[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:12

xU_Blinghx schreef:
Afgelopen weekend heerlijk weggeweest en lekker kunnen lezen :) Ik ben nu bijna op het einde van The way of the Shadows. Toch wel weer leuk om hem opnieuw te lezen.
Vroeger was ik helemaal weg van de serie maar nu zie ik hier en daar toch wel de 'flaws' in het boek. Desalniettemin kan ik nog steeds ontzettend genieten van het boek circa 10 jaar later :D


haha ja da's zo'n beetje als wat velen hebben bij het lezen van vooral de eerste 2 harry potter boeken bv. Er zitten flaws in, maar het blijft jeugdsentiment en toch is het dan weer genieten als je herleest <3

Heerlijk als je zo kunt blijven genieten van favoriete boeken.

Net nog een tweede boek gestart op de Kindle, eentje die ik geloof ik van Amazon geplukt heb een tijdje terug: Knotted van Pam Godwin, boek 1 in de Trails of Sin serie. Contemporary romance met BDSM. Heb al een tijdje niks meer gelezen met BDSM en vind ik wel eens leuk voor tussendoor. Heeft een trigger warning voor mishandeling, dus ben eens benieuwd hoe erg het naar voren komt en hoe de auteur het verwerkt in het verhaal.

I try to forget her.
It’s impossible.

Growing up together, Conor and I shared all our firsts.
First love, first kiss, first…
Not all our firsts.

We were sixteen the night she was violently assaulted while I helplessly watched.
I’ll never forget the sounds of her suffering.
Or my inconsolable agony when she left Oklahoma.

Years later, she returns to honor our teenage pact.
Except the boy she loved is gone, replaced by a ruthless cattle rancher knotted with secrets.
She doesn’t know my dark cravings or the trails of sin that lead to her.

I don’t deserve her, but one truth remains.
She’s mine.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:10

Oeh, special edition’s!! Altijd leuk!!
Ik heb een aantal dagen terug nog 4 nieuwe boeken besteld van RARE auteurs, dus ik moet even weer op de rem trappen nu aangezien er ook nog pre-orders aankomen, ik deze week nog een Baecrate box moet bestellen en volgende week Illumicrate verlengd wordt, lol.

En wat tof Djilna dat je bent uitgekozen voor een leesclub!

Ik las gisteravond (gistermorgen begonnen en elke vrije seconde die ik had gelezen) Knotted uit van Pam Godwin en WAUW!!! Wat een bijzonder in elkaar gestoken Dark Romance was dit, jeetje. Ik heb wel een behoorlijke trigger warning in m'n review gezet bovenaan, voor mensen die gevoelig zijn voor verkrachting/moord/mishandeling.

Maar als dat je niet tegenhoudt, zou ik zeggen; lees dit boek. De schrijfstijl is zo waanzinnig mooi, vind ik dan haha. Was alweer een tijdje geleden dat ik een boek me zo’n rauwe en emotionele read bezorgde. Boek 2 en 3 ook al meteen gekocht voor Kindle en kan niet wachten ook om ze een keer in paperback aan te schaffen want deze boeken moeten op de kast. Vandaag dus aan boek 2 starten, Buckled.

Uitgebreide, zeer uitgebreide, review te vinden op m'n Goodreads hihi met ook best wat quotes erbij zodat je een goede 'feel' krijgt voor de auteurs schrijfstijl. Echt een dikke vette aanrader dus als je van Dark Romance houdt.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:18

Ja, het is best heftig om te lezen. Je verwacht normaal misschien korte flashbacks, maar het is een Dark Romance en deze auteur schrijft wel een best uitgebreide scene waarin het hoofdpersonage idd verkracht wordt en details worden niet verbloemd zeg maar. Dus als dit een trigger is voor iemand, raad ik het idd niet aan om te lezen. Het is gelukkig zoveel meer als alleen dat natuurlijk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het echt een no-go is voor velen.

Ninja Girl zegt me even niks, die ga ik eens even opzoeken :)

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:11

Hij is, voor de verandering haha, overal te krijgen. Bol heeft ook bv. paperback + e-book ervan :)

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:17

xU_Blinghx schreef:
Gisteren mijn eerste boek (The way of the shadows) uitgelezen sinds maanden *\o/*
Het volgende boek ligt ook al klaar om te gaan lezen; Girls of Riyadh
When Rajaa Alsanea boldly chose to open up the hidden world of Saudi women—their private lives and their conflicts with the traditions of their culture—she caused a sensation across the Arab world.

Now in English, Alsanea’s tale of the personal struggles of four young upper-class women offers Westerners an unprecedented glimpse into a society often veiled from view. Living in restrictive Riyadh but traveling all over the globe, these modern Saudi women literally and figuratively shed traditional garb as they search for love, fulfillment, and their place somewhere in between Western society and their Islamic home.


Heel erg benieuwd naar dit juist omdat het ergens afspeelt waar ik weinig kaas van heb gegeten.

Ik heb nog VVV-bonnen en zit erover te denken om Cruel Beauty of Hunted te halen. Ik ben gek op Beauty and the Beast en een re-telling lijkt me leuk om eens te lezen. Welke raden jullie aan? Of zou ik gewoon beide bestellen? :')


Wat BatB retellings betreft is A curse so dark and lonely van brigid kemmerer veruit mijn favoriet en hunted van meagan spooner vind ik ook een van de beste. Cruel beauty was ik niet van onder de indruk, heb het boek verkocht, maar er zijn veel lezers die CB ook geweldig vonden.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:21

Aprella schreef:
Ik lees voornamelijk mee omdat ik toch nog moeite heb met lezen :(

Ik ben gestopt met boeken in te voeren op Goodreads. Ik kijk te veel naar de hoeveelheid die ik mezelf heb opgelegd en ik merkte echt dat het toch een deeltje van het genot wegnam. Nu moet ik wel op een andere manier gaan bijhouden welke boeken ik in mijn kast heb staan en welke ik al gelezen heb.

Edit: Ah ja, die link van Djilna is een goede!

Op dit moment ben ik een thriller aan het lezen en die leest wel aardig weg. The Banker's Wife door Cristina Alger.

Ik lees eigenlijk echt heel graag thrillers en af en toe een beetje crime, maar ik vind het super moeilijk om in dit genre leuke boeken te vinden omdat ik er niet super bekend mee ben. Heeft er iemand suggesties?

Ik hoor ook vaak dat mensen specifieke boeken in de winter of in de zomer of rond een bepaalde periode lezen. Zijn er mensen die dit ook hebben?


Welkom! Heel herkenbaar ja haha. Ik val in de zomer bv. Vaak terug op chicklit en romance. Niet bekend met het thriller en crime genre dus daar kan ik niet echt mee helpen maar genoeg hier in het topic wat daar vast aanraders voor hebben.

Gebruikte je de goodreads challenge? Want je hoeft natuurlijk de challenge niet te doen/in te vullen en kunt gewoon boeken invullen wanneer je ze gelezen hebt zonder dat er een doel aan vast zit ofzo wat stress kan geven. In principe is GR opgestart zodat je gelezen boeken kunt bijhouden. De challenge is een extraatje om te doen als je dat leuk vind bv. Maar als het je gestresst maakt werkt dat idd ook niet < Opschrijven in een notitie boekje of bullet journal is idd ook een leuk idee wat Carola zegt. Een bullet journal kun je bv. Ook leuk aankleden met plaatjes en tekeningen enz. Als je graag creatief bent. Ik gebruik zelf een planner die ingericht is voor boek gerelateerde dingen waar ik ze ook in bij houd, maar met tijden vind ik het ook leuk om gelezen boeken enz. In de bullet journal bij te houden.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 19-06-19 11:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:17

Daar is goodreads idd goed voor ja: een tbr die ‘out of control’ gaat :=

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:57

En bookstagram ook nog :') I BLAME YOU ALL :j

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Re: [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:27

Ik vind de boeken aanvinken op de To Read list op Goodreads aan de ene kant ook wel weer handig, zodat ik boeken die ik graag wil lezen terug kan vinden op die manier. Maar als die To Read list ruim over de 1000 boeken bevat, zie je op een gegeven moment door de bomen het bos echt niet meer. :j

Mijn reader was ik begonnen met op te ruimen - gelezen boeken die ik niet meer herlees of al in paperback heb ondertussen, eraf en dan kijken wat ik ook van andere boeken niet meer wil lezen weg. Uiteindelijk zit ik nog op ruim 60 pagina's aan boeken op de Kindle 8)7

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:34

Ik merk eerlijk gezegd geen verschil, maar ik heb ook niet Al die boeken op het geheugen van de reader staan. Veel ervan moet ik eerst nog downloaden zeg maar. Ze staan dus wel klaar, maar moeten eerst gedownload worden. En wat ik lees, gooi ik ook weer van het geheugen af erna (als ik eraan denk haha)

Nu is het ook wel al een hele tijd geleden sinds ik voor het laatst echt maar weinig boeken erop had staan dus kan ik me ook niet meer goed herinneren of hij toen bv. een stuk sneller was als nu. Maar ik ben over 't algemeen nooit onder de indruk van de snelheid van readers, of dat nu kobo of kindle of Sony was. Ik hoopte zo hard toen ik die Kindle kocht, dat ik met een nieuwe reader meer snelheid had maar dat viel vies tegen. Met de telefoons van tegenwoordig en iPads e.d. wat we gewend zijn, valt een reader gewoon in het niet omdat ze heel basic in elkaar gezet worden natuurlijk. Dus ik heb me erbij neergelegd dat het sowieso minder snel is als ik zou willen haha.

Ben nu ff op mijn telefoon aan't lezen en die pagina's 'omslaan' gaat zoveel sneller en soepeler haha.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 07:07

Ik heb nu 325 ongelezen boeken erop staan en 99 gelezen (dus die moet ik nog even eraf gooien een dezer dagen) < sommige bewaar ik als ik nog reviews moet schrijven zodat ik m'n notes en highlights terug kan lezen maar het gros kan wel gewoon weg. Ik heb daarnaast ook nog een fysieke TBR van 200+ boeken - no shame :o :') Verder het totaal aantal boeken niet meer geteld in huis maar dat zal wel rond de 800 zitten denk ik? Ik heb een groter huis nodig haha - heb een gedeelte moeten opbergen.

Gisteravond nog een leuk cadeautje gekregen; St. Martin's Press had mijn wens vervuld op Netgalley en ik kreeg 'The Girl the Sea gave back van Adrienne Young', auteur van Sky in the Deep. Ik kon dit boek niet aanvragen, alleen erom wensen. Niet verwacht dat ze dat zouden doen, want wensen worden maar zelden vervuld op Netgalley. Erg benieuwd naar dit boek <3

For as long as she can remember, Tova has lived among the Svell, the people who found her washed ashore as a child and use her for her gift as a Truthtongue. Her own home and clan are long-faded memories, but the sacred symbols and staves inked over every inch of her skin mark her as one who can cast the rune stones and see into the future. She has found a fragile place among those who fear her, but when two clans to the east bury their age-old blood feud and join together as one, her world is dangerously close to collapse.

For the first time in generations, the leaders of the Svell are divided. Should they maintain peace or go to war with the allied clans to protect their newfound power? And when their chieftain looks to Tova to cast the stones, she sets into motion a series of events that will not only change the landscape of the mainland forever but will give her something she believed she could never have again—a home.


Gisteravond begonnen aan Booted van God Pamwin, book 3 in de Trails of Sin (Dark Romance) trilogie. Boek 2 ben ik ook weer doorheen gevlogen. Was wel minder sterk als boek 1 en dan met name als ik kijk naar personage ontwikkeling, maar las wel weer super lekker weg en had ook een interessant plot. Super nieuwsgierig naar hoe boek 3 verder gaat, want dit personage vond ik vanaf boek 1 al een van de meest interessante personages.

Kwam ook nog erachter dat deze auteur naar het RARE event komt, dus dat was ook een leuke ontdekking - hierdoor zal ik waarschijnlijk boek 1 wel op de Kindle hebben gehad staan, zodat ik kennis kon maken met d'r werk haha. Ik heb de 3 paperbacks gisteren nog besteld, dan kan ik die laten signeren.

Kreeg ook nog een ARC van een adult fantasy auteur, welke een Beauty and the Beast re-telling is waar ik erg nieuwsgierig naar was: Hunting the Beast van Anna Santos.

Belle has only one goal in life—kill the beast that killed her father. To achieve that goal, she agrees to consider marrying the town’s best hunter if he trains her into becoming the first huntress of her kingdom. On her first mission, things go terribly wrong, and Belle is captured.

Alpha Drake and his pack have been hiding in the Black Forest to protect a powerful magical object. They are shapeshifters and guardians, yet the humans of the neighboring kingdom believe they are nothing more than beasts. One night, in the woods, he saves a young woman who was being attacked by his archenemy, the Black Wolf.

Belle survives, but she’s turned into a werewolf, and the insufferable beast who saved her doesn’t let her leave his domain. She’s trapped and has no way to let her mother know that she’s alive. The more time she spends with the pack, the more she questions everything she believed to be true. That doesn’t stop her from trying to escape and return to her village.
Alpha Drake has other plans for the new addition to his pack.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 20-06-19 07:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:01

Ohhh welke heb je gekocht van Lexi @Djilna? <3 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ben ook erg benieuwd naar The Girl the Sea gave Back. Ik denk dat ik die na mijn huidige read ga lezen en hetgeen waar ik al eerder aan begonnen was, even wat langer laat wachten hihi.

EDIT:
Netgalley is overigens ook te gebruiken als je geen blog hebt. Als je reviews wil plaatsen op Goodreads bv. (en de reviews hoeven ook niet heel lang te zijn ofzo) kun je ook bij Netgalley boeken aanvragen, voor de mensen die dat misschien interessant vinden. Zo heb ik dankzij netgalley vorig jaar een arc gelezen van a Curse so dark and lonely bv. en nog meer supergave boeken gekregen door de jaren.

Hoe zit het trouwens met de mensen die Aurora Rising wilden lezen samen? Want als die buddy read van a Curse nog doorgaat begin juli bv., zie ik het zwaar in dat Aurora Rising nog gaat lukken in juni aangezien ook niemand meer heeft gereageerd op m'n eerdere berichten erover :+ Anders ga ik 'm toch zelf lezen denk ik, want ik wilde eigenlijk deze maand nog wel eraan beginnen O:) Vind het al knap dat ik 'm nu al zolang heb staan zonder te lezen. Het is een van de boeken waar ik het meest naar uitkeek om te lezen dit jaar namelijk. Dus bij deze een laatste oproepje van mijn kant hihi.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:20

Ik ben zoooo benieuwd wat je ervan gaat vinden!! Immortal curse is een van m'n meest favo PNR series geworden (Boek 1 en 2 in de Dark Provenance serie, een andere PNR serie van d'r, zijn ook echt grote favoriet hier). Boek 1 van Immortal Curse is haar debuut boek geweest 2 jaar terug en dat was voor mij al meteen een van de beste 1e boeken in een PNR serie ooit. Haar schrijfstijl stelt me echt nooit teleur. Ze heeft nu een vernieuwde versie die ze verkoopt van Immortal Curse 1. Ik las de originele versie nog, die is dus minder uitgebreid - geloof dat ze zo'n 30-40% extra materiaal heeft toegevoegd een paar maanden terug. Ik wil de hernieuwde editie ook echt snel eens gaan lezen. Keep me updated <3

Ik heb nu 11 boeken op de kast staan, dus moet er nog een paar bij kopen en dan ben ik compleet met wat ze tot nu toe uitbracht. <3
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 20-06-19 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 09:23

Djilna schreef:
Hm dan ben ik benieuwd of dat in de set mee is genomen, maar dat zal vast wel!
Ik zag hem langskomen in de Night Owls group van Lexi op Facebook waar ze een stukje van de nieuw uitgekomen Audible liet horen. Nou vond ik de ingesproken versie niet persé geweldig, maar verhaal sprak me wel direct aan :)


Ja dat zal er denk ik wel bij in zitten. Als het goed is, is alles aangepast een paar maanden terug en is de oude versie overal weggehaald. En dat is al een goed begin, als het verhaal je direct aansprak. Ohh ik ben ZO nieuwsgierig haha! <3

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:21

Ahh oke ja ik kan me er nu idd iets van herinneren dat je zei te wilde wachten tot 2 uit was. En ja, van Adin wist ik idd dat ze nog even moest wachten ivm loon, maar dacht dat we in totaal met 4/5 man waren toen die wilden lezen (maar was even teveel gedoe voor me om die berichten op te zoeken haha). Maakt ook niet uit verder als ik even moet wachten als anderen 'm nog moeten kopen, maar ik dacht ik gooi nog even een balletje op voor diegenen die nog niet geantwoord hadden en ik wilde even polshoogte nemen of mensen weten wanneer ze dan ongeveer kunnen beginnen met lezen. Ik heb voorlopig toch nog genoeg te lezen, dus is ook niet dat ik perse NU wil beginnen haha. Maar ivm de opkomende a Curse buddy read vond ik het wel handig om te weten of mensen deze maand nog konden beginnen ofniet anders start ik gewoon volgens eigen 'schema'.

Ik neem tenminste aan dat de a Curse... read nog doorgaat? Wie wilde daar aan meedoen? Misschien dat we daar binnenkort een schema (+ start datum vastleggen bv,) voor kunnen opstellen in het buddy read topic.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:55

Lusitana
Welkom terug!

En 3 jaar is al een aardige tijd petitparis!

En leuk dat zoveel mensen a Curse willen meelezen :D
Vind iedereen 1 juli een mooie dag om te starten of…?


EDIT:
Ik praat over de a curse buddy read even verder in het buddy read topic, waar sommigen ook al aan't praten waren. Wel zo handig om daar de rest te bespreken denk ik qua planning enz van alles ipv dat hier te doen dan :)

@Fireheart
Ik vind het prima om AR dan na a Curse te lezen. Ik ben alleen wel van 8-15 juli op vakantie maar kan m’n hardcover wel meenemen. Mag per koffer 23kg meenemen (en we zijn met 3 man) en heb gelukkig een paar goede book sleeves in hardcover formaat dus kan ik ‘m veilig vervoeren hihi.

Klinkt interessant prulletje!



Ik las binnen 3 dagen de gehele Trails of Sin trilogie van Pam Godwin uit. Boek 1 was voor mij wel veruit het sterkste boek qua schrijfstijl (wel ook het meest heftigst). Maar overall, was dit echt een gave trilogie om te lezen zeg en imo echt goed neergezette Dark romance. Het was echt heel erg duister met momenten, mannelijke hoofdpersonages met een heel rauw randje (erg ‘morally gray’ neergezet) en sterke vrouwelijke hoofdpersonages. Kan niet wachten om meer dark romance van deze auteur te lezen. Ik zag dat ze ook PNR schreef. Al haar eerste boeken in series van d’r, zijn gratis te krijgen, dus ik heb alles wat gratis was al meteen gedownload gister hihi. En de Trails of Sin boeken zijn onderweg en dan kan ik die mooi laten signeren in September *\o/*

Nu ga ik beginnen aan The Girl the Sea gave Back van Adrienne Young Ik had eigenlijk door willen gaan aan Summer’s End van Kristy Brown, maar TGTSGB roept me dus ik schuif de rest even aan de kant hihi.

