[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:07

Ja ik hou het ook niet bij en ben ook echt geen held als het gaat om bijleesposts.. dus ik waai gewoon af en toe even aan zoals Leys ook doet :)

Ik heb mn to-read jar af *\o/*

En nu hoop ik stiekem dat er een Kristoff of City of Bones uitkomt _O- maar ik zal het wel zien. Eerst nog even de Iron Fey boeken uitlezen op de e-reader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:14

linoleum schreef:
Ik wil ook de nieuwe Hunger Games |( |( |(


Hans, als er nu een boek uitkomt waar je geen zin in hebt, ga je deze dan alsnog lezen of valt ie per ongeluk weer terug in je tbr jar :')


Ja dat weet ik nog niet zo goed.. _O- ik denk wel gewoon lezen en als ik t echt niet wil stop ik m wel terug :))

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:45

Melis: Ja de Iron Fey zijn leuk! Verhaal verveelt niet, zit genoeg unieks in en dat in combi met de schrijfstijl van Kagawa is heel fijn :D

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 11:40

Ik heb niet bijgelezen :o maar ik heb wolf Hall via Hebbanleesclubs gekregen dus ik ga dara aan beginnen straks :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:40

The_Cat schreef:
Ik heb een mail gehad van standaard boekhandel dat ze veranderen van merk van Tolino naar Vivlio en dat er 15 juni een mailtje zou komen voor mensen die al reeds een tolino hebben. Ik vraag me af of we misschien met korting zouden mogen ruilen. Mijn tolino is al 6 jaar oud, en ik merk dat hij soms blijft hangen/random freezes heeft. Omzuilen naar een nieuwe met korting zou me wel fijn lijken.

Ik vind Calibre ook wel handig omdat je daar zelf kan instellen hoe hij de boeken moet behandelen op je ereader. Dan kan ik zelf zetten welke subfolders/folders hij moet hebben


zo te zien is Vivlio van Pocketbook :) dat zijn prima e-readers. Net als dat Tolino van Kobo is.

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 09:52

Oh Scott Reintgen :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 13:26

Goldie schreef:
Hahaha ja daar ben ik dus ook bang voor, ik denk wel dat ik mijn vocabulaire uit kan breiden met heel veel nieuwe woorden voor piemel :+

Nog ongeveer 150 bladzijdes. Gaat vandaag denk ik niet lukken, maar denk hem morgen uit te lezen :j
Als ik dit boek ook zo zie ben ik blij dat ik het als e-book lees _O-
[ [url=m/FPhuao.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo'n mooi boek he :+:

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:44

Ik vond de Grisha Trilogie echt leuk! Fijne kennismaking met Bardugo.

Je hebt ook King of Scars nog. Die gaat verder na Grisha en de Kraaien boeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:55

Niniane schreef:
Nou het resetten helpt juist niet haha. Hij loopt gewoon weer net zo hard vast als eerder en zegt dat er een bestand systeemfout is. Heb de fabrikant al gemaild en mijn vriend gaat eraan zitten straks om te kijken of hij het kan oplossen. Ik begin al te koken bij het idee ervan. :')

Heb m bij de MediaMarkt gekocht en mits het niet te fixen is ben ik benieuwd hoe meegaand ze gaan zijn.


Gebruik je een legaal ebook? Met illegale (of omgezette) komt deze melding vaker voor begreep ik.

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 19:45

Welke pocketbook had je Niniane?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 20:00

Hmm die heeft mijn man ook (groene) maar helemaal geen problemen mee :n jammer dat jij er zo’n pech mee hebt!

Ik ben wel fan van Kobo :j heb de eerste Aura H2o maar ben ook fan van de Libra. Tolino is ook een goed merk, komt uit de Kobo fabriek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:22

Yv_ schreef:
Wat een nette kasten <3.
Enn... Welke naam heeft dat plantje linksboven O:) ?


Volgens mij is dat een Dieffenbachia :D

Die ACOTAR Spaans is wel mooi hoor :+: als ze nou eens zo'n mooie in het Frans zouden maken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:40

Peony schreef:
Heeft hier iemand tips voor een leuke/grote boekenwinkel in Zuid-Holland, waar zowel volwassen als kinderboeken zijn?


Donner in Rotterdam, Paagman in Den Haag / Scheveningen, Kooyker en de Kler in Leiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:20

Yv_ schreef:
Paagman in Delft vind ik stukken sfeervoller dan die in Den Haag centrum. Die in Scheveningen is wel echt heel leuk <3. Die heeft ook een apart gedeelte met alleen maar kinderboeken en ya <3. Ze hebben ook hun eigen ingang, maar uiteindelijk loopt het gewoon door in de gewone winkel. Maar het is een leuk detail :D.

Van harte gefeliciteerd Schemerdier!

Heel gaaf die cover van Smoke & Bone <3. Ik twijfel alleen of die reeks wel wat voor mij is.

Verder wel gelezen, maar meer dan de helft alweer vergeten. Het is vrijdag :'). Sorry


Vroeger had je ook Paagman in Leidschendam, daar heb ik ook veel boeken vandaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:52

Ik zie dat Royal Assassin ook bij Amazon (nog) niet te krijgen is. Het lijkt erop dat er een hele beperkte voorraad buiten Amerika en Engeland is verzonden voor verkoop. Je kan 'm bijvoorbeeld wel bij Bookdepo krijgen.

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:02

Het zijn echt alleen engelse boeken waarbij de pre-orders misgaan he? Want ik heb pre-orders van games de afgelopen tijd keurig binnen gehad. Dan vermoed ik dat ze ergens tussen uitgeverij en bol stilliggen, vanuit Amerika dan. Ik gok dat ze bij de klantenservice alle details niet weten, maar dan nog vind ik wel dat ze een excuus kunnen maken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:24

Ik weet nog wel een boek waarbij de verwachtingen erg hoog zijn: het slotdeel van de Kingkiller Chronicles van Patrick Rothfuss. :)) die man doet er ook al eeuwen over

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:19

Hij doet er inmiddels 9 jaar over :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:37

Quebelle schreef:
Aan de andere kant zitten er zoveel verhaallijnen en personages in die allemaal uitgewerkt en gelinked moeten worden dus dan snap ik wel ergens dat je er zo lang over doet, maar 9 jaar is erg lang :j


De grote grap was alleen dat hij de trilogie al jaren klaar had voor hij uberhaupt een uitgever vond. :+ zn houding richting de fans is ook best vervelend te noemen nu.

Ik ben ook altijd wel heel benieuwd wat uitgevers hier nou van vinden, daar heb je toch ook een contract en afspraken mee :=

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:07

Ik ga er vandaag nog eentje uitlezen wel: Sorcery of Thorns. Dus ik maak mijn lijstje morgen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:21

Hoe is het met de nieuwe e-reader Merel?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:04

Mijn lijstje!
Afbeelding

En Merel fijn dat deze e-readr zich gewoon gedraagt! :D

Anoniem

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:14

Het Veld vond ik erg goed uitgewerkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 12:03

Yv_ schreef:
Inschrijven kan via het linkje The_Cat, maar jij weet wel hoe het werkt :D. Bedankt!

Mij lijkt alleen 'Meer dan een broer' echt wat voor me, dus ik durf me niet in te schrijven voor de anderen. Het Veld was dus wel goed [***]? Ik twijfel zo, het plot klinkt niet zo als mijn ding.. Nee, ik ga het gewoon niet doen _O-

Ja, hij is zeker wel de moeite waard Selka :j.

Hoe zijn die boeken van Mantel, [***]? Ik zit al tijden te twijfelen en toen zag ik die leesclubs.. Maar wilde niet meedoen omdat ik de NL cover echt spuug en spuuglelijk vind _O-. Maar het lijken me best pittige boeken in het Engels, dus om die aan te schaffen weet ik ook weer niet. Alhoewel ik ze waarschijnlijk wel mag lenen van jullie coördinator haha :)).


Mantel haar schrijfstijl moet je liggen :j ik vind het onderwerp machtig interssant en ze zijn echt goed geschreven en ook goed te doen in het Engels (ik heb de engelse er bij gehaald). :D Deel 1 krijgt 5 sterren en ik duim nu heel hard dat ik mee mag doen met deel 2!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers