[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
friezenfan2

Berichten: 2589
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 18:49

ze zeggen pas rond 19.30 dat het gefixt is. Dat is echt klote voor iedereen die nu ergens gestrand is.

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:02

Oh nee, dan pas... Echt k*t ja :(:)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

friezenfan2

Berichten: 2589
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:07

lees net dat harry een kwartier later begint. Nu hoop ik dat iedereen nog thuis komt.

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Exitium

Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 22:09

https://nos.nl/artikel/2477720-storing- ... nieuw-plat

Citaat:
Mojo meldde na het begin van het concert dat nagenoeg alle bezoekers de Arena tijdig hadden bereikt. De concertorganisator adviseert de bezoekers dringend om voor de terugreis ander vervoer te regelen.

Heel veel succes aan iedereen die nu bij Harry zit :x

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 22:13

Jeeeezem dat is ook lekker zeg.. je wilt toch wel optimaal genieten..
hopelijk komt t allemaal goed

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 23:29

Sterkte voor iedereen die nog naar huis moet :(:) Ik heb net de metro naar Zuid gepakt en zit nu in een bus die ik al vaker als escape heb gebruikt. Helemaal niet druk. Even afkloppen dat de overstap straks ook goed gaat :=

Overigens zijn zelfs de snoepautomaten op de stations ontregeld. Wat een timing.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 00:27

Wij zijn op de heenweg met de taxi vanaf Utrecht gegaan, €100 8)7. Andere taxi’s vroegen €100 per persoon.

Momenteel zitten we in de Ziggodome, omdat we gestrand zijn omdat de treinen niet rijden :evaw:.

Het concert vond ik leuk en ik heb genoten. Ik was even bang dat Medicine niet meer zou komen maar op het einde toch wel, yay!

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Exitium

Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 00:35


All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

_kimm

Berichten: 1785
Geregistreerd: 27-02-11

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 00:42

Ik ben net thuis. Was, achteraf, gelukkig met de auto. Was een fantastisch concert. Helaas geen Stockholm syndrome maar wel medicine op het einde.

Sterkte aan iedereen die gestrand is.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 01:15

Inmiddels ben ook thuis, het ging helemaal prima met die aansluitende bussen. Wel twee keer zo lang over gedaan als normaal, maar ja, normaal was het vanavond niet :+ Ik zat ook in de bus met mensen die eerder waren weggegaan bij Harry Styles omdat ze de bui al zagen hangen, die waren ook blij dat ze nog fatsoenlijk konden thuiskomen. Gedoe zeg -O-

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 02:12

_kimm schreef:
Ik ben net thuis. Was, achteraf, gelukkig met de auto. Was een fantastisch concert. Helaas geen Stockholm syndrome maar wel medicine op het einde.

Sterkte aan iedereen die gestrand is.

Ja, het ontbreken van Stockholm Syndrome is echt een bummer.

Ik zit nu in de auto richting huis, iemand kon ons ophalen. Ook twee andere mensen meegenomen die dezelfde richting uitmoeten. Wat een gezeik zeg, morgen eens kijken in hoeverre NS ons tegemoet gaat komen. Ik heb een hoop extra kosten moeten maken.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 06:24

Wat een gedoe zeg, zo wordt het wel een heel lang avondje uit :\

Te koop: 7-jarige Arabische ruin

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Rinkex

Berichten: 1495
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 06:58

Nou ik woon om de hoek en ik kwam zelfs met de bus niet thuis wat een drama. :7
Uiteindelijk half 2 thuis met de ouder taxi _O-

Genoten dat wel! En vanavond weer *\o/*
Afbeelding

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

friezenfan2

Berichten: 2589
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 07:09

Is iedereen hier uiteindelijk thuis gekomen?

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Enzo_Ollie

Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:41

het was weer genieten gister!

Alleen helaas er dik anderhalfuur over gedaan om van de parkeerplaats weg te komen, had nog op social media gekeken of ik iemand kon vinden die mee kon rijden maar niet gevonden. Uiteindelijk kwart voor 3 thuis en om half 7 ging de wekker weer. :')

Moet zeggen dat het nu nog redelijk gaat maar ik ga wss vanmdidag een dip krijgen hahahaha
Maar ben allang blij dat we thuis waren gekomen en niet in het ziggo dome hebben moeten slapen :j

got a dream, got a spark, got somewhere to be

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:50

Jammer van die treinen seg.. maar volgens mij heeft iedereen Harry wel kunnen zien. Mooi dat hij gewacht heeft.

Ik zie op Tiktok allemaal filmpjes dat Ghost naast Harry speelde. Dus was echt een hoop volk dat naar huis moest.

Wij zijn met de metro/tram terug naar het hotel gegaan en dat ging gelukkig goed. Waren om half 1 in het hotel.

Ik vond de show geweldig. Ook heel blij dat hij medicine speelde. Nu mag hij in Werchter nog Stockholm Syndrome spelen. :D En dan hopelijk geen 5j verdwijnen om een nieuw album te maken. :')

Enzo_Ollie

Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:52

Ja ik had wel een verdrietige Directioner vriendin dat ie die niet speelde hahaha
Klopt inderdaad dat het 2 concerten waren, Harry zou eerst een halfuur eerder klaar zijn maar ja dat liep even anders....

got a dream, got a spark, got somewhere to be


Rinkex

Berichten: 1495
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:55

Ik zag dat er een noodoplossing komt voor de treinen, hopelijk rijdt het zo weer een beetje..
Ik hoop ook dat ie vanavond dat gewoon om 20:45 begint. :=

~Joy (†16/04/2019) & Will He Express (†11/10/2023) ~

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:58

Denk dat ze wel een noodoplossing moesten zoeken/gaan proberen, want vanavond heb je anders weer dezelfde ellende met zoveel mensen en concerten rondom de Arena.

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:01

Veel jonge mensen bij dat concert. Als dat je eerste concertervaring was, dan is dat er iig eentje om nooit van je leven meer te vergeten :o #omavertelt

https://www.nu.nl/binnenland/6266590/ha ... recht.html

Ik hoop voor de concertgangers van vanavond dat het dan allemaal weer rijdt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Exitium

Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:02

Lieuwkje_90 schreef:
Ik zie op Tiktok allemaal filmpjes dat Ghost naast Harry speelde. Dus was echt een hoop volk dat naar huis moest.

Klopt, maar dat was in AFAS en daar kunnen maar 6.000 man in, dus dat valt nog mee. Denk dat iedereen heel blij mocht zijn dat er niets in het Ziggo was gisteren. Daar kan een kleine 20.000 man in en als daar ook wat was, had men daar ook geen opvang kunnen doen. :x

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:09

Toen ik naar Toto was in de Ziggo stond Ed Sheeran in de Arena en dat was tegelijkertijd afgelopen. Wat een chaos..

Goede promotie voor het OV dit.

Exitium

Berichten: 7138
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:14

Mja, ook wel eens gehad. Ik had een concert van AB in AFAS, terwijl Ajax een CL-wedstrijd speelde en die wedstrijd (was de laatste in de groepsfase en Ajax kon overwinteren) in het Ziggo Dome op grote schermen getoond werd, dus alles zat bomvol. En zowel het concert als Ajax waren rond 22:45 klaar :x

Lees dat veel mensen vinden dat de NS gisteravond en vanmorgen bussen in had moeten zetten. Ben heel benieuwd hoe die mensen dat in hun hoofd hadden. :x De stations rond Amsterdam en Schiphol vervoeren dagelijks ruim een half miljoen mensen, dus wil je de ochtendspits opvangen dan heb je duizenden bussen en chauffeurs nodig. En wil je gisteravond laat nog wat doen, dan komen mensen met de bus te laat aan op stations om hun aansluitingen te halen en stranden reizigers verspreid over meerdere stations in plaats van op één locatie..

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Enzo_Ollie

Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:17

Inderdaad, dit had onmogelijk met bussen opgelost kunnen worden, al kan ik me voorstellen als je op Weesp staat met de auto (wat veel mensen stonden) dat je dan wel zoiets heb van waarom zetten zeg een bus in.
En de mensen die in het Ziggo Dome geslapen hebben wel een mooi verhaal, al kan ik me voorstellen dat je daar nu nog niet zo over denkt :+

Met mijn 3 uurtjes slaap kan ik iig de lol er al wel van inzien, zou zo vanavond nog een keer gaan :')

got a dream, got a spark, got somewhere to be

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:34

Karin schreef:
Veel jonge mensen bij dat concert. Als dat je eerste concertervaring was, dan is dat er iig eentje om nooit van je leven meer te vergeten :o #omavertelt

Inderdaad! Op de heen en terugreis hadden wij 2x 2 (verschillende) jonge meiden meegenomen waarvan dit ook hun eerste concert was. Ze hebben het wel leuk gehad maar dit erbij zorgde echt voor spanning.

Als ik het zo lees inderdaad logisch dat de NS geen bussen inzet. Uiteindelijk waren we rond een uur of half 3 thuis. Gelukkig vandaag geen belangrijke afspraken.

Hopelijk rijden de treinen vanavond weer normaal voor iedereen die naar Harry gaat. Ik duim voor iedereen dat hij vandaag wel Stockholm Syndrome zingt en dat hij om 20.45u begint. Veel plezier!

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers