[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Nienke98

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:50

Wat gaaf! <3

It's amazing how fast your mood can change after you step in some water with socks on.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 12:56

cursebreaker schreef:
Even iets anders hihi.
Ik deel niet snel meer een book haul tussendoor, maar als Bol je een pre-order stuurt dagen Voor de officiële release vind ik dat toch wel echt een FEESTJE - zeker kijkend naar hoe vaak er tegenwoordig eerder vertraging is met pre-orders als op tijd, laat staan gewoon eerder als release. En extra blij omdat het een boek betreft waar ik echt vre-se-lijk benieuwd naar ben haha. Hij is echt heel erg mooi; shiny en onder de dust jacket een mooie brons glimmende embossing op voorkant en de rug. En als kers op de taart ook nog een hele toffe gedetailleerde map binnenin. Dankjewel Bol hihi!

[ [url=m/3S3cCB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het een hele mooie cover <3

Ik heb een paar dagen niet gelezen en nu weer verder in Als Je Het Licht Niet kunt zien en nu begint het verhaal wel meer vorm te krijgen en krijg je meer mee van die tijd en hoe dat moest zijn en vind ik het wel meer de moeite waard ook om verder te lezen.

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 14:32

Ik heb tijdens mijn vakantie de volgende boeken gelezen:
- Karin Slaughter, Verbroken.
- Jenny Colgan, Op goed geluk
- Jenny Colgan, Zoek de zon op
- Jenny Colgan, eindeloos dichtbij.

De Happy Ever After serie van Jenny Colgan was weer heerlijk. Nu bezig in De Camino van Anya Niewierra. Tot nu toe een erg goed boek ook weer!

Estéban: M1 + 2
Chica:M2+3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 15:08

De Camino heb ik ondertussen uit. Goed boek idd!

Jenny Colgan schrijft ook heerlijke boeken. <3 Heb er eentje van haar uit en begin bijna aan een nieuwe.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:35

Ik heb gister eindelijk weer een boek uitgelezen. Was een weekje vrij, maar had het veel te druk met het lekkere weer en overal heen haha. En toen kreeg ik zo'n schilderen-op-nummer projectje, dus daar ben ik ook nog mee bezig. Dan blijft er weinig leestijd over _O-

Anyway, heb Brandoffer van MW Craven uitgelezen. Die brachten ze hier in NL als tweede boek uit, als prequel op het "eerste" boek. Echt logisch die uitgeverijen hier :'). Het verhaal stak goed in elkaar, maar ik moest even wennen aan de beschrijvende manier van vertellen. Wel heel interessant, maar ook heel anders dan normaal. Ben wel nieuwsgierig genoeg om het volgende deel nog te willen lezen :)

♥ Rewrite the Stars ♥

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:42

Ik ga zodra ik tijd heb beginnen aan De Camino, die ligt al een tijdje te wachten hier nu. Beetje druk deze week.en anders begin ik het weekend ofzo.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 17:33

Nou de Camino moet waarschijnlijk weer wachten. Was in de trein begonnen aan een E boek die nog op mijn telefoon stond "De leerling van Tess Gerritsen" en zat daar al snel weer helemaal in. 2 boeken tegelijk lezen vind ik niks dus lees nu eerst deze uit. De chirurg had ik al hele tijd geleden gelezen. En die is je niet goed bij gebleven dus dacht eigenlijk dat ik na het trein ritje wel klaar zou zijn met het e boek _O-

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:19

Jenny Colgan schrijft wel leuk en luchtig, ideale tussendoorboeken voor mij.

Schilderen op nummer is jeugdsentiment. Als ik er nu mee zou thuiskomen, dan wijst de wederhelft me terug de deur denk ik :+

Hier afgelopen weekend ook weinig/geen tijd gehad om te lezen of luisteren. Alles stond in teken vd honden doordat onze rasvereniging de jaarlijkse clubshow had. Opstellen, afbreken, alles in goede banen leiden en uiteraard mijn eigen honden voorstellen. De oudste werd Best Veteran.
Qua boeken alleen nog wat verder gegaan met deel 12 en 13 van "the Hollows"-reeks van Kim Harrison. Zo jammer dat er telkens zo veel herhaald wordt, want het verhaal en de personages zijn echt wel leuk.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

http://www.dalmat.be

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:22

Haha, ik kende het helemaal nog niet, spuit 11 _O-

Ik heb echt nog nooit wat van Jenny Colgan gelezen. Is op en top feelgood zeker? Eigenlijk de enige in het genre die ik écht leuk vind is Charlotte de Monchy. Die staan allemaal (op 1 na) in de kast en kan ik ook gerust herlezen.

Met Tess Geritsen ben ik na het tweede boek gestopt. Vond 1 al niet goed, maar 2 was herhaling van boek 1, erg jammer. Serie op tv vond ik wel heel leuk. En daar was Jane ook echt véél leuker ipv dat sjaggo mokkel uit het boek :).

Kenden jullie het eten van ortolaan? Die MW Craven geeft me echt nieuwe inzichten :'). Niet dat ik het zou willen, maar het eerste hoofdstuk heeft voor een paar uur googlen gezorgd _O-

♥ Rewrite the Stars ♥

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:43

Één had ik niet uit gelezen Denk dat je hoofd er naar moet staan ofzo. Vind deze dus wel aardig.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 18:31

Even een vraagje. Nu het savonds eerder donker is. Ga ik waarschijnlijk toch ook weer wat vaker e boeken lezen.

Weten jullie of een Kobo abbonement ook gebruikt kan worden op een android telefoon en of dat goed werkt?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-21 18:34

Kobo abbo kan prima met Android telefoon, als je gewoon via de kobo app leest bv. :j
Die apps van oa Kobo zijn altijd wel vrij gebruiksvriendelijk op de meeste telefoons (systemen).

--

Zag hierboven Jenny Colgan voorbij komen. Die lijkt me ook erg leuk!

---

Gebruik code ARYA10 voor leuke korting bij https://dog-world.nl << waar je allemaal toffe spullen voor je hond kunt krijgen!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:25

Gefeliciteerd Cursebreaker Y)(^)
En bedankt. Dan ga ik daar toch ook eens naar kijken :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-21 19:42

BeFunny schreef:
Gefeliciteerd Cursebreaker Y)(^)
En bedankt. Dan ga ik daar toch ook eens naar kijken :j

Dankjewel!!
En veel leesplezier met de kobo app alvast, maar zal vast goed komen :j

--

Bij een verjaardag hoort een bookhaul natuurlijk hihi.
Onwijs verwend door familie en vrienden <3

Afbeelding

---

Gebruik code ARYA10 voor leuke korting bij https://dog-world.nl << waar je allemaal toffe spullen voor je hond kunt krijgen!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:51

Gefeliciteerd! Je vrienden en familie weten wat je leuk vindt haha. :D Waar gaat dat Jo & Laurie boek over?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-21 19:56

Haha ja daar is geen twijfel meer over mogelijk inderdaad, met wat ik leuk vind om te krijgen Hihi. Ook nog wat andere dingen gekregen en boek gerelateerde items ook nog dus echt top.

Jo & Laurie is een Little women retelling welke zich focust op een romance tussen Jo & Laurie <3 in theorie is het verhaal dus alles wat m’n hartje begeert haha. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn.

---

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:17

Gefeliciteerd! Mooie stapel boeken die je hebt gekregen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:21

BeFunny schreef:
Even een vraagje. Nu het savonds eerder donker is. Ga ik waarschijnlijk toch ook weer wat vaker e boeken lezen.

Weten jullie of een Kobo abbonement ook gebruikt kan worden op een android telefoon en of dat goed werkt?

Kobo plus gaat prima op via de app op een telefoon of tablet.
Als je het niet erg vindt om op je telefoon te lezen, kan ik je ook een link voor een 30dagen proefperiode van Storytel sturen (heb ik wel je mobiel nummer nodig). Zij hebben ook steeds meer ebooks in hun gamma.

Gefeliciteerd M! Weer een mooie boekenstapel die je daar verzameld hebt :)

There is beauty in everything, even the things that scare us.

http://www.dalmat.be

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:38

petitparis schreef:
BeFunny schreef:

Kobo plus gaat prima op via de app op een telefoon of tablet.
Als je het niet erg vindt om op je telefoon te lezen, kan ik je ook een link voor een 30dagen proefperiode van Storytel sturen (heb ik wel je mobiel nummer nodig). Zij hebben ook steeds meer ebooks in hun gamma.

