Piano/keyboard (leren) spelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Piano/keyboard (leren) spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 11:07

Hahaha, da's inderdaad wel een piano huishouden!
Mooie stuk trouwens. Ga er je zelf ook een stuk(je) van opnemen? ;-)


Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:17


Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:59

Resistance schreef:
@dallista heel knap! :) Lastig stuk blijft dat. En wat een ontzettend handig ding waar je bladmuziek op staat. :+ Wij kloten nog altijd aan met boeken die weer dicht gaan en pageturners. :+

110 leerlingen?! Wow...

Dank voor jullie leuke reacties! Tja, die Ballade is echt een crime om te spelen. Het ziet er niet eens zo moeilijk uit op de bladmuziek... :+

De bladmuziek heb ik op mijn Gvido staan. Beste koop die ik ooit gedaan heb. De dag dat ik mijn eerste Kindle e-reader kocht was ik verslaafd en droomde ik ervan ooit zoiets ook voor bladmuziek te hebben. Duurde nog heel wat jaren voordat er echt een e-reader speciaal voor bladmuziek op de markt kwam!

Ik heb ook de voetpedaal gekocht, dan kan je met je voet omslaan (en helemaal door de e-reader navigeren, maar dat kan dus ook met het bijgevoegde pennetje), maar ik vind het nog moeilijk om te wennen aan het voetpedaal; bij piano spelen is het gewoon niet natuurlijk om je linkervoet te gebruiken.
Maar omdraaien met een vinger bij de sensor is echt geweldig zo makkelijk (je hoeft de sensor niet eens aan te raken).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers