Ik heb ook kleine handjes inderdaad en vond 'm erg fors, maar ik moet zeggen dat ik daar ook wel net zo snel weer aan gewend was. Zit een prachtig scherm op en het grote formaat is daar natuurlijk wel op gebaseerd. Het ding is dus ook echt prima te hanteren met kleine handen, alleen misschien even wennen. Ik kwam van de Switch en dat is echt een ander kaliber qua formaat. De Steamdeck ligt wel fijner in de hand, juist ook doordat ie wat grover is.
Het spelen op de bank is ideaal. Met de dock erbij kan ik nu ook op de tv spelen. Sommige spellen zijn niet helemaal ondersteund maar dan zijn vooral de teksten wat kleiner of moet je handmatig even het toetsenbord activeren. Werkt eigenlijk super goed en tot nu toe alles kunnen lezen en gebruiken.
Ik heb de duurste genomen vanwege de opslag capaciteit in combinatie met het anti glare scherm. Ik ben echt pro anti glare, ook altijd al gehad met laptops. Al is dit wel veel glanzender dan de anti glare die ik gewend was. De premium case die erbij kwam is verder wel echt heel mooi robuust. Voelt zeker veilig die te gebruiken.
Mocht je meer willen weten, vraag maar raak!