Survival-games: Tips & Avonturen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rohesia

Re: Survival-games: Tips & Avonturen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-25 21:42

Heb denk ik iets gevonden waardoor het op de deck stabieler is qua fps. Morgen even verder zien.
Denk trouwens dat je daar op pc weinig last van gaat hebben, dus laat dat je niet tegenhouden.

Heb je eigenlijk al wat geprobeerd van je laatste aankopen? Palworld heb ik zien voorbij komen maar weinig avonturen :P

TelpevaJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 22:39

Palworld had ik dezelfde dag meteen getest! vol goede moed had ik een schaapje in elkaar getimmerd, en ik dacht mwoah ik ben een hele level 3 nu dus ik kan dat vogeltje verderop vast ook wel handelen.
Die vogel mepte harder als ik, einde eerste sessie want ik was te lui voor een corpse run :D het was een soort donker uiltje, na googlen denk ik dat het een hoocrates is geweest.

Death Rally en de TLD dlc daar heb ik inmiddels meer uren in zitten, Far Cry Primal heb ik nog niet opgestart.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:56

:= Palworld kan je daarin wel goed op je plek zetten af en toe idd :+

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-25 09:18

Het is soms net ARK :+ :))

Maar wel goed bezig geweest al! Je kan ook niet alles tegelijk spelen hé, al zou ik dat soms wel willen :')

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 08:51

De Ark server loopt trouwens nog tot ongeveer het einde van de maand/begin november. Ik ben er nog niet over uit of het stoppen of verlengen wordt

TelpevaJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:47

Thanks, dan ga ik de dino's in de loop van de maand alvast uploaden. Op het moment speel ik bijna geen Ark

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-25 10:19

Zo'n server is leuk als je een vast groepje hebt die niks anders doen dan ARK spelen.. Denk dat wij allemaal teveel wisselende stemmingen hebben daarvoor :+ :))

Dat gezegd zijnde moet ik echt weer wat met ARK gaan doen, ik wil toch echt eens alle bazen verslaan... , maar weet nog niet wanneer :')

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 11:08

Daar heb je zeker gelijk in denk ik :Y) Ark spelen heb ik ook echt in buien. Al ben ik net wel even online geweest. Gisteren een dino wipe gedaan voor Brachio’s en vandaag liep er een setje van 145 rond :D Meteen allebei maar meegenomen

Ik kan in ieder geval zeggen dat ik Rockwell heb verslagen op alle niveau’s, maar voor de rest is het daarin ook treurig hier :+

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-25 17:42

Dat is toch al iets.. Ik heb alle bazen van The Island gedaan op alle niveaus, maar dan zijn we ook wel uitgepraat :))

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 18:59

We gaan gelijk op zo te horen _O-

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-25 19:18

Zit alleen wel met de vraag of alles wel solo kan.. Ik dacht dat op Extincion de Titans zaten? Heb ik eens een video van gezien.. zou niet weten hoe dat ooit zou moeten lukken := Misschien eerst eens op onderzoek uitgaan voor ik vanalles wil wat helemaal niet kan :')

Ik kreeg net ook nog een mail van Jurassic World Evolution 3.. die komt over 2 weken al :oo
Ga jij er nog wat mee doen? Ik wil stiekem wel maar kan die prijzen echt niet verwerkt krijgen. Misschien de pre-order bonus maar proberen negeren en hopen op ooit een goede bundel ofzo :+

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 19:30

Volgens mij gaat het idd vanaf Extinction achteruit van wat je solo kan doen. Maar om eerlijk te zijn heb ik ook nooit zo ver gekeken. Ik vond Rockwell al stressvol genoeg :+

Ja echt snel! Ik zat gisteren ergens op mijn wishlist te snuffelen voor game specs en toen zag ik het. Waar is de tijd gebleven :')

Ik ben te gierig om de volledige prijs te betalen :Y) Hebben ze niet bij PlanCo de pre-order items later aangeboden, dat je ze erbij kan kopen? Misschien gaan ze dat hier ook doen.

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-25 19:58

Neen, met de pre-order dingen doen ze dat niet. De deluxe-bundel in principe wel, tenzij ze dat nu ineens ook anders gaan doen. Ik heb altijd schrik om iets te missen :') Maar als ik dan eerlijk ben heb ik nog niet eens alles van JWE2 gedaan... En het wordt alleen maar uitgebreider wat je kan doen, fijn voor de echte fanatiekelingen maar ik kan het allemaal niet. Vond bij JWE juist fijn dat het zo lekker simpel was, dat wordt er niet beter op :+

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 20:10

Ah, dat is wel jammer idd :(

Dit klinkt wel een stuk uitgebreider vergeleken de vorige versies ja :Y) Maar ik snap wel het gevoel van ‘niks willen missen’.

TelpevaJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 21:21

Oh bah 60 euro, hmm daar kan ik mij iets bij voorstellen. Ik dacht ook ik kijk even, maar dan haak voor nu af vanwege de prijs, ook omdat ik al spellen heb gekocht van de week.

Pc onderdelen zijn ook besteld en onderweg oehhhh mijn bankrekening

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:23

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-25 11:42

De videos zien er toch altijd goed uit <3
Dat laatste weet ik dan weer niet wat ik ervan moet vinden.. :+

Ik zit vast in deze video..

Niet goed :')

@Telpeva: als je wil heb ik nog steeds codes voor JWE1 en het basisspel van JWE2, in theorie moeten die nog werken.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:38

Ja, echt prachtig!
Snap je wel daarin :Y)

Vergelijkbare video’s had ik voorbij zien komen laatst idd. Kwam tot 3 minuten :') Iets met, geen geduld. Binnenkort maar is voor zitten

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-25 13:18

:+ Er zijn vast ook wel videos die 3 minuten duren, maar geeft toch een iets minder goed idee denk ik _O-

Ik lig weer plat met een hoofdpijnaanval, dus hier staat het op en ik zie stukken, maar het ziet er wel goed uit en heb toch al wat dingen gezien dat ik dacht "verdorie, waarom steken ze dat niet gewoon in JWE2" :')

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:09

:') :=

Gedver, sterkte! Hopelijk wil hij snel zakken :(:)

Ik was online vandaag om aan mijn fokprojectjes te werken. Hopelijk zoveel mogelijk ‘compleet’ te maken. Met het oog op hoe-of-wat omtrent de server. Vooral mijn Paracers willen niet meewerken :j

Vanochtend ging ik element maken en dacht even een rondje langs de nesten te doen voor eitjes. Mijn paarse Drakes hebben kleurregio’s van 5x 31 en 1x 29. Vis ik zo een ei met de laatste missende regio in 31 uit een nest :7 :D
Afbeelding

Ik was nog steeds bezig met Drake projectjes en nu heb ik er weer één bij :+

TelpevaJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 16:22

Hihi mooi! :D zo houdt Ark je wel bezig!

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-25 18:29

Je zou maar eens niks te doen hebben Branwen, dat kan echt niet :P

JWE3 krijgt een Island Creator.. kan je zelf je eilanden maken (en delen) om op te bouwen...

Ik denk trouwens dat de Steam Deck JWE3 helemaal niet kan draaien, toch zeker niet als je een echt park wil bouwen := En mijn laptop is ook al niet meer up to date want die gebruik ik nooit :+

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:35

:+

Ik heb echt net een video daarvan gekeken := Je was me net voor :Y)

Volgens mij vielen de benodigde specs wel mee toch? Maar als je echt creatief wordt gaat het wel moeilijk worden vrees ik

Rohesia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-25 18:43

Ah, wilde 'm net posten, maar dat moet dan niet :))
Moet de video nog zien, had het op Reddit zien voorbij komen.

Moet stoppen met dingen kijken, hoe meer ik kijk, hoe meer ik toch wil :')

Nu valt dat creatief zijn van mij wel best mee :+ Wil gewoon dino's kijken en managen en zal weinig dingen echt stuk voor stuk opbouwen, maar volgens mij had JWE2 ook best wel al moeite als je parken groter werden. Moet het nog eens gaan spelen :Y)

Langs de andere kant is het ook voor PS5 en Xbox(s?), weet niet hoe die zich verhouden tot de steam deck qua kunnen.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:56

*D

Heel bekend. Heb ik met wel meer dingen ook :')

Zou heel goed kunnen.ik ben nooit zo ver gekomen :+ Maar modulair bouwen is ook een stuk zwaarder. Zal zeker schelen als je dat niet doet.

Ik heb wel verschil gemerkt met bepaalde games. Al heb ik er niet genoeg geprobeerd om een goede vergelijking te maken. DQB2 had iets meer haperingen op de deck, vergeleken de PS5. Hogwarts Legacy kon ik niet aanzien op de deck, na de tijd die ik op de PS5 heb doorgebracht :')