Steam Deck Ervaringen?

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tazzey

Re: Steam Deck Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:56

Ik volg even want ik hoor zoveel gemengde verhalen dat ik weer twijfel.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 23:56

Een anti glare screen protector heeft bij iemand in mijn omgeving geholpen. En idd zelf uitbreiden gaat prima.

Ik ben vooral benieuwd naar de stabiliteit van verschillende games aangezien ik daar toch gemengde verhalen over hoor.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 17:05

In mijn geval zou het gaan om games als Icarus, Stardew Valley, GTA, in februari Hogwarts Legacy, Factorio, Sniper Elite, Borderlands 2 enz.
Ik ga hem alleen gebruiken om in bad te kunnen spelen. Voor ander gebruik heb ik een watergekoelde, zware game pc staan.

De grootte is voor mij ook wel een ding, ik heb vrij kleine handen. Een goede muis is altijd een zoektocht geweest.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:44

Ik ben echt zo aan het twijfelen. Ik vind het een gaaf ding maar dan ga ik denken hoe vaak ik hem ga gebruiken. Waarschijnlijk alleen in bad en als ik ‘s nachts niet kan slapen. Overdag heb ik geen tijd en ook geen baan waar ik regelmatig pauzes heb. In de avond en weekend gebruik ik mijn pc.

Dus enerzijds vind ik het zonde van het geld en ben ik bang dat hij na twee maanden bij mijn neefje eindigt. Aan de andere kant lig ik soms twee uur in bad en dat meerdere keren per week.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:09

Nee dat zal niet gebeuren. Ik heb een ontzettend zware game pc staan waar de Steam Deck niet tegenop kan. Als ik op de bank zit of lekker in bed lig kijken we films en series dus dan pak je hem ook niet zo snel.
Op zich kan ik voor de goedkoopste gaan. Ik heb nog een grote en snelle SSD liggen die erin kan. Anti glare protector erop en ik ben klaar. Damn stomme twijfels. :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 18:01

Theseus schreef:
_Mars schreef:
Draait de deck Planet Zoo goed? Lijkt me dat dat een vrij zware game is! Wel nice als die goed draait

Ik vind hem echt verrassend goed spelen! Het opstarten gaat wat stroef en soms heeft 'ie er even wat moeite mee maar helemaal met kleine dierentuinen kan je zonder gedoe spelen :j

Hier ook al helemaal zin in hogwarts legacy *\o/*

Hoe zit het met het aantal bezoekers in het park? Hoe meer bezoekers hoe zwaarder hij wordt. Ik vraag me oprecht af waar de grens van dat ding ligt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 14:34

Drift houdt in dat je console bewegingen van de thumbsticks registreert terwijl je geen bewegingen maakt. Ik hoor daar diverse mensen in mijn omgeving over klagen. Twee hebben ze zelf al vervangen. Zij hadden wel de eerste versie die beschikbaar is gekomen, wellicht dat dat daarna verbeterd is.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 14:54

Nientsje schreef:
Rohesia schreef:
Die ga ik even laten passeren, ik heb geen idee waar je het over hebt := _O-

Haha, Switch Trauma... :+
Hopelijk is dat met de Deck niet zo, vindt ik hem te duur voor :+

Refresh refresh refresh

*Betaling is verwerkt*

Nog geen steek verder, ik hoop dat hij er voor het weekend is :=

@Tazzey,
Ik neem aan dat ik dan een nieuwere versie heb aangezien ik gewoon een besteld heb via Steam zelf? Op de 3 variaties van opslag na heb ik geen versie oid kunnen kiezen.

Zij hadden hem ook via Steam besteld, maar waren wel de eerste lichting. De versies die nu uitgeleverd worden zijn niet dezelfde als de eerste, daar zijn wel wat verbeteringen op uitgevoerd. Dus wellicht dat ze dat drift probleem ook hebben opgelost.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie