Festival must haves

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:54

Een powerbank idd, en uiteraard oordoppen. :)*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:05

Ook een aanrader is de Solbana van IKEA. Daar heb ik inmiddels al twee jaar plezier van en ik gebruik hem zeer regelmatig, dus het ding wordt ook vaak opgeladen. Aangeschaft naar aanleiding van deze test van de Consumentenbond (de Xiaomi staat er ook bij):

https://www.consumentenbond.nl/smartphone/powerbanks

Met de IKEA Family Card kreeg ik ook nog flinke korting.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 08:40

Er zijn festivals waar je geen grote tassen meer mee naar binnen mag nemen (wel op de camping, maar niet op de rest van het terrein). Hooguit A4-formaat en max. 10 cm dik. Down The Rabbit Hole bijvoorbeeld, waar ik vorig weekend een dagje was. Nu had ik het 'geluk' dat ik een gastenbandje had en niet via de reguliere controle hoefde (mijn tas is niet eens gecheckt), maar voor de zekerheid had ik zo'n dun rugzakje met trekbandjes bij me en daar kon prima alles in wat ik nodig had. Vest knoop ik om mijn middel. Overigens zag ik daar genoeg mensen die wél een grote tas bij zich hadden, maar goed. Alles wat je meeneemt moet je ook de hele dag meesjouwen en daar moet je maar net zin in hebben.

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 20:51

Ik zag net iets handigs voorbijkomen op Facebook: de hardloopriem! Ook voor andere (buiten)activiteiten. Festivals bijvoorbeeld. :D

https://orded.net/products/hardloopriem

Rekt enorm mee, volgens mij past er aardig wat in.

.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie