Elfia 2019!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Elfia 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:12

Het is Elfia, ALLES KAN EN MAG! *\o/*

Als we onze individuele cosplays dragen zijn we alle drie ook totáál verschillend. Net wat E_J zegt: vaak willen fotografen je dan apart op de foto, maar wij vragen dan ook vaak of ze 1 foto van ons samen willen maken. Dat vinden de fotografen niet erg om te doen. :)

Ooohhhhhh ik heb zo'n zin in Elfia! De première van mijn Ahsoka Cosplay <3 èn de première van ons groepsproject. *\%/* Maar wat we hebben gemaakt blijft nog even geheim ;)

“If you can dream it, you can do it.”


Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:36

Vjestagirl schreef:
... Zaterdag & zondag: de opening, het defilé, de kostuumwedstrijd ...


Oh leuk dan zie je ons zondag tijdens onze act, mocht je je afvragen wie we zijn: die 2 vissen en de meeuw uit Finding Nemo XD We zijn echt nu al hyper LOL

Lekker blauwbekken met z'n allen komend weekend. Alles voor cosplay woot woot! ;)

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:16

Vjestagirl schreef:
Aaaaaaaaaaaaaaah ik heb een foto van jullie gezien, ik vind jullie echt fantastisch! Heb onze videograaf ook al gezegd dat hij moet blijven totdat jullie er zijn!


Jaaaa leuk!! :D
Van ons vorige optreden in Arcen (Slimer en de Ghostbusters) hebben we helaas geen beeldmateriaal. Dus we zouden het super vinden als het deze keer wel lukt om beeldmateriaal terug te zien.
We hebben (vinden wij haha!) een leuk optreden bedacht. Dus we zijn heel benieuwd hoe jullie het gaan vinden hihi!

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 23:50

En? Hebben jullie de kou overleefd?

Wij hebben een hele leuke dag gehad, ondanks de kou en natte sneeuw :p
Leuke foto's gemaakt en ik heb zelfs met een Light Saber mogen duelleren. Machtig mooi!!

En het leuke is, zondag is er nog een hele dag Elfia! :D:D

Veel plezier morgen allemaal!

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 23:59

DJZ schreef:
Jep hier de kou overleefd.. Tornado (horsebike) was even tijdelijk een been verloren.. gelukkig snel terug gevonden en provisorisch gemaakt.. nu is ie weer heel en mag hij alsnog een extra dagje mee :D


Oh ja ik heb je langs zien 'draven', echt geniaal bedacht!!

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Elfia 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:06

Ik had ook het idee dat de organisatie het minder onder controle had dan normaal... Plekken waar normaal shows werden gehouden en kraampjes stonden waren nu helemaal leeg en zelfs afgezet... En inderdaad, de wachtrijen, zo extreem hebben we het nog niet eerder meegemaakt. Heel apart.

Ach maar dit alles mag de pret niet drukken, wij hebben een superleuk weekend gehad! :D:D De sfeer was nog steeds goed ^_^
En gisteravond Rapalje als afsluiter, whiej! :D

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Elfia 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:45

@DarkCupid: Wauw wat een gaaf idee! Veel succes! :D
@DJZ: Ik heb je in het echt geizen en ik zie je veel voorbij komen in de foto-albums op FB. Ik vind het nog steeds een geniaal idee XD

Ik ga geen nieuwe cosplay maken, ik ga Ahsoka verder aanpassen en kleine dingetjes repareren. Ik heb nog lang geen genoeg van haar ^_^

Ik mis Elfia nu al :( Nu moet ik geduld hebben tot El Mundo.

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:00

Vjestagirl schreef:
Ik heb genoten van de Finding Nemo cosplay (waarvan ik de meeuw zaterdag ochtend nog heb geholpen met haar hoofd) en van Zorro die helaas zonder haar paard op het podium van de kostuum wedstrijd verscheen. Ik heb genoten van een kort dansje bij het hoofdpodium.


Oh wat leuk, ik ben de meeuw! XD Nog bedankt voor je hulp! De anderen zaten al in de vissen, dus je hulp was meer dan welkom ^_^ Sowieso grote dank aan de vrijwilligers die ons hielpen rond het podium, het viel niet mee om die catwalk af te komen haha!

Ik vind het goed dat jullie proberen om te blijven ontwikkelen, ook al komen daar 'kinderziektes' uit voort. Een deel van de ideeën/dingen gebruik je volgend jaar weer, een ander deel blijkt dan eenmalig te zijn. Uiteindelijk zorgt het er voor dat het evenement met de tijd mee gaat. ^_^ Ik heb de enquête ook ingevuld, hoe meer input hoe beter.

Op naar Arcen! :D:D (en El Mundo tussendoor :p)

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Elfia 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:47

Wij hebben Arcen ook al geregeld: tickets en huisje in de buurt :D
En dan nu de komende maanden duimen voor goed weer en in de tussentijd de kostuums oplappen en naar El Mundo Fantasia in Landgraaf (gaan jullie ook? Het is een leuk evenement!).

Hebben jullie dat ook? Na elk gebruik valt er wel weer iets te repareren (of te verbeteren) hihi!

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:34

Twilight schreef:
El mundo. Wil t altijd graag doen maar te ver weg en niemand met een rijbewijs die mee wil. Gelukkig voor arcen een vaste buddy met rijbewijs :)


Ja het is wel gruwelijk ver weg... :O Wij huren daar dan ook een huisje of we gaan met de camper (deze keer niet want de kostuums passen niet door de deur van de camper :') )

Maar wel super dat je een vaste buddy hebt voor Arcen!

“If you can dream it, you can do it.”

Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:42

Twilight schreef:
Ja. Zsm mijn eigen rijbewijs halen haha dan word t makkelijker :D

Vandaag de onderjurk voor rapunzel klaar. Nu de top en overrok nog maken. Dan alles erop verven qua het rok patroon. Had mijzelf belooft nooit meer zo iets te doen na belle. :')


Welke Rapunzel ga je maken? De klassieke of de Tangled versie? :)

“If you can dream it, you can do it.”


Shylah

Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 18:43

Twilight schreef:
Geen van allen haha eigen ontwerp idee.
Beetje middeleeuwse villager look in rapunzel kleuren en dan natuurlijk de rok patroon erop, pruik, bloemen haha.


Oh wat gaf, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

E_J schreef:
Ik ga ook naar Arcen! Is voor mij praktisch om de hoek, met het openbaar vervoer een half uurtje reizen, de bus stopt voor de deur. Ook Pinksterweekend ben ik weer te vinden bij de Kasteeltuinen in Arcen, dan is er weer een middeleeuws spektakel en gaan wij met de paarden show rijden. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk voor het eerst onze compleet nieuwe show, spannend! *\o/*


Oeh leuk een paardenshow, ik ga proberen om te komen kijken :D

“If you can dream it, you can do it.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers