Denk trouwens dat je daar op pc weinig last van gaat hebben, dus laat dat je niet tegenhouden.
Heb je eigenlijk al wat geprobeerd van je laatste aankopen? Palworld heb ik zien voorbij komen maar weinig avonturen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het was een soort donker uiltje, na googlen denk ik dat het een hoocrates is geweest.
Ark spelen heb ik ook echt in buien. Al ben ik net wel even online geweest. Gisteren een dino wipe gedaan voor Brachio’s en vandaag liep er een setje van 145 rond
Meteen allebei maar meegenomen
Misschien eerst eens op onderzoek uitgaan voor ik vanalles wil wat helemaal niet kan
Hebben ze niet bij PlanCo de pre-order items later aangeboden, dat je ze erbij kan kopen? Misschien gaan ze dat hier ook doen.
Maar als ik dan eerlijk ben heb ik nog niet eens alles van JWE2 gedaan... En het wordt alleen maar uitgebreider wat je kan doen, fijn voor de echte fanatiekelingen maar ik kan het allemaal niet. Vond bij JWE juist fijn dat het zo lekker simpel was, dat wordt er niet beter op
Er zijn vast ook wel videos die 3 minuten duren, maar geeft toch een iets minder goed idee denk ik

zo houdt Ark je wel bezig! 
En mijn laptop is ook al niet meer up to date want die gebruik ik nooit

Wil gewoon dino's kijken en managen en zal weinig dingen echt stuk voor stuk opbouwen, maar volgens mij had JWE2 ook best wel al moeite als je parken groter werden. Moet het nog eens gaan spelen 
Maar modulair bouwen is ook een stuk zwaarder. Zal zeker schelen als je dat niet doet.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 19 bezoekers