SYNOPSIS

For as long as she can remember, Tova has lived among the Svell, the people who found her washed ashore as a child and use her for her gift as a Truthtongue. Her own home and clan are long-faded memories, but the sacred symbols and staves inked over every inch of her skin mark her as one who can cast the rune stones and see into the future. She has found a fragile place among those who fear her, but when two clans to the east bury their age-old blood feud and join together as one, her world is dangerously close to collapse.

For the first time in generations, the leaders of the Svell are divided. Should they maintain peace or go to war with the allied clans to protect their newfound power? And when their chieftain looks to Tova to cast the stones, she sets into motion a series of events that will not only change the landscape of the mainland forever but will give her something she believed she could never have again—a home.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:01

@petitparis

Ik moet ook nodig verder met de wicked boeken, ben in Torn blijven hangen. Ik vond Tink ook echt geniaal <3

Daisy Jones & the Six lijkt me ook erg leuk! Al veel goeds over gehoord.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:26

Lusitana schreef:
Dank je wel. Het is voor mij zoeken naar engels talig (ik lees liefst in de oorspronkelijke taal) lastiger omdat ik in Portugal woon.
Ik vind ze meestal op boekenmarkten en rommelmarkten. Maar ik zal eens op WOOK kijken.
Ik weet niet of ze in het portugees vertaald zijn, want als het niet anders kan vind ik dat ook wel okee.


Bookdepository bezorgd gratis wereldwijd dus daar zou je eens kunnen kijken.
En anders is Amazon misschien nog een optie? Die bezorgen tegenwoordig toch ook wel wereldwijd dacht ik?

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:05

Ik zit alweer in een vreselijke slump geloof ik. Misschien door de warmte, want daar wordt ik vreselijk chagrijnig van. Gisteravond was het tot 20.30 nog 29 graden hier?! wtf. Vandaag 34, morgen is 36 voorspeld, laat staan hoe warm het dan in de zon is. Kill me now. Ik slaap slecht, dus ben echt niet te genieten hihi. Als ik zie dat het in A'dam de hele week 4/5 graden koeler voorspeld is elke dag als hier, ben ik wel jaloers soms dat ik niet in het Noorden woon, lol.

Ik ben nu al dagen bezig in The Girl the Sea gave back van Adrienne Young en zit nog net niet aan de helft, waar ik normaal echt allang klaar was geweest. Bleeeegh.

Zo, zeur modus weer uit hahaha!

Ik heb wel nog snel tussendoor een novella van Laura Kaye uitgelezen die ik als ARC kreeg, Ride Deep. Is een novella in de Haven Riders serie, een MC romance serie, waar ik onwijs gek van ben. Alleen is dit denk ik wel de eerste keer dat ik echt even een WTF momentje heb bij een van haar verhalen? Erg jammer. Het verhaal bleef echt met een mega open einde achter en niet echt op een fijne manier. Meer zo van; HOE kun je het zo stoppen? Het is vreselijk onaf. Ik hoop echt dat ze hier nog een full length novel van gaat maken, want dit kan echt niet, lol. Ik wacht dus even af met reviewen tot ik weet of er nog iets achteraan komt ofniet, want dat gaat wel zeker een verschil maken met hoe ik de review schrijf.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:44

Niet te koud, niet te warm vind ik een mooi ideaal beeld hihi. Zeker als je idd last van gewrichten hebt is het vervelend als je telkens van die extreme temperaturen hebt.

Maar geef me bv. 30+ op Mallorca; Prima. Hier in NL; no thanks. We hebben onder 2 lichtkoepels en we kunnen niet tochten want de ramen onder kunnen niet open - echt top van de mensen die hier verbouwd hebben en hebben bespaard op duurdere ramen - dus hierbinnen is het nu al 27 graden en dan moet de echte warmte nog komen. Vandaag 34 hier, morgen 36, woensdag 35 en dat gaat over de 30 de rest van de week, dus dat is echt niet te doen hier als dan ook warmte blijft hangen. Airco's onder trekken het niet om de ruimte hier koel te krijgen. Achter op de tuin en de slaapkamer van M. staat van 's morgens tot 's avonds de zon dus dat is op zijn slaapkamer ook echt bijna onmogelijk om koeler te krijgen met de mobiele airco en we kunnen dat ook niet op hem gericht zetten want dat is ook niet goed voor 'm - ik krijg daar bv. altijd een kou van op m'n nek/schouders. Dus nee, ik kijk er niet naar uit haha. Ik slaap super slecht met zo'n dagen en ben dan echt stront chagrijnig :') We hebben bij ons vannacht de hele nacht de airco aan gehad en zodra je die uitzet is het binnen 10min weer super benauwd en warm. Maar als die aan staat moet ik dus echt heel goed opletten dat ik niet met m'n schouders/nek bloot lig want dan heb ik meteen een kou te pakken, echt vreselijk. Maar goed.. verder naar de boekskes haha.

Gister nog even een paar pre-orders bij bol geplaatst van romance auteurs die ik leuk vind;
- Making Up van Helena Hunting
- Say you still love me van K.A. Tucker
- Handle with Care van Helena Hunting

Verder had ik ook nog een paar pre-orders open staan voor juli en augustus.

Iemand iets voorbesteld voor juli al?
Ik krijg in juli van Making up van Hunting binnen en Protect the Prince van Jennifer Estep, het vervolg op Kill the Queen welke een van m'n favorieten dit jaar is geworden. Erg benieuwd naar het vervolg - understatement. Verder krijg ik nog zo'n 8 boeken binnen van RARE auteurs en dan stop ik even met het kopen van RARE boeken want ik weet nu al niet met wat ik al in huis heb, hoe ik het allemaal moet gaan meeslepen door London heen pff. Ook krijg ik in juli Rage of Dragons van Evan Winter nog binnen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:59

Dan wordt het idd al lastiger ja, als bookdepo ook afvalt. Krijg je regelmatig bezoek? Anders zou je via bol bv. (al is dat ook een aardig groot bedrijf hier wat onder Ahold valt, wat weer een overkoepelende organisatie is haha) in Nederland kunnen laten bezorgen en iemand de boeken mee laten nemen.

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is Wook niet goed genoeg dan of wilde je gewoon kijken of er toevallig nog een extra site was om te bestellen? (Ik bestel ook bij 3 verschillende, soms 4, webshops dus snap dat wel haha)

En het moest nieuw zijn? Anders zou je tweedehands via abebooks kunnen kijken bv. Daar heb ik ook wel goede ervaringen mee, alleen blijft het wel tweedehands en is het dus vaak geen nieuwstaat. En ik weet niet of book outlet naar Portugal stuurt? Ofja, zal wel maar de verzendkosten zijn wel torenhoog. Maar daar krijg je ook heel veel moois tegen een laag prijsje. Maar de verzendkosten naar Europa zijn wel gigantisch aangezien boeken meteen zware pakketten worden als je er al een paar hebt :(

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 14:19

Sorry ik dacht dat je op zoek was naar meer sites. never mind :')

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:31

Mijn auto geeft 38 aan nu |( - zuid Limburg for the win |( Weer app geeft 36 aan. Ik kan wel huilen haha. Sta nu te wachten bij school in de auto met de airco aan - mijn zoontje had schoolreisje vandaag :=

Ik kan ook veel minder goed lezen nu. Concentratie is echt bagger. Ben super chagrijnig van die hitte, het beheerst m’n leven momenteel :roll: :')

Nog steeds bezig dus in the girl the sea gave back. Bijna 70% gehad nu.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 17:47

C_arola schreef:
Hoe vind je het boek?
Hier ook airco aan gehad in de auto maar daar kwam voornamelijk warme lucht uit, de ramen tijdens het rijden maar open gedaan..


Tot nu toe vind ik ‘m ‘mwah’

Sky in the deep vond ik veel beter maar ik zie ook mensen die deze dan weer beter vinden. Ik zie anderen vijf sterren geven en dan trek ik m’n wenkbrauwen wel even op haha. Misschien dat dit niet het juiste moment voor me is om ‘m te lezen? Geen idee. Maar ben er niet super van onder de indruk tot nu toe, ondanks dat er wel ook hele toffe dingen in zitten verwerkt qua Noorse mythologie/settings e.d.

Net een ARC gekregen van een van de boeken van het tweede deel van 2019 waar ik onwijssss naar uitkijk dus dat maakt m’n k*t dag wel weer goed hihi: the orchid throne van Jeffe Kennedy, het eerste boek in een nieuwe fantasy serie.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:41

Carola
Las jij niet ook Kill the Queen van Jennifer Estep? Of was dat petitparis? Anyway, Jeffe’s boeken zijn vergelijkbaar. Ze schreef samen met Jennifer Estep, Amanda Bouchet en Grace Draven aan anthology afgelopen jaar die ik zo gaaf vond. Sindsdien helemaal verliefd op de nieuw voor mij auteurs; Jeffe Kennedy en Jennifer Estep. Amanda en Grace vond ik al geweldig. Echt allemaal aanraders als je van dit soort boeken houdt. Fantasy/Paranormal met volwassen romance.

Ik heb idd de laatste tijd een aantal nieuwe toegevoegd aan de to read list. Gisteren the Bridge Kingdom nog van Danielle l. Jensen. Ik dacht dat ik die al op to read had staan, maar schijnbaar nog niet. Die heb ik in pre-order staan < daar ben ik echt zo benieuwd naar! Haar YA boeken zijn al heel erg leuk. Ben echt nieuwsgierig wat ze met een volwassen romance erbij gaat doen in dit nieuwe boek.

Lusitana
En ik vond mezelf al zielig hier met 36 graden (gevoelstemperatuur 38). No way dat ik ergens wil wonen waar het over de 40 gaat, huilen. Respect voor jou haha. En ik snap dat je kapot bent ’s avonds met al dat werk wat je dagelijks moet doen nu in de warmte.

Goof
Heerlijk vertoeven zo <3

Hier is het vooral op de benedenverdieping een sauna nu. Het is zo vies benauwd, m’n kleren plakken constant aan me vast. Vandaag is 32 gemeld, dus het is iets lager als wat ze vorige week aangaven. De komende 2 dagen onder de 30 gemeld en dan weer 34 en 31. Ben benieuwd.

Moirin 
Dat boek van Our Planet lijkt me ook erg mooi!
En dat prentenboekje gaan ze vast blij mee zijn :)
Ik vind boekjes shoppen voor m’n zoontje ook altijd zo Leuk om te doen.


Schemerdier
Heerlijk! Ik heb niet echt een zwembad waar ik goed in zou kunnen zitten met een boek in m’n handen. M’n kindle is niet waterproof en met een gewoon boek durf ik dat toch niet aan. Ik hoop dit jaar wel nog een nieuwe Kindle te kopen en de nieuwe zijn waterproof dus dan kan ik die ook in bad lezen. Gewone boeken lees ik wel in bad en dat gaat eigenlijk altijd wel goed.

Hier nu even aan’t afwisselen tussen Kindle en boek. The girl the sea gave back schiet niet echt heel erg op helaas haha. Nu even verder in m’n boek van Warrior Witch van Danielle l. Jensen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pytje en 10 bezoekers