Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Rohesia schreef:Ok, als dat zo zou werken is het inderdaad fijn.
Je kan er ook een microSD insteken, dat weet ik, maar wat heb je verder nog aan poorten? Dacht een usb-c? Zit er ook een gewone USB op? Kan het even niet makkelijk opzoeken
En hoe doen jullie het met de batterij? Want dat lijkt me wel een zwak punt als ik het zo lees (afhankelijk van het soort spel). Spelen jullie gewoon ingeplugd in de stroom dan? Zou hier niet zo'n probleem zijn, maar of het goed is voor het ding?
Rohesia schreef:Goed argument
Je kan enkel via steam bestellen toch? Stel dat er problemen zijn met het ding, waar moet het dan naartoe? Zal wel in orde zijn maar het is toch geen coolblue ofzo waar je bij besteld. Ik heb geen idee hoe het bij steam werkt, ken hun supportsysteem wel maar voor fysieke aankopen?
Hoelang heeft de levering eigenlijk geduurd? Nu staat het op 1-2 weken, klopt het dan ook of kan het ook langer duren? Want zoveel geld en dan zolang wachten is ook mijn sterkste kan niet
Rohesia schreef:Bedankt allebei, dat is ook weer fijn om te lezen.
Zat me al te bedenken dat het ergens uit Amerika of Engeland moest komen met dan misschien nog douanekosten ed (Belgiƫ is een beetje speciaal op dat gebied) maar dat is dan niet zo.
Rohesia schreef:Zag inderdaad ook dat je spellen van andere platformen erop kan spelen, had ik nog niet bij stilgestaan maar opent wel meer mogelijkhedenGeen idee hoe het werkt trouwens.. neem aan daar het spel online kopen en dan via de emulator downloaden/spelen?
Rohesia schreef:Ja, dat zat ik ook te denken, of het spel niet juist simpeler en fijner is met minder knoppen/mogelijkhedenDe tijd zal het uitwijzen, voorlopig hou ik het maar even bij wat kleinere spellen tot ik met het ding overweg kan.
Ik kan trouwens mijn externe M2 niet aansluitenOf ja, aansluiten gaat wel, de mappen staan er ook gewoon op maar de deck kan er niks mee omdat die niet voor Linux geformatteerd is. Is ook een beetje spijtig dat er maar 1 usbc-poort in zit want die heb ik waarschijnlijk nodig voor de stroom als ik de grotere spellen die op de schijf staan wil spelen
![]()
Maar op zich is dat niet zo'n probleem, dan hou ik die voor de laptop, genoeg te doen op de deck.
_Mars schreef:Draait de deck Planet Zoo goed? Lijkt me dat dat een vrij zware game is! Wel nice als die goed draait
Rohesia schreef:Ok, dus dan maakt het niet uit dat het van een schijf komt die voor windows is geformateerd? Het is gewoon puur mappen kopiƫren?
Nientsje schreef:Klinkt goed!
Hoe zit het trouwens met het gevaar van een drift op de thumsticks bij de Deck?
Gebruikers op dit forum: Kikka en 4 bezoekers