Gefeliciteerd M! Weer een mooie boekenstapel die je daar verzameld hebt :)

Bedankt.
Ja ik heb de Oppo Reno pro 4 en daar zit o.a eye comford op en groot scherm. Het leest Iig veel beter dan mijn vorrige I pad. Denver e reader die ik 7 jaar terug had en Huawei smartphone. Ik had niet zoveel geluk met e books lezen. Maar misschien koop ik nog eens een Kobo dan ;)

Maar het lezen op dit scherm valt mij Iig niet tegen _/-\o_

Ik stuur je wel een pb voor mijn nummer ;)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 09:06

Dankjewel nog Manou & petitparis <3

--

Even een READING UPDATE

Ik lees momenteel The Crown of Gilded Bones van Armentrout, boek 3 in de Blood and Ash serie en moet zeggen dat ik wel lichtelijk teleurgesteld ben in een paar dingen :(. Het leest onwijs lekker weg, en wat dat betreft vlieg ik er wel doorheen, en zeker in boek 3 wijdt ze weer wat meer uit qua politiek en wereld wat ik erg waardeer, maar ik vind Armentrout echt heel erg vervelend met het schrijven met bepaalde dingen; heel veel herhalingen - heel vaak dezelfde soort dialogen en specifieke zinnetjes en gedragingen die gewoon een beetje too much worden imo. Alsof het meer opvulling is als echt toevoeging aan het verhaal. Het viel me in boek 2 al op, maar in boek 3 is het nog steeds al het hele boek aanwezig tot waar ik ben, 80%. Stemt me niet heel erg positief voor wat nog gaat komen in volgende boeken. Echt heel jammer, want het haalt de serie op deze manier wel wat 'omlaag' en mijn liefde voor de personages ook, omdat boek 1 imo best sterk was en ik daar echt heel erg fan van was en nu is het een beetje 'hmm' geworden. Klinkt nu wel Heel erg negatief allemaal, maar dat is het ook zeker niet alleen maar haha. Boek 2 en ook nu 3 hebben wel ook echt hele fijne/leuke momenten en ik zit regelmatig met een smile op m'n gezicht, wat er dan voor zorgt dat ik door lees, maar dit boek gaat ben ik bang niet meer als 3 sterren van me krijgen en dat doet me wel pijnnn haha :') Had heel erg gehoopt dat het een serie was welke juist beter zou worden, maar dat lijkt met deze serie toch niet echt het geval te zijn voor me. Zag dat er een spin-off komt ook. Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar nog. Ik vind de wereld namelijk wel heel erg tof en andere verhaallijnen trekken me ook zeker nog, dus die zal ik tzt denk ik ook nog oppakken.

Ben ondertussen ook al bezig met welk boek ik hierna ga oppakken - verwacht het huidige boek vandaag uit te lezen. Geen idee nog waar m'n mood ligt, dus dat wordt weer een verrassing xD

---

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 10:08

quera. Voor altijd en langer

We laten de vorm los. Met warme groet, Gerda

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 19:48

MarcoBorsato schreef:
Omdat 'A Little Life' hier ook populair is:

https://ita.nl/nl/voorstellingen/een-kl ... n/1627491/

1 oktober is de stream, duurt 4 uur en het is geweldig! Ik heb hem 2 jaar geleden in het echt mogen zien en ga 1 oktober weer kijken!

Ik vind dit zo'n toffe tip!
Ik vind 4 uur wel een heeuuulle lange zit, maar ik denk dat ik mezelf dat avondje eens lekker kado doe.

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:12

Het was echt in een oogwenk voorbij. Nasr acteert zo verschrikkelijk intens, hij zit echt zo op je huid. Het duurt 4 uur en 10 minuten, ik heb gewoon 4 uur gehuild :')

En ITA live is heel tof, echt alsof je op het podium zit.

quera. Voor altijd en langer

We laten de vorm los. Met warme groet, Gerda

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:20

Ik heb een e-ticket besteld en mijn man meegedeeld dat 1 oktober mijn avond is <3

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:24

Oeh ik ga ook even kijken!

Life's a bitch so you can't win.
M. Python