[Info] Ik zoek een liedje - deel 13

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:45

Van vrouwen weet ik er nog wel een paar...

Jammer dat we de melodie niet kunnen horen, dan was het makkelijker zoeken geweest.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:24

Vast niet, maar probeer het toch: Kan het een nummer van Eddie Vedder geweest zijn van de film Into the wild? Niet echt woestijn maar wel een man in de wildernis en alleen een zanger, geen band.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:25

Bubblewrap schreef:
Goed meegedacht!
Helaas niet, het is andere muziek.

Ik heb in een ander topic wat tips gekregen om te zoeken, dus dat zal ik even doen!

Laat je het hier ook weten mocht je em vinden? Ik ben echt zo benieuwd! Ik ken veel rock/metal clips die in een woestijnachtig gebied afspelen, maar lijk de juiste niet te vinden...

Het ging echt om 1 man in de woestijn,toch? Niet de hele band, en geen vrouw..

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:54

Ik kan het niet loslaten en zoek elke dag even. Wat voor soort metal moet ik aan denken? Thrash,doom, hardcore, heavy, black, iets anders? Slayer heeft ook een clip in de woestijn, maar voldoet verder niet aan je omschrijving..

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:21

Ik blijf zoeken. Ik denk alleen dat jij wat anders metal noemt dan ik, dus blijf het eerder bij rock zoeken.

Steriophonics - dakota al genoemd?

Niet echt woestijn, maar misschien zijn er verschillende clips van. Begint wel rustig met 2x tekst en daarna ietsjes harder.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:07

Frankie valli met of zonder the seasons met I cant take my eyes off you? Is erg vaak gecoverd en zeker 40 jaar oud.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 21:48

Janine1990 schreef:
Op Fox is regelmatig een reclame voor This is us? Ofzo... een serie...
En daarachter zit een nummer van een zanger met een lage stem, onbekende stem, ik vermoed dat hij niet op de radio is hier...
Het enige wat ik hoor is: "Hold your head up high"
Maar daar zijn nogal veel songteksten mee :o

Wie weet welk nummer dit is?

Ik ken de reclame niet, maar moet aan Argent-Hold your head up denken?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:14

Ladyson schreef:
Nu ik dit topic toch gevonden heb :o

Ik zoek een liedje om na de ceremonie op onze bruiloft in een soort feestelijke "polonaise/dansende optocht" (maar dan dus niet plat Hollands) naar de borrelruimte te gaan. Ik denk aan iets van:
Grease - You're the one that I want
Bob Marley - Is this love
The Turtles - Happy together

Aangezien hier zoveel muzikale input zit, heeft iemand misschien nog een gouden tip *\o/*

Mijn inmiddels man komt uit Tilburg en wij hebben op onze bruiloft hiervoor een carnavalsnummer in Tilburgs dialect gebruikt. Dus misschien een carnavalskraker van dit jaar? Of de Snollekebollekes?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:43

Zooooooo kan je eindelijk weer rustig slapen. Ik ken deze man of dit liedje helemaal niet, dus was er nooit opgekomen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:30

En dit was ook het metalnummer wat je zocht? Waar in het nummer zit de metal dan?! :+ Vandaar dat ik het niet kon vinden haha.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 02:34

Het banketstaaf is dat ik precies weet welk je bedoelt. Mar hoe heet ie ookalweer? Ws het ook geen EK/WK liedje?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:38

Ik kan dat zo niet uitstaan als ik denk dat ik weet welk nummer er bedoelt wordt en ik het niet kan vinden! Dus, na heel lang zoekn toch gevonden. En nu maar hopen dat we hetzelfde nummer bedoelen. :+ Ik bedoelde iig We speak no Americano van Yolanda Be cool vs DCUP.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 21:45

95Ellen schreef:
Oooh nee sorry dat is hem ook niet : het is denk ik toch een minder bekend liedje dan ik dacht, ik heb heel veel liedjes met Claro beluisterd en kon hem nergens vinden... en weet inmiddels ook niet meer hoe het riedeltje ging :')

Ah, das jammer. Dan kan ik je niet verder helpen. Ik weet helemaal niets van dit soort muziek.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:04

ScarOfWars schreef:
Ik ben ook op zoek naar een nummer, volgens mij is hij al wat ouder (denk aan jaren 80,90, misschien 2000).
Als kind zijnde heb ik hem brij vaak gehoord en wat ik mij vooral nog kan herinneren is het instrumentele stuk met (geloof ik) een mondharmonica. Ik vond het namelijk als een kip/haan klinken als kind en noemde het dus ook het kippenlied (verder had die hele kip of haan er niks mee te maken trouwens).

Iemand die iets met mijn omschrijving kan, ik weet dat het niet veel is, maar het is een poging waard.

Het is vast een ander nummer, maar probeer het toch: Mary jane,s last dance van Tom Petty?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 14:44

Shaggy09 schreef:
Nee het is een heel ander genre haha.
Het is heel rustig het nummer een beetje lovesong achtig.

Something stupid van Robbie Williams en Nicole Kidman? (Origineel Frank en Nancy Sinatra)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 15:03

Shaggy09 schreef:
Ja dat is 'm! Thanks :')

Graag gedaan! Kreeg em meteen in mijn hoofd bij het zien van die paar woorden en hoopte het eindelijk eens goed te hebben. Meestal zit ik er naast met liedjes raden, haha.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:21

Het land van? Van Lange Frans.

Of misschien iets van Osdorp posse? (Niet echt meer van deze tijd. :+ )