Lang leve de liefde

Moderators: Essie73, Duhelo, Muiz, Dani, Firelight, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

superpony

Re: Lang leve de liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:41

Ik keek verkeerd over een topic over liep en opende iets in de huiskamer.......

Wij kijken soms, maar ik vind het wel altijd erg fascinerend dat soort programma's.

Gister was het volgens mij dat dat vrouwtje ook gelijk over kinderen begon en alles. Natuurlijk belangrijk als je zelf kinderen hebt, maar je hebt daar even de tijd samen, rustig aan.........

En vd week die heftige discussie. Die dame wilde dat hij luisterde en zat hem af te kraken en doen. Toen hij mocht vertellen, ging ze er dwars doorheen en liep weg. Tja..........Als je niet bij elkaar past, valt er niks uit te praten. Je doet mee aan een programma en bent elkaar verder niks verplicht.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:30

Silly1972 schreef:
Nou dan heb je het begin niet gezien, hij is nog vele malen erger.
Zij heeft echt veel geduld mwt hem gehad vind ik.
En die was duidelijk op.
Ik had er al niet eens nog meer woorden aan vuil gemaakt.

Begin misschien gemist dan. Maar ik vind echt dat je gewoon weg kan gaan. Er komen 2 vreemden in huis, je kan elkaar een beetje leren kennen en wordt het niks, ga je gewoon weg.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:13

Silly1972 schreef:
Je kan pas na 24 uur weg.

NOu, het is geen gevangenis natuurlijk. En dan nog, als het niet klikt kan je ook beiden je eigen ding doen of gewoon fatsoenlijk met elkaar omgaan. Je hoeft niet meer te analyseren hoe de ander is, over de niet lukende relatie praten etc.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 00:55

Ik vergeet altijd namen, maar vond gister dat ene stel juist heel leuk. Die vrouw begon een beetje te twijfelen geloof ik? Maar ik zat maar te roepen dat ze echt heel leuk zijn samen. Helaas niet af kunnen kijken.........Ik mis het te vaak, ggrrr

Ik vond Roy Donders ook leuk met die jongen en zijn oproep wel gewaagd. Denk als soort bn'er dat je best veel reacties kan krijgen........

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 01:08

Ik zie het af en toe nog. Soms een herhaling ofzo.

Laatst begreep ik dat mensen we bij elkaar uitgezocht worden. Dat zou je soms niet verwachten.

Ik vond laatst dat stel heel schattig waar die man een doosje tevoorschijn haalde en er een honden penning in zat.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:50

Naomi_Haffie schreef:
Heeft iemand zichzelf ook wel eens opgegeven ?
Ik zag dat er vorige week wel een leuk iemand in zat maar kan nergens zijn leeftijd vinden, en ik durf het niet :+

Gewoon doen. De kans dat je wordt uitgekozen is niet heel groot denk ik bij veel aanmeldingen en kom je wel op tv, is dat even ene ding en daarna zijn mensen het zo weer vergeten. Of er moeten echt genante momenten komen die steeds weer gedeeld worden.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:08

Al dat commentaar op fb moet je je niks van aantrekken. Meeste mensen zitten gewoon uit verveling de hele dag op hun scherm te kijken en te zoeken om anderen te irriteren.

Stel dat het wel wat wordt, heb je toch niks met al die mensen te maken?

Nu ziet niemand ons, maar als je ons zou filmen 24/7 zouden mensen ook commentaar hebben. Worden wij daar anders van? Niet echt denk ik.

Maar ik zou er wel rekening mee houden dat alles gefilmd wordt. Ik denk soms weleens; je ouders, opa/oma, familie, kinderen etc kijken. Ik hoef niet altijd alles te weten of te zien van anderen. Maar goed, dan moet ik niet kijken :)

Naomi_Haffie, ontzettend stoer! Heel leuk dat je iemand voorbij ziet komen en dan een gokje wil wagen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie