Sims 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Miesemuisje

Re: Sims 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 16:52

Ik moest hem toen ook een paar keer verplaatsen idd! Toen was t wel goed

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:26

Ik moest echt zoeken naar die leggings die je deze week unlocked. Blijkbaar is het meer een panty dan een sportlegging want hij staat in de categorie waar ook de sokken staan. Ik hoop dat dat een foutje was.
Of is een sportlegging geen broek?

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:52

Ja dat staat ie, maar zelfs dan gebeurd er niets. Dus ik voel me heel stom hahah

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
@QuarterhorseBeeb

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:21

Bij mij deed hij het niet als ik hem daar heen sleepte maar wel als ik het in de bouwmode er naast zet en dan minstens tien seconde wacht in leefmode.

Dessa
Cooper
Queeny
Ulkje

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 16:41

PowerPoef schreef:
Bij mij deed hij het niet als ik hem daar heen sleepte maar wel als ik het in de bouwmode er naast zet en dan minstens tien seconde wacht in leefmode.

Dus er hoeft niemand te slapen dan?

@QuarterhorseBeeb

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:44

Nee bij mij niet.

Dessa
Cooper
Queeny
Ulkje

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 19:04

Hm, van het weekend maar eens proberen!

@QuarterhorseBeeb

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 09:32

friezenfan2 schreef:
Ik moest echt zoeken naar die leggings die je deze week unlocked. Blijkbaar is het meer een panty dan een sportlegging want hij staat in de categorie waar ook de sokken staan. Ik hoop dat dat een foutje was.
Of is een sportlegging geen broek?
Een legging is van oorsprong idd geen broek maar een onderlaag in dezelfde categorie als panties, ook in de sport ging het vroeger (en soms nu nog) onder shorts of sportrokken (bijv. voor warmte). Of ze nu geschikt zijn om als broek te dragen is een oneindige discussie, maar in bepaalde sporten is het tegenwoordig idd normaal om een legging zonder iets erover te dragen (waar hij in andere sporten nog wel onder iets wordt gedragen).

Dus niet heel vreemd dat hij zo staat. Zo kun je hem layeren met bijv shorts of een rok. Als hij in de categorie broeken staat kan dat niet. Wellicht dat het mogelijk is om geen broek te selecteren als je enkel de legging wil? Vermoed dat ondergoed er wel onder gaat namelijk.

I could write a whole Wikipedia page about why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 15:53

https://www.youtube.com/post/UgkxPVv5K6 ... ckpC8A9OF6

Ik zie net dat ook Lilsimsie zich terug trekt uit het creator network van EA voor de sims. Ik zag eerder vandaag ook dat James Turner zich terug trekt. Allemaal door die verkoop van EA aan dat bedrijf in Saudi Arabia . Ik ben benieuwd of dit nog wat ter weeg brengt bij EA. En of hun misschien toch meer weten en daarom er nu uitstappen omdat er narigheid aan komt.

Beide hebben heel veel te danken aan de sims en door meer andere content te postten maken ze wel kans om kijkers kwijt te raken.

Hoe denken jullie hier over?

`·. Life is a Journey,

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 18:31

Ze moeten doen waar ze zich goed bij voelen. Ik denk dat het verlies van kijkers wel mee zal vallen. Ik las in ieder geval veel steunbetuigingen onder het bericht.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 19:29

Vind het wel jammer als ze stoppen. Beide YouTubers volg ik dagelijks.

With The Rider In Mind - Voor ruiters, paardeneigenaren en hippisch ondernemers die de balans tussen werk, privé en de passie voor paarden terug willen vinden.
https://www.withtheriderinmind.nl

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 20:01

Stoppen doen ze beide niet alleen minder sims content.

Van James heb in wel andere content gekeken. Lilsimsie streamt normaal om 10 uur en dan ga ik naar bed. 1 keer per week streamt ze wel eerder maar dat is bijna altijd andere content en dan zou ik kunnen kijken maar dat doe ik bijna nooit. Ik heb niets met stardew Valley.

En het is waarschijnlijk wachten op andere creators die ook uit het creators network stappen.

Ergens hoop ik dat de verkoop niet doorgaat.

`·. Life is a Journey,

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 20:39

Ik kijk de streams nooit, maar gebruik eigenlijk elke avond de filmpjes van lilsimsie om mee in slaap te vallen. Heerlijk. De series van James vind ik ook geweldig. Heb van hem ook wel andere dingen gekeken, maar de Sims content trekt me toch het meeste. Straks kan ik niet meer slapen. :+

With The Rider In Mind - Voor ruiters, paardeneigenaren en hippisch ondernemers die de balans tussen werk, privé en de passie voor paarden terug willen vinden.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:19

Weet er iemand of er al een slider is voor het kleiner maken van de paarden? In sims 3 had je dat en dat vond ik echt super leuk :)

En ik ben op zoek naar de poort waar paarden achterbleven maar als ze bereden worden dat ze er wel door konden. Iemand die die zo heeft?

Edit: de poort heb ik gevonden :D

Jesda ♥ Jinn ♥ Jaxx ♥ Simba

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:45

Laatst bijgewerkt door Anastasia24 op 10-11-25 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.
Mijn paard heeft een snor.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:47

Thanks.

Doet die van de benen wel normaal? :)

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:48

Jaa jawel, maar is minimaal helaas, :)

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.
Mijn paard heeft een snor.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 21:57

Aah jammer.

Ook de poort werkt helaas niet :(

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 10:45

Die speciale poort deed het bij mij de laatste weken ook niet meer nee. Alles liep er continu uit.

De mond van dat paard is wel hilarisch. _O-