Moderators: Essie73, EvelijnS, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight
Yv_ schreef:Netjes hoor Nienke!
Ik heb de Caraval trilogie uit. Hoewel ik echt al een poosje YA-moe ben, heb ik er ontzettend van genoten. Vond het tweede deel het leukst, maar alle delen waren echt wel heel leuk.
Vandaag komt m'n stoofbijbel binnen, helemaal blij![]()
. Nu nog iets bedenken voor het resterende bedrag van de bonnen
Ik ben in Greenwood begonnen. Schijnt een goed boek te zijn, dus ik ben benieuwd. De vormgeving van het boek is in elk geval al heel erg gaaf: allemaal boomringen. Als tegenhanger ben ik ook bezig met Confettiregen van Splinter Chabot. Zoals ik had verwacht: luchtig en snel leesbaar, maar niet zo boeiend.
petitparis schreef:@Melissa: het is anders niet zo druk geweest in het topic de voorbije dagen. En ik ben zo jaloers op de boekenkasten en -collectie
De kookbijbels moet ik eens opzoeken, misschien leuk voor mijn vriend en op ene kookboek meer of minder komt het er hier niet op aan. Ik durf ze niet te tellen, want ik zou wel eens aan +50 kunnen komen en het aantal waaruit ik werkelijk iets gemaakt heb op 1 hand te tellen zijn![]()
@Granoek: Denk dat het probleem bij de meesten in dit topic is: " te veel boeken, te weinig plaats". Iemand die veel leest, heeft geen behoefte aan een mooie encyclopedie uitgave om naar te kijken. Heb zelf enkele jaren terug dozen vol weggegooid...
cursebreaker schreef:Hana
Oehhh gaaf lijstje! Wat vond je van the ravens? Ik zag laatst boek 2 ook voorbij komen en vind die covers zo gaaf haha. Alleen daarvoor wilde ik ze al op de wishlist zetten, lol. Maar komt goed uit dat jij dan 1 las, zodat ik nu kan horen wat je ervan vond haha. Veel plezier met Darkdawn! Zo’n gaaf geschreven boek ook weer.
petitparis schreef:@ The_cat: ik vond The midnight Library nu ook net bepaald een "vrolijk" boek. De depressie van het hoofdpersonage weegt goed door en had persoonlijk het idee van de midnight library "magischer" verwacht.
Tiggs schreef:petitparis schreef:@ The_cat: ik vond The midnight Library nu ook net bepaald een "vrolijk" boek. De depressie van het hoofdpersonage weegt goed door en had persoonlijk het idee van de midnight library "magischer" verwacht.
Oh, ik vond het daardoor juist een goed boek!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker