Lang leve de liefde

Moderators: Essie73, Duhelo, Muiz, Dani, Firelight, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:23

Vandaag is die gast van oa Camping life. Met een vrouw die een heel stuk jonger is en hem volgens mij niet herkend.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 23:20

shilady schreef:
Ik heb vorige x heel hartelijk gelachen om die man die graag aan de drank was en sla op op de plaatgrill gooide..

Ja, ik ook! Wat een kerel. 100x zeggen hoe gezellig ze het hebben terwijl de vrouw het niets aan vond. En dan ook nog denken dat je een klik hebt..

Dat paardenkoppel vond ik schattig. Letterlijk een prins op het witte paard. Ze komen me beide erg bekend voor, zouden het Bokkers zijn? :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:21

Ik ben net terug van vakantie en mag van een week terugkijken. Dat wordt een marathon. :+

Wel raar dat eerst de afleveringen een uur waren, voor een week ofzo en toen ineens weer terug naar een hlf u. Er grbeurde zeker te weinig om een uur vol te maken. :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 13:38

Zo, de Lang leve de liefdemarathon is begonnen! Ik heb tien afleveringen terug te kijken. Leuke is dat mijn man het ook een tof programma vindt, dus bankhangen we vandaag samen en leveren we commentaar ala de Muppetsshow. :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:23

Ik ben gelukkig getrouwd en geen behoefte aan een tweede. Toch grappen mijn man en ik soms of we elkaar zullen opgeven en kijken wat voor soort partner er dan aan je gelinkt wordt.

Die van gister (of was het eergister) waar ze eerst kennis moest maken met mams en de halve familie. := Als ik dat zou hebben, zou ik eerst vragen of zij bij iedere date erbij is en of ze soms ook mee was gegaan als we in een restaurant hadden afgesproken. Toen ze vervolgens zei op een verjaardag te zijn en graag een rondje familie wilde doen zou ik waarschijnlijk gezegd hebben dat ik meteen linksomkeert zou gaan. Daahaag! :wave:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie