Piano/keyboard (leren) spelen

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:14

Oh ik kom even volgen! Ik heb paar weken terug een piano gekocht, prachtig ding, maar heb moeite om het geduld te vinden te leren spelen. Kan wel aardig noten lezen, geleerd toen ik een jaar of 8 was, daarna nooit meer gespeeld.
Nu weer aan het oppakken, wat voel ik mij een kluns, zeker als ik 2 handig moet spelen, die co├Ârdinatie gaat nog niet in mijn hoofd :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 21:47

Dallista schreef:
Faelynn schreef:
Oh ik kom even volgen! Ik heb paar weken terug een piano gekocht, prachtig ding, maar heb moeite om het geduld te vinden te leren spelen.

Mag ik het zeggen?
Okay, het inkoppertje van de dag (sorry ;-) ): neem les.
Ik weet het, klinkt flauw, maar echt serieus: het helpt zo ontzettend goed met motivatie. :j Dan ga je vanzelf tijd vrij maken.

Hihi je hebt gelijk hoor, op dit moment is er alleen nog eventjes geen ruimte voor les.
Nu probeer ik het vooral met internet tutorials en gewoon simpele boeken. Maar heb inmiddels een extra parttime baan gevonden naast mijn fulltime baan, dus hopelijk is er over een paar maanden weer wat gespaard en dan heb ik op zondag soms nog wel een paar uurtjes over om wat er bij te doen :j
Uiteindelijk krijg ik het voor elkaar _O-

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:07

Deze maand staat echt dicht met veel uren werken en afspraken, ik vraag mij ├╝berhaupt af hoe ik deze maand ga overleven :')
Ik merk dat ik geen geduld heb voor spelen als ik zo gestrest ben, dan kan ik er ook niet van genieten, maar het staat wel op mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen/regelen :j

Hij is echt heel mooi, mijn ouders en opa hebben samen 50% bijgedragen zodat ik echt een goede akoestische piano kon kopen, 2e hands wel, maar dat zie je er niet aan af. Een goede piano en mooie klank motiveert natuurlijk ook om te spelen.

Uh let niet op mijn reflectie :')

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie