Elfia 2019!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:11

Omdat het cosplay topic nog wat doder is gevallen dan deze kom ik hier even binnenvallen :+

Ik wil namelijk eigenlijk graag Gwen Stacy van Spiderman Into the Spider-verse cosplayen voor Castlefest/Elfia Arcen (foto’s bijgevoegd hieronder). Maar nu heb ik zelf eigenlijk geen haar (buzzcut) en dat is eind dit jaar niet zomaar even aangegroeid :')
Wat denken jullie? Zou het met een pruik kunnen, of wordt dat niet mooi/accuraat omdat je eigenlijk moeilijk een sidecut pruik kan vinden?
Afbeelding
Afbeelding

Ik zou dan zo’n pruik ongeveer willen kopen maar dan wat korter en met de donkerdere ‘uitgroei’
Afbeelding


E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:58

Nooor_ schreef:
Grappig EJ, mijn vriend wil als miles Morales gaan!
Over pruiken heb ik geen verstand dus kan ik je niet verder helpen...

Wat grappig! :+

Ik ga mezelf even tegen mijn eigen achterhoofd slaan, want ik was gewoon domweg vergeten.... Ik krijg les in pruiken maken op school. Ik heb 3 ongebruikte bundels human hair weaves in huis liggen. Ik heb alle tools om pruiken mee te maken in huis..... Ik ga gewoon proberen of ik zelf de pruik kan maken! Ik wil het een beetje toupet achtig aan gaan pakken, dat het meer een haarstuk wordt dan een pruik. Ik wil proberen om een uitsparing te maken waar Gwen’s sidecut zit, zodat je daar gewoon mijn eigen haar ziet :D

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:34

DarkCupid schreef:
Wat gaaf dat je dat zelf maakt ! Kleding maken lukt me wel maar pruiken.. :') :')


Ik ben nu trouwens naast de jurk van anneliese ook nog de kleding van mijn karakter uit guild wars 2 aan het maken. Is heel wat werk maar hoop dat het gaaf wordt


[ [url=m/u54JK7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje, wat gaaf! Dat lijkt mij dan weer echt onwijs moeilijk. Doe het je echt niet na! Ik ga mijn kostuum dan ook mooi van Aliexpress plukken _O-

Pruiken maken is eigenlijk best makkelijk, montuurtje naaien met tule en het haar erin knopen. Het duurt gewoon heel lang :')

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 20:42

Nooor_ schreef:
Is het raar om in een outfit te gaan samen, terwijl ze helemaal niet bij elkaar matchen? :o
Mijn vriend wil dus als Miles Morales gaan, Spiderman. En ik wil een mooie jurk aan die een beetje richting middeleeuwse stijl gaat. Dus dat kan echt niet bij elkaar haha :')

Nee, helemaal niet! Altijd als ik met mijn pa ga, gaan we ook in compleet verschillende kostuums. Dan willen de fotografen alleen graag apart foto’s maken :+

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: Elfia 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 14:58

Oeh gaaf! Welkom :D

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 10:29

Ik wilde eigenlijk ook vet graag gaan, kreeg namelijk begin deze