La casa de papel!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: La casa de papel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-21 15:02

Dit is (zeer waarschijnlijk) het allerlaatste deel helaas... Tenminste, dat heb ik op meerdere plekken gelezen.
Daarnaast zijn er al heel wat (belangrijke) mensen dood gegaan, dus ze zullen er vast wel klaar mee zijn.


Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 18:18

Lau07 schreef:
Is dit het laatste deel als in het tweede deel van het seizoen, of echt het allerlaatste deel?


Beiden. Laatste seizoen is in 2 delen. En dit is het laatste deel. Maar tevens het allerlaatste deel want het is het laatste seizoen.

Berlin krijgt wel een eigen spin off serie las ik. Leuk!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lau07
Moderator

Berichten: 1515
Geregistreerd: 10-07-13

Re: La casa de papel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:54

Ah oké! Bedankt voor de opheldering. Dan ga ik er extra goed voor zitten vanavond. <3

Beware! Beware! I have two chestnut mares :D

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 17:43

Ooooh ik heb hem uit!

Spoiler:
Wow, wat was het spannend! Toch best een knap einde aan gebreid vond ik. Beter dan in sommige andere series. Toch wel complimenten. Al had ik een grotere rol voor Rafaël gedacht als de zoon van Berlin. Ik vond het wel cool bedacht en gezien de flash backs wist je dat hij een rol ging spelen. Maar ik had dit niet gedacht. Maar toch wel een tof einde. Iedereen blij, allemaal een deel van het goud en op zich een goed einde.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 00:11

Spoiler:
Heel knap gedaan, wel echt jammer dat er geen vervolg meer gaat komen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:41

Hier ook afgekeken inmiddels. Eens met Suzanne
Spoiler:
die verhaallijn rondom Berlin zijn zoon was een beetje te klein voor alle opbouw. Moet ook zeggen, ik ben gewoon blij dat het is afgelopen. Snap niet hoe ze zo'n goede serie zo saai hebben weten te maken. Alleen de professor en Sierra storyline maakte dit seizoen nog draaglijk. Laten we niet eens beginnen over de onnodige drama tussen manilla en denver :') Die verhaallijn van Berlin was ook zo saai, heb nog nooit zoveel andere dingen gedaan tijdens een serie :') Ik was overigens wel tevreden met het einde. Ik hou wel van happy endings

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:45

Inge: ik vond het toch wel spannend hoor.
Spoiler:
Ik kreeg een verzakking toen ‘de politie’ daar opdook en ze arresteerde. Maar inderdaad verwachtte ik een grotere verhaallijn rondom Rafaël. Was een hele aanloop er naar toe en hij kwam maar een paar minuten in beeld eigenlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:52

Suzanne F. schreef:
Inge: ik vond het toch wel spannend hoor.
Spoiler:
Ik kreeg een verzakking toen ‘de politie’ daar opdook en ze arresteerde. Maar inderdaad verwachtte ik een grotere verhaallijn rondom Rafaël. Was een hele aanloop er naar toe en hij kwam maar een paar minuten in beeld eigenlijk.



Klopt, het laatste stukje was zeker spannend!
Spoiler:
Ik zei direct tegen mijn vriend, dat is geen politie :') maar het laatste stukje was heel goed. Professor en die agent hadden echt een goede chemistry en intense scenes! Vanaf het moment dat er weer meer gefocussed werd op die situatie ipv Berlin, liefdesproblemen etc werd het weer spannender.

Wel ben ik Palermo gaan waarderen dit en vorig seizoen, en dat is toch best knap ook :D

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 23:29

Spoiler:
Hier net de laatste aflevering gezien. Vind dat ze er een erg goed einde aan hebben weten te breien maar paasei wat was dit laatste deel onnodig langdradig... Had het idee dat de heist eerder 5 weken duurde dan 5 dagen :')

Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 11:03

Net afgekeken maar jeetje, wat een einde! Ergens wel in de verwachting, maar toch verrassend.

Wel heel fijn die aftiteling, echt even de tijd voor genomen, voelde zo als een afscheid.. Y;(

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 12:46

Marocje schreef:
Net afgekeken maar jeetje, wat een einde! Ergens wel in de verwachting, maar toch verrassend.

Wel heel fijn die aftiteling, echt even de tijd voor genomen, voelde zo als een afscheid.. Y;(


Ik heb de aftiteling ook helemaal afgekeken en hoopte stiekem dat er nog iets kwam.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lau07
Moderator

Berichten: 1515
Geregistreerd: 10-07-13

Re: La casa de papel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 12:51

Ik heb gisteren de serie afgekeken. Ik heb inderdaad ook de hele aftiteling af laten spelen. Ik ga de serie wel missen. Een spin-off lijkt mij helemaal geen slecht idee.

Spoiler:
Een spin-off over Berlin's zoon misschien?

Het enige dat mij tegenviel in dit tweede deel is dat er heel erg veel moest gebeuren in de laatste aflevering om alle eindjes aan elkaar te knopen. Wat mij betreft hadden ze dat meer over het seizoen mogen verspreiden (deel 1 en deel 2) omdat het begin van deel 2 nogal traag voelde, en ineens belandden we in een soort stroomversnelling.

Beware! Beware! I have two chestnut mares :D

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Re: La casa de papel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 12:52

Lau07: er komt een spin off over Berlin. Lijkt me erg leuk, interessant personage.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lau07
Moderator

Berichten: 1515
Geregistreerd: 10-07-13

Re: La casa de papel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 12:58

Oh leuk Suzanne!

Spoiler:
achteraf gezien had ik ook wel meer achtergrond bij de nieuwe bendeleden van dit laatste seizoen willen zien. Die driehoeksverhouding met Manila en Denver vond ik nogal vreemd eindigen. De aanloop was vrij traag en het stopte ook op een nogal stomme manier. Hetzelfde geldt voor Pamplona. Eigenlijk een achtergrondfiguur die pas in het laatste deel een kleine beetje naar voren werd geschoven.

Beware! Beware! I have two chestnut mares :D

deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:55

Lau07 schreef:
Oh leuk Suzanne!

Spoiler:
achteraf gezien had ik ook wel meer achtergrond bij de nieuwe bendeleden van dit laatste seizoen willen zien. Die driehoeksverhouding met Manila en Denver vond ik nogal vreemd eindigen. De aanloop was vrij traag en het stopte ook op een nogal stomme manier. Hetzelfde geldt voor Pamplona. Eigenlijk een achtergrondfiguur die pas in het laatste deel een kleine beetje naar voren werd geschoven.


Mee eens! Ik had meer van hem willen zien. Beetje afgeraffeld voor het feit dat er zoveel gebeurde in zo weinig afleveringen. Aan de ene kant jammer dat zo’n leuke serie met knappe personages stopt maar aan de andere kant wel gewoon goed zo.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bietjah87, Rinkex, Sky_As, VivianHesen en 7 bezoekers