[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Moderators: MirandaT, NadjaNadja, Ods, Duhelo, Muiz, Essie73

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:34

Jeej! Daar is hij dan *\o/* En wat is de OP mooi geworden, Melissa! Bij mij klopt alles :)

Maylene0910 schreef:
ik volg mee! ik snap alleen dat spoiler ding nog steeds niet :D

Leuk, Maylene! Daarmee wordt bedoeld dat als je iets inhoudelijks over het boek wilt zeggen (wat het voor mensen die het nog niet gelezen hebben kan verpesten) je het als spoiler moet noteren. Dan komt er een zwarte balk door de tekst en kunnen anderen kiezen om het wel of niet te lezen. Dat doe je door [-spoiler] ervoor en [-/spoiler] erachter te zetten, maar dan zonder streepjes.

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:40

C_arola schreef:
Als aanvulling daarop, wanneer je naar Bericht plaatsen veld gaat en dan op Voorbeeld drukt krijg je een nieuwe pagina, daarin zie je bovenin allemaal opties voor je tekst. De optie Spoiler is daar ook bij. Wanneer je daar op drukt kun je een tekst in spoiler plaatsen zonder dat je de spoilerbalken hoeft te typen. Een makkelijke optie wanneer je de spoilerbalken niet uit je hoofd weet maar wel iets in spoiler wilt zetten :)

Bedankt voor de aanvulling, Carola! Het valt me nu pas op dat allemaal opmaak opties in de voorbeeld-modus zijn, haha. Weer wat geleerd! :j

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 19:50

Leo schreef:
[ [url=m/FXAe6k.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Mooi zeg! <3 Die van mij mag wel eens opschieten, haha.

Niniane schreef:
Verder dit weekend The Testaments van Margaret Atwood gelezen. Het vervolg van The Handmaid's Tale en heb daar echt van genoten. Super goed boek. Wel totaal anders qua sfeer en tempo dan het eerste boek, maar vind dat ook wel het tijdsgeest mooi weergeven.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Fijn dat je zo genoten hebt van The Testaments. Zo'n ander boek dan THT is het hè...

cursebreaker schreef:
Iemand nog 2 leuke ideetjes voor mij wat ik als Goal kan instellen nog voor dit jaar?
Boek gerelateerd :) Kan de vakjes altijd nog inkleuren/tekening erin maken, maar wie weet heeft iemand hier nog iets waar ik even niet aan heb gedacht!

[ [url=m/2P9ZHB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stars of Fortune van Nora Roberts, mijn huidige read...
Ik weet het nog niet. Het is tot nu toe nog een erg onsamenhangend geheel. Benieuwd hoe het verder gaat, maar ik ben nog niet laaiend enthousiast := Het is in ieder geval geen heel dik boek en het leest wel snel weg, dus ik zal 'm denk ik wel snel uit hebben dan :j

Wat is de A-Z challenge? Ik zal nog even nadenken over doelen. Ik kom nu niet zo snel op iets, helaas. Jammer dat het boek zo matig is tot nu toe.

Ik had nog A Curse en Rebel of the Sands gereserveerd. Bovendien was Scarlet verdwenen in de bieb (in ieder geval in het Engels) waardoor ik hem gratis uit een andere bieb mocht reserveren, maar dat kon nog even duren.

En de hond is inderdaad echt een karakter, zo leuk :)

---

Ik wilde The Bear and the Nightingale kopen, maar mijn vriend heeft me weerhouden. Er zijn nog wat boeken onderweg en ik heb er nog "veel" op mijn Kindle en vier van de bieb dus voorlopig ben ik nog wel even zoet. Maar dan nog jammer dat ik betrapt werd :')
Laatst bijgewerkt door Mijny op 18-05-20 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:08

Klopt, Niniane, wat je in de spoiler zegt. Sowieso was het leuk om meer backstory over haar te krijgen. En het verschil in stijl is inderdaad goed te verklaren daardoor, ja en bovendien ook doordat Offred zo anders is dan de karakters in TT.

Goof, wat leuk, ik stuur je even een PB :)

Nash <3

Mijny

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:55

Ik wil ook een lezend vriendje! :( Hij heeft paar jaar geleden A Monster Calls gelezen en dat vond hij prachtig (ik ook, echt een aanrader voor wie hem nog niet gelezen heeft). Toen is hij in What If? begonnen, maar dat heeft hij nooit uitgelezen. Ik was wel aan het denken om dat boek voor hem te kopen om hem weer aan het lezen te krijgen en omdat het mij zelf ook wel leuk lijkt. Hij had het laatst ook over de Metro boeken, omdat hij daarvan nu de spellen speelt en het verhaal heel vet vindt. Misschien ga ik daar ook maar eens in lezen, vond het van wat ik mee kreeg ook wel interessant.

---

Carola, leuke boeken! Volgens mij heb jij nu wel een lekker leesstapeltje verzameld :) Zou echt leuk zijn als Dark Shores vanavond ook nog komt!

Arabella, wat vervelend dat je uren verlaagd zijn een je weer moet solliciteren. Dit zijn echt niet de makkelijkste tijden, ik weet er alles van helaas. Heel veel succes! En wat vervelend dat je toch merkt dat je wordt afgerekend op je gewicht. Ik kan daar echt heel boos om worden bij sollicitaties want het allerbelangrijkste zijn toch je vaardigheden en persoonlijkheid en niet het nummertje op de weegschaal. En heel leuk dat je ouders ook lezen, vooral dat je vader die triologie juist eerder had gevonden :)

Tucktuck, fijn dat het zo goed bevallen is! Ik heb de serie ook op mijn TBR gezet, lijkt mij heel gaaf! :D

Quebelle, klinkt heel vet door je enthousiasme! *voegt toe aan mijn immer groeiende TBR*

Melissa, bedankt voor de uitleg! Nu ben ik ook wel benieuwd hoe ver ik tot nu toe daarmee ben! Ik weet in ieder geval dat ik al de Q heb door Queenie. Zoveel boeken lees jij tegenlijkertijd! Fijn dat de ergernissen aan het hoofdpersonage van Verkikkerd ook weer aan het minderen zijn. Heel leuk dat er nog een boek in de Federal K-9 Series komt en dat je daar de arc van mag lezen! :D

The_Cat, je kunt nog altijd de Engelse weg doen als je ze al hebt. Het maakt toch niet heel veel uit omdat het al vertaald is, op 'de hekser' na dan :')

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 14:48

@Linoleum, jammer dat hij toch minder leest maar als hij wel leuke boeken koopt is dat wel zo fijn voor jou. En inderdaad, als jij ze allemaal leest dan mag hij er niets over zeggen. Mijn vriend heeft dat met games. Hij koopt ze dan vaak in de sale, maar heeft geen tijd om ze allemaal te spelen.
+ @Goof ik wil ook wel samen A Little Life Lezen. Mij werd dat aangeraden door een vriendin, maar ik heb me er nog niet aan durven wagen :')

@LWDaisy Jeej! Wat leuk dat je hem vandaag krijgt! Veel succes met het uit lezen van je huidige boek en alvast veel leesplezier met deze!

@Hans Tof idee! Misschien moet ik dat ook maar eens proberen omdat ik altijd keuze stress heb. Aan de andere kant ben ik dan ook weer echt een mood reader, dus ik ben bang dat de helft van de kaartjes dan inderdaad weer terug gaan in de pot :')

@TuckTuck, van draken en paarden kan ik nog steeds geen genoeg krijgen hoor. Maar inderdaad wel gaaf voor de afwisseling :) Veel plezier met A Heart so Fierce and Broken!

@C_arola, wat leuk! Ik vond A Monster Calls echt hartverscheurend en prachtig geschreven. Bovendien is het een kinderboek en niet te dik, dus het leest erg makkelijk weg. Ik denk ook dat we wel dezelfde smaak hebben ja, erg leuk! :) Het is wel het enige boek dat we allebei hebben gelezen, haha. Normaliter kijken we de verfilming samen zodat we er toch over kunnen praten. Alleen ben ik erg slecht met spoilers, als in: ik denk dat het logisch is wat er gaat gebeuren op basis van de beelden, maar dan is dat dus niet zo volgens hem :') Fijn dat Hidden Knights zo goed bevalt!

@Melissa, welk boek is dat? A Monster Calls is bedacht door Sobhian Dowd die overleden is aan kanker. Daarna heeft Patrick Ness het opgepakt en afgemaakt. Ik vond de illustraties ook heel veel toevoegen aan het verhaal hier. Ik snap dat je het liefst zo snel mogelijk wilt beginnen met je nieuwe arc, veel plezier! En omg, wat een mooie editie van Aurora Burning <3

@Leo, wat vervelend dat er nu staat dat het niet leverbaar is. Hopelijk heeft Carola gelijk en komt het toch jouw kant op als pre-order :)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:47

@Carola, nou toevallig werd ik in het nieuwste seizoen van Outlander wel verrast omdat ze daar licht gingen afwijken van de boeken. Dus soms doen ze dingen toch wat anders en dat is wel grappig. Mooie boekjes heb je binnen! Ik krijg Illuminae vandaag ook als het goed is! :D

@Leo, gelijk heb je dat je even wacht hoe Illuminae is. Het et er prachtig uit, maar het is mij ook maar de vraag of deze manier van vertellen mij bevalt. Anders wil ik ze ook allemaal :) En Heartland, daar was toch ook een serie van of niet?! Misschien ook maar oppaken, omdat ik mijn paard zo mis :(

@Melissa, die moet ik ook lezen! Gaaf concept en dan illustraties erbij, I'm sold! En dat schiet wel op in Trap 'N' Trace.

@Neverland, ziet er gaaf uit op kleur! :)

@Linoleum, dat is alleen maar fijn toch als je je er niks meer van kunt herinneren? Dan is het net alsof je het opnieuw leest. Ik ben ook aan het denken om All The Light We Cannot See en The Hunger Games opnieuw te lezen, omdat ik mij er zo weinig van kan herinneren behalve dat ik het gaaf vond. En zoveel boeken in de kast die je nog wilt lezen, wat een vooruitzicht!

@Mandy, wat een leuk idee voor een shop! Delen als hij geopend is, ik ben super benieuwd!

@Tucktuck, dat weekend weg klinkt echt geweldig! :)

@The_Cat, heerlijk dat De jongen... zo bevalt! Mooie quotes ook, wauw! Ik denk dat ik hem sowieso cadeau ga doen (alleen dan in het Nederlands of Engels, zo moeilijk om een keuze te maken)

---

Hier heb ik Lock 'N' Load uit. Ik vond het een heerlijk boek met een hele leuke romance, dierenliefde, karakterontwikkeling (was ook hard nodig) en suspense. Ik ben zeker van plan om de rest van de serie ook te lezen! :D

Vandaag hoop ik nog wat progressie te maken in Sapiens en vanaf morgen ga ik Aurora Burning lezen met Petitparis!

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:48

Ik heb The Boy, the Mole, the Fox and the Horse net ook besteld voor mijn schoonmoeder, want die is binnenkort jarig. Dan mag ik hem waarschijnlijk wel van haar lezen, maar eigenlijk wil ik hem nog zelf hebben O:)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:28

@Manou & @Petitparis Ook op Amazon was The Bromance Book Club afgeprijsd ($1.08) dus heb hem daar ook gekocht net. Dankjewel! :)

@Carola, mooi boek zeg!

@Eelmo, succes!

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 19:52

@Mandy, lekker hoor :)

Ik ben vandaag ook begonnen in Aurora Rising samen met Petitparis. Ik vind het ook heel leuk tot nu toe! :D

En gisteren zijn Illuminae en My Dark Vanessa binnen gekomen. Voor My Dark Vanessa moest ik naar de Spar lopen, omdat de postbode gewoon niet aangebeld had en een briefje in de bus had gedaan :?

My Dark Vanessa is echt mooi in HC. Om een of andere reden had ik verwacht dat de rug gewoon zwart zou zijn, maar die is mooi donker paars. Ook het kleine detail op de naked hardback is er leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:28

@Linoleum, heb je een specifiek merk of model voor je nieuwe auto in gedachten? Snap dat het lastig is om te kiezen als je er voor het eerst meer geld aan wilt uitgeven. Hopelijk kom je snel eentje tegen waar je helemaal achter staat :)

@Leo, fijn dat Elysium Girls goed bevalt!

@Arabella, jij bent wel lekker aan het lezen zeg! Irritant is dat met e-readers hè als ze leeg zijn...

@Naomi, welkom! Heftig zeg om in zowel GoT als LotR te lezen. Ik heb zelf drie GoT boeken gelezen en nog geen LotR (wel andere boeken van Tolkien). Ik ben wel van plan het nog ooit te lezen en GoT weer op te pakken (alleen liggen die boeken nog in Limburg bij mijn ouders thuis)

@Tucktuck, leuk dat het zo vlot gaat met The Lady of the Ravens!

Yv, dat je konijn de tuinslang heeft doorgebeten :') De puppy van mijn ouders heeft gisteren de kabel van de lamp doorgebeten die gelukkig niet ingestoken was, dus er wordt goed geknaagd. Hopelijk ben je nog aan lezen toegekomen!

Niniane, wat gek! Dat heb ik nou nog nooit gehad, dat meen je niet :( Kun je de EPUB niet opnieuw downloaden via de website?

@Melissa, fijn dat de buddy Read zo goed bevalt en dat Trap 'N' Trace zo leuk is! Ai, dat klinkt pijnlijk! Beterschap! Ik hoop dat je vandaag lekker veel kunt lezen :)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:44

@Arabella, heb je hem ook op vliegtuigmodus staan of niet? Ik doe dat wel met mijn Kindle en dan gaat hij een stuk langer mee. Anders gaat hij alsnog wel langer mee dan een week, hoewel ik hem toch regelmatig in de oplader gooi voor een gerust gevoel in mijn hart (ik haat het om aan de oplader te lezen).

@Niniane Hahaha, ik ga met technologische problemen ook altijd naar mijn vriend. Ik kan daar ook heel slecht tegen, maar meestal doet alles het dan ineens op magische wijze vanzelf weer en heb ik mij dan een hele tijd voor niets geërgerd...

@Melissa, 4 sterren zou wel gaaf zijn! Ik wil eigenlijk ook wel verder in K9, maar mijn reserveringen van de bieb zijn er waardoor ik ineens flink veel te lezen heb! Ik ben iets te optimistisch geweest omdat ik dacht dat het nog wel even ging duren...

@Yv, fijn dat The Tourist Attraction bevalt :)

@Quebelle :')

@Manou Dat is ook erg vervelend ja :( Ik had bij Conversations with Friends dat er een fout zat in het boek, waardoor ik ineens het einde aan het lezen was middenin het boek...

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:40

@Lineoleum, sorry was helemaal vergeten om op jou te reageren! Begrijpelijk dat je geen 'vrouwenauto' wilt, haha. Mijn huisgenoot had een Fiat Punto. Vond hem best degelijk, maar ik vond hem niet super fijn rijden. Hopelijk is die Peugeot wat! :)

@Carola, het is al bijna juni inderdaad! :P Leuk dat Dark Shores is gearriveerd!

@Leo, ik ben echt benieuwd naar je box!

@Tucktuck Leuk dat Rebels of the Sand binnen is! Die staat voor mij ook klaar in de bieb.

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:10

@Carola Dus als ik het goed begrijp krijg je bij book outlet sowieso vaker boeken met kleine beschadigingen? Ik denk dat het enige is wat je kunt proberen contact opnemen en zeggen dat je op basis van de omschrijving en prijs niet verwacht had dat er zo'n enorme kras op zou zitten en dan vragen of je iets ter compensatie kunt krijgen i.p.v. dat je het terug moet sturen. En omdat je dat niet van tevoren wist kun je ook nog zeggen dat je het misleidend vindt omdat je hier niet goed over was geïnformeerd. Echt balen wel! :(

@Linoleum, misschien is het gewoon dat ik gewend ben om in andere auto's te rijden! :P Maar ik vond hem behalve het rijden wel heel degelijk! En neee, wat rot van The Hunger Games! Zo stom dat je het gewoon hebt gepre-ordert en dat ze het dan niet kunnen leveren... Hopelijk vind je nog ergens de US edition :)

@Melissa, door corona is dat nu standaard 6 weken. Ik dacht dat je niet meer kon verlengen, dus dat heb ik nu maar gedaan. Nog steeds ben ik bang dat het krap gaat worden met mijn 6 boeken, maar even goed doorlezen! Jammer dat de beschrijving van de hond in het vierde boek wat minder is, dat vond ik juist zo leuk in Lock 'N' Load. Hopelijk komt het nog, maar wel fijn dat de rest wel leuk is! :D

@Naomi, wel van gehoord maar nog niet gelezen!
---
Ik kreeg net post van Goof! :D

Afbeelding

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:50

@Linoleum, jaaa, ben er ook mega blij mee! Ik heb alleen nog nooit zoveel keus aan boeken in huis gehad als nu, dus ik weet nog niet wanneer ik eraan toe ga komen :P

@Goof, ik reageer ook meer op dit topic als ik studeer op mijn laptop! O:) Ik heb wel gehoord van dat verhaal, maar wist niet dat er een boek over was. En ik weet niet waar ALL voor staat, dus waarschijnlijk niet maar het zou zeker kunnen dat ik het toch ben maar gewoon het overzicht van wat ik moet lezen kwijt ben :o

@Carola, voor 10 euro is het denk ik wel prima dan. Geen probleem! :)

@Leo, mooie box! :)
---

Hier is ook The Boy... binnengekomen en ik wil hem bijna zelf houden... De illustraties zijn nog veel gaver in het echt! Ik denk dat mijn schoonmoeder er heel erg blij mee gaat zijn!

Ik vind Aurora Rising echt zo'n gaaf verhaal tot nu toe! En langzaam maak ik steeds meer progressie met Sapiens. Het schiet niet echt op, ondanks dat ik het wel heel goed vind...

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:03

@Carola, het scheelt inderdaad wel door die introductie! En het leest inderdaad heel erg vlot :)

@Linoleum, dankjewel! Ja, ik wilde ook A Little Life lezen! :wave:

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:07

C_arola schreef:
Hebben jullie bij Aurora rising ook dat je het steeds leuker vind worden? En het begon al goed :D
Ik weet niet of ik mezelf tegen kan houden om Aurora burning te kopen voordat de maand voorbij is..

Ja, het wordt echt steeds interessanter! Ik wil ook al het vervolg. Alleen wil ik het eigenlijk op papier, maar ik lees nu al op Kindle dus dan wil ik Aurora Rising eigenlijk ook op papier... :o

Quebelle schreef:
Iedereen moet gewoon ALL lezen. ALL moet de nieuwe ToG van dit topic worden.

:')

Ik heb beide dus nog niet gelezen... Binnenkort wordt het eens tijd!

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:27

De hardcover is ook niet zo heel veel duurder dan de paperback inderdaad. Maar ik vind het een beetje jammer om te kopen omdat ik al bijna op de helft ben in mijn Kindle boek. Aan de andere kant vind ik het wel heel erg gaaf... Ik weet het niet :')

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:35

@Leo, ik luister vaker naar audioboeken. Dat lijkt me ook heel erg fijn in het vliegtuig inderdaad. Ik zou gewoon een app abonnement nemen (Storytel of Scribd) en dan een aantal boeken van tevoren downloaden. Ik heb nu Scrbd en daar staan meer Engelse boeken op en ik vind de app iets fijner.

Dit herinnert me er trouwens aan dat ik even mijn boek moet downloaden. Door al het geluister is mijn mobiele data bijna op, omdat ik vergeten was te downloaden :')

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:56

@Carola, uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Ik was aan het twijfelen of ik niet liever de Nevernight serie wilde kopen, maar ben toch voor deze gegaan. Het bevalt mij ook zo goed dat ik het waarschijnlijk nog een keer zal gaan lezen en dan is het wel leuk om ze mooi in HC te hebben inderdaad! Hierna heb ik echt een koopstop voor juni, behalve voor de Illuminae Files als ik echt niet kan wachten :')

@Linoleum, wat gaaf dat het zo bevalt! Ook die hele leeservaring. Ik ben blij dat ik het thuis heb staan nu! :D

@Mandy, leuke website! :)

@Melissa, fijn dat Zila wat meer aandacht krijgt in het tweede boek. Heb er al zin in om daarover te lezen in het tweede boek :)

---

Ik kreeg weer boekenpost vandaag (ik moest alweer naar de Spar omdat de postbode niet aangebeld had, echt niet te geloven). Ik wilde dit boek meteen lezen toen ik de cover zag en heb absoluut geen spijt van mijn HC aankoop:

Afbeelding

De blaadjes glimmen ook nog, dat zie je niet zo op de foto <3. En de naked HC is ook echt prachtig:

Afbeelding

Heeft iemand deze al gelezen?

Nu zijn er nog drie boeken "onderweg" (twee van The Aurora Cycle en een pre-order van The Dark Tide) en dan is het voorlopig wel ongeveer klaar (hopelijk, ik ga mijn best doen) :P

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:57

@Carola, ik wacht even totdat ik Aurora Rising morgen binnen heb voordat ik weer verder lees. Petitparis heeft vandaag niet zoveel tijd om te lezen, dus hopelijk kan ik morgen een beetje bijbenen. Leuk dat je ook zo benieuwd bent naar The Dark Tide!

@Noami, veel daarvan staat ook op mijn TBR! :)

@Petitparis, grappig dat lijstje met afkortingen! Ik moest laatst ook nog leren met ALL :')

@LWDaisy, fijn dat De ballade van slangen en zangvogels zo goed bevalt. Ik wil hem ook lezen, maar denk dat ik eerst een reread wil doen van The Hunger Games

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:28

LWDaisy schreef:
Ik heb de boeken en de audioboeken. Mijn werk en thuissituatie laten toe dat ik dagelijks 6-9 naar audioboeken kan luisteren, en THG blijf ik héél vaak herhalen. Als mijn vriend 's avonds al in bed ligt, en ik nog even op de bank blijf hangen en niet weet wat kijken, zet ik vaak één van de films op. Ik ken de verhalen echt vanbinnen en vanbuiten ondertussen haha.

Dan zit jij er dus nog helemaal in. Fijn hoor! Ik heb ze jaren geleden gelezen, dus alles is redelijk weggeëbd. Ik wou dat ik zoveel tijd had voor luisterboeken, heerlijk :)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 10:22

@Melissa, je boekenkast ziet er wel mooi geordend uit nu. Het is toch wel fijn als je alles weer goed terug kan vinden! Jammer dat Trap 'N' Trace toch wat tegenviel ten opzichte van de rest van de serie. Ik gok dat ik na Aurora Rising meteen het vervolg wil gaan lezen als je zo hoor! En je Netgally ratio gaat zo niet omhoog nee :')

@Leo Fijn dat je Elysium Girls zo leuk vond. Ik vond het ook een beetje jammer dat met zulke epische verhaalelementen het verhaal toch qua schrijven meer potentie had. En het einde vond ik zo gehaast aanvoelen terwijl daar juist in het hele boek naar wordt opgebouwd. Grappig dat je Illuminae niet kon laten liggen!

@Amanda, jammer dat het wat tegen viel!

@Carola, leuk dat je het uit hebt. Ik kan niet wachten totdat het vandaag binnen komt :D

@Naomi, prachtige Harry Potter box <3

@TuckTuck, lekker bezig met je kast! Hij is ook echt groot zeg :wow:

@Riddershow, die serie klinkt wel gaaf! :)

@Lino, veel plezier in The Handmaid's Tale :)

@LWDaisy, jammer dat je nog steeds vragen hebt :(
---

Ik verwacht vandaag eindelijk Sapiens uit te kunnen lezen en vanavond verder te lezen in mijn nieuwe HC van Aurora Rising *\o/*

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:33

@Yv, Magnus Chase klinkt wel cool! Ik hou van (Noorse) mythologie!

@Riddershow, ik ben al in AR begonnen op mijn Kindle en vond het zo leuk dat ik besloten heb om de HC te kopen en meteen het vervolg te bestellen, haha. Dus ik had even een pauze met lezen dit weekend, omdat ik graag op papier verder wilde lezen.

@Carola, AB heb ik ook al besteld komt woensdag aan haha. Ik kon me bijna niet inhouden om dit weekend verder te lezen in het ebook, maar het is gelukt. Ik heb heel veel zin om vanavond in het echte boek te gaan lezen! Ik ben ook heel benieuwd wat jij van Elysium Girls gaat vinden!

@The_Cat, fijn dat je je Engelse witcher boeken zo makkelijk hebt kunnen verkopen. Ik ben wel benieuwd naar de Nederlandse edities, dus stuur maar een foto!

@Caira, welkom! Hier ook een fan van De Reiziger. Ik snap wat je bedoelt, ik was al verdrietig dat ik afscheid moest nemen toen ik bezig was in deel 7. Maar volgens mij is Diana Gabaldon wel bezig met een negende boek en er zijn nog allemaal novella's, dus er is nog genoeg materiaal :P

@Leo, je maakt me nog nieuwsgieriger voor Illuminae! Maar ik ga eerst The Aurora Cycle lezen.

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:28

@Riddershow Ik ben voor The Beautiful Dead, de beschrijving daarvan klinkt wel interessant :)

Quebelle schreef:
Illuminae ziet er uit als mijn oude klasagenda, kreeg altijd te horen datie te chaotisch was dus die sla ik over. Mijn simpele hondenbrein kan dat niet aan :')

:')

Nash <3