de tijd dat kroegen en discotheken vol waren (en de rol van dating apps innamen).
Sommige mensen hielden er ook zoen wedstrijden op na.

O:) O:) O:) :')

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 10:57

Maar hij wist het voor die kussen op de mond al, dat hij niks voor haar voelde en dat dat ook niet zou gaan gebeuren.
Als je al weet dat je iemand naar huis gaat sturen, dan ga je diegene niet nog kusjes op de mond geven en knuffelen.
Dan had hij in ieder geval eerlijk moeten zijn geweest over zijn intenties, vind ik persoonlijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 11:00

Saga schreef:
Maar hij wist het voor die kussen op de mond al, dat hij niks voor haar voelde en dat dat ook niet zou gaan gebeuren.
Als je al weet dat je iemand naar huis gaat sturen, dan ga je diegene niet nog kusjes op de mond geven en knuffelen.
Dan had hij in ieder geval eerlijk moeten zijn geweest over zijn intenties, vind ik persoonlijk.

Zijn hoofd wilde dat het werkte, zo begreep ik het en achteraf is alles makkelijk praten. Ik heb ook wel eens een paar maanden gedate en het niet volledig voelde maar mn hoofd wilde dat het werkte. Het is natuurlijk ook een rare setting waarin je binnen een paar dagen even 'moet weten' of het iets is ja/nee. En jezelf zeggen: geef het ff de tijd misschien ontwikkelt het zichzelf wel is toch niet raar.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 11:01

Dat het een rare setting is, dat is een ding dat zeker is...
En dan de hele tijd zo'n camera op je neus.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 11:05

Ik vind een kus op de mond ook heel anders dan een tongzoen.

Dat Elsje zo gecharmeerd is van Gilbert is voor mij ook een raadsel, misschien komt ie anders over? :=

Doe wel en zie niet om

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 12:08

Saga schreef:

Kijk dat bedoel ik

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 07:56

Ik vond het voorstukje bij elsje wek interessant, die andere man gaat haar wel laten weten over hun geklef

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 08:27

Jester_ schreef:
Ik vond het voorstukje bij elsje wek interessant, die andere man gaat haar wel laten weten over hun geklef

En lijkt haar te verbazen en weinig te boeien. Dus ze vindt gilbert wel leuk anders zou je zo niet doen.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 08:35

Die andere man, die tijdslijn is ook wel apart.
Hij is sinds een paar maanden bij zijn vrouw weg, maar tussen introductie-video en deelname zit toch ook wel een tijd?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 09:31

Dat vond ik ook zo vreemd inderdaad, hij moet zich dan haast wel direct na het uit elkaar gaan hebben aangemeld, anders haalde hij dat toch nooit? Hij was 6 maanden uit elkaar toen het ter sprake kwam.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:18

Ik vind dat wel een leuke man met een pretbek. Had gehoopt dat Elsje meer richting hem zou trekken maar dat lijkt niet te gebeuren.

insta cremello.ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:05

Wat een kwal is die ene man bij Monique. _O- Die met de tickets.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:21

Ik vind het steeds zo tenenkrommend dat veel kandidaten als ze iemand wegsturen eerst vragen aan diegene hoe zij het vinden ("ja helemaal leuk, ik blijf graag nog") en dan "oh oke, ja ik ga je toch naar huis sturen".

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:23

Het valt mij op dat er dit seizoen zoveel korte bezoekjes zijn. Voor mijn gevoel vertrekt de één na de ander binnen 2 dagen. :=

Doe wel en zie niet om