[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
cursebreaker

Berichten: 11390
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-21 14:55

Voor mijn fellow Guild hunter fangirls

Afbeelding

This is not a drill.. zo te zien komt Illium’s boek eraan *\o/* <3

*moet nog officieel bevestigd worden want er is nog geen synopsis, maar de cover is wel echt dus dat suggereert genoeg*

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:21

Nienke98 schreef:
The_Cat schreef:
Wel een mooie cover van brief voor de koning! Ik heb al een stukje van die reeks op netflix gezien!


Is die een beetje leuk?
Jij bent trouwens ook een ontzettende fan van The Witcher, toch? Ik heb nog iets gevonden, geen boek, maar wel erg gaaf!
https://www.catscauldron.com/a-64084624 ... gredients/
De grote set is wel erg duur, maar ze hebben ook kleinere.



Ik ben eigenlijk gestopt met kijken, dus ik plaats het onder 'kon niet men aandacht vasthouden' categorie.

Oh waauw, die set is inderdaad heel mooi gedaan, mooi stukje werk! Wel stevig aan de prijs, maar als dat met de hand gemaakt wordt, wil die persoon ook alvast wel wat.

Heeft er iemand nog op bookdepository besteld na de brexit? Men laatste bestelling van uk (geen boeken) moest ik stevig douane kosten op betalen, nu was ik aan het kijken naar dat boek van Jonathan Strange, maar nu ben ik bang om ook duane kosten te moeten betalen. En ik vind hem ook alleen nog maar in paperback :+


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:24

Ik heb er met de boeken nog geen hinder van ondervonden en heb ook nog niks extra's moeten betalen. Mijn wormkuren zijn wel weer terug gestuurd naar de verzender :roll:

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Leo

Berichten: 50095
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:48

Ik heb sinds de Brexit denk ik 4 boeken vanuit Bookdepository binnen gekregen zonder problemen. :) ook een boek van 26 euro.
Illumicrate komt ook probleemloos binnen zonder extra kosten.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:50

Bookdepo heb je geen inklaringskosten op :)
Will I have to pay any extra fees to get my order in the EU?
The prices on our website and what you pay at checkout is the final price. You will not have to pay any additional charges or fees at delivery.

https://www.bookdepository.com/help/top ... eryupdates
Onder het kopje Brexit Information

Boeken zijn wel een eind duurder geworden dus het zit wel verkapt in de prijs gok ik zomaar.

Eelmo

Berichten: 2924
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:51

Jonathan Strage is echt tandjes dik, dus paperback scheelt weer in gewicht in je handen hahaha.

Ik heb van mijn laatste bestelling (paar weken terug) bij bookdepo geen extra kosten oid hoeven betalen. Maar heb de 3 boeken individueel ontvangen, en waren geen dikkerts. Dus ik weet niet of gewicht ofzo nog uitmaakt.

"Today me will live in the moment. Unless it's unpleasant, in which case me will eat a cookie." - Cookie monster

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:00

Ik heb Jonathan Strange in hardcover, en inderdaad, je kunt het als boek gebruiken maar ook als moordwapen _O-

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Manou

Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:05

Hanafubuki schreef:
Bookdepo heb je geen inklaringskosten op :)
Will I have to pay any extra fees to get my order in the EU?
The prices on our website and what you pay at checkout is the final price. You will not have to pay any additional charges or fees at delivery.

https://www.bookdepository.com/help/top ... eryupdates
Onder het kopje Brexit Information

Boeken zijn wel een eind duurder geworden dus het zit wel verkapt in de prijs gok ik zomaar.

Inderdaad wel goed kijken naar de prijzen, ik zit nu even naar een paar boeken bij Bookdepository te kijken, dezelfde editie bij Donner in Rotterdam is al goedkoper. (En bij bol dus waarschijnlijk nog iets goedkoper).

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:06

Oke, ik heb het boek dan besteld :p blijkbaar een rode editie. Ik hoop dat het dan lukt

@Foaly, ja ik vond die heel knap, maar die vond ik niet meer


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:07

Manou schreef:
Hanafubuki schreef:
Bookdepo heb je geen inklaringskosten op :)
Will I have to pay any extra fees to get my order in the EU?
The prices on our website and what you pay at checkout is the final price. You will not have to pay any additional charges or fees at delivery.

https://www.bookdepository.com/help/top ... eryupdates
Onder het kopje Brexit Information

Boeken zijn wel een eind duurder geworden dus het zit wel verkapt in de prijs gok ik zomaar.

Inderdaad wel goed kijken naar de prijzen, ik zit nu even naar een paar boeken bij Bookdepository te kijken, dezelfde editie bij Donner in Rotterdam is al goedkoper. (En bij bol dus waarschijnlijk nog iets goedkoper).


Ik zit te azen op de vervolgdelen van Air Awakens.. heb het eerste boek in HC (en die is prachtig!) maar ze zijn nu gewoon 30+ euro per stuk.. ik kocht deel 1 nog voor 15 :oo


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:42

Heb je nou een I love McDonald nagel?

♥ Rewrite the Stars ♥

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:48

Tja, dat is Bookdepo/Amazon. Eerst stunten met (te) lage prijzen en als dan de concurrentie uitgevallen is, de prijzen omhoog gooien :=

Ik houd het bij Marktplaats, Boekwinkeltjes.com en de lokale ketens. Die laatste is wel duurder, maar dat is dan weer in evenwicht door meer tweedehands te kopen :j

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:53

Yv_ schreef:
Heb je nou een I love McDonald nagel?



Ja toen wel _O- gewoon eens lekker gek :))

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:33

Ik koop niet meer bij Amazon dus ook geen bookdepo meer. Ik kijk nu voornamelijk naar kleine (zelfstandige) boekewinkels. Hier in BXL is onlangs de enige volledig engelse boekenwinkel tenonder gegaan maar er zijn nog wat leuke tweedehands winkels en ik wil heel graag eens in de Tropismes gaan kijken :j

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 17:09

Jonathan Strange is bijna uit, en ik heb Spinning Silver na de eerste 100 pagina's ge-DNF'd. Ik schop nu vast verschillende mensen tegen de schenen, maar ik vond de premise tof, maar de uitvoering meh :+

Dat betekent dat alleen Tigana nog over is van deze TBR, en dus mocht ik van mezelf een nieuwe TBR-van-vijf samenstellen. Zie het resultaat:

Afbeelding

Het is in elk geval een veel behapbardere stapel dan hiervoor :+ Het ene boek dat niet op de foto staat is een ebook en dat is These Old Shades van Georgette Heyer, Regency Romance dus (en een reread, sssssjjjjt _O- ) <3

Afbeelding

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Moonlight91

Berichten: 266
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:37

cursebreaker schreef:
Voor mijn fellow Guild hunter fangirls

[ [url=m/UL0rLb.png]Afbeelding[/url] ]

This is not a drill.. zo te zien komt Illium’s boek eraan *\o/* <3

*moet nog officieel bevestigd worden want er is nog geen synopsis, maar de cover is wel echt dus dat suggereert genoeg*



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
wil ik, wil ik :):) :):) :):) :):) ( ik had dit nog niet gezien, maakt de dag weer een beetje beter)

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 19:51

Hahaha ja dat viel me op Jans, sorry _O-

Snap ik best wel hoor Foaly. Ik las toen een Engelstalige arc en daar werd heel erg van de hak op de tak gesprongen tussen personages. Zonder aankondiging of wat dan ook. Soms had je meteen door dat de POV was gewijzigd, maar soms duurde het echt anderhalve bladzijde. Ik dacht dat het eraan lag dat ik een arc had en dat dat in het definitieve boek wel zou veranderen, maar ik kwam er pas bij een vriendin achter dat zelfs de Nederlandse vertaling die indeling heeft aangehouden. Ontzettend jammer want het was incidenteel ontzettend verwarrend.

Jeckyll and Hyde ben ik ook erg benieuwd naar, na die prachtige foto die ik hier zag :)

Dat is zuur, The Cat. Misschien even contact met bookdepo opnemen? Want volgens mij heb ik ooit ergens iets op de site gezien dat er geen extra kosten bij moeten komen..

Ik ben in Emma van Jane Austen begonnen. Mijn ontmaagding met de auteur :D. Ben benieuwd.

♥ Rewrite the Stars ♥

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:06

@jans: :oo idd wat een prijzen

@foaly: jammer dat Spinning Silver niks geworden is. Denk dat ik hem dan maar van mijn tbr haal. Gelukkig heb je al een nieuw stapeltje boeken klaar liggen.

@yv: dr.Jekkyl & mr.Hyde heb ik nog niet zo lang geleden gelezen. Verhaal verliep iets anders dan ik dacht en was ook een pak korter.

Hier is Birk uit, maar vond het eigenlijk maar niks. Misschien lagen mijn verwachtingen na Zomervacht te hoog. Nu begonnen in The Silent Corner van Dean Koontz, de auteur die me na mijn studies terug aan het lezen kreeg.

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:18

Yv, dat inderdaad. Dat voortdurend moeten nadenken van 'okee over wie hebben we het nu' was gewoon best jammer. Kleine moeite om even ergens een naam boven te zetten, als je het dan per se zo wilt doen :+

Jekyll & Hyde en Emma zijn allebei leuk :D

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:55

These Old Shades heb ik er ook even bij gepakt Foaly, ik weet dat wij wel de zelfde boekensmaak hebben ongeveer dus ik heb er vertrouwen in ;)

Niet veel gelezen de afgelopen dagen, luister momenteel veel naar The Magnus Archives op Youtube tijdens het werken en das echt geweldig :j Een mysterie/horror verhaal met een hele goeie voice cast.

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:57

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, als het om old-fashioned regency romance gaat is Georgette Heyer echt fantastisch <3

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 20:13

Ben erg benieuwd naar Jeckyll and Hyde :j
Emma bevalt tot nu toe wel, leest ontspannend weg. En die kaft <3 <3 (chiltern editie)

Ja, heel gek idd Foaly. Ik had ook echt verwacht dat ze dat zouden aanpassen. Vond het verhaal wel echt leuk, maar dat was echt een behoorlijke hindernis.

Is dat een boek dat ze voorlezen of een podcast ofzo, Quebelle?

Ik las vandaag de grahic novel van 67 seconden. Ben echt omver geblazen, wat een indrukwekkende uitgave. Het gewone boek, in vrije versvorm, deed me niet zoveel, maar deze des te meer :oo
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

♥ Rewrite the Stars ♥

goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 20:40

Die ziet er mooi uit Yv!

Ik heb weer boekenpost! Of nou ja, ik wacht nog op The Midnight Library, maar mijn vriend ergert zich aan de stapel dus moet ik hem opruimen :+ En aangezien ik nu op krukken loop ga ik het maar niet te vaak verplaatsen.
Afbeelding

Shadow en Bone wilde ik eigenlijk lezen voor ik de serie zou kijken, maar ik kon me niet inhouden, dus nu doe ik het maar andersom.

De kwaliteit van de boeken van de From Blood and Ash-serie is niet super, maar dat had ik na de berichten in dit topic wel verwacht.

Spellslinger ben ik heel benieuwd naar. Die heb ik laatst bij de boekenwinkel meegenomen toen ik wat tijd moest doden. De synopsis klonk wel interessant. Er zijn meerdere delen van. Heeft iemand anders hier hem al gelezen?

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht


Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:25

Yv_ schreef:
Ben erg benieuwd naar Jeckyll and Hyde :j
Emma bevalt tot nu toe wel, leest ontspannend weg. En die kaft <3 <3 (chiltern editie)

Ja, heel gek idd Foaly. Ik had ook echt verwacht dat ze dat zouden aanpassen. Vond het verhaal wel echt leuk, maar dat was echt een behoorlijke hindernis.

Is dat een boek dat ze voorlezen of een podcast ofzo, Quebelle?

Ik las vandaag de grahic novel van 67 seconden. Ben echt omver geblazen, wat een indrukwekkende uitgave. Het gewone boek, in vrije versvorm, deed me niet zoveel, maar deze des te meer :oo
[ [url=m/S5iAJc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nVJnzI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ju94rm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een podcast op youtube! Het gaat over een archivist die werkt voor een instituut die zich bezig houd met paranormale zaken, het gaat via casefiles die hij opneemt maar ook dingen die gebeuren met hel en z'n medewerkers. Heel spooky sfeer en goed gebracht :j

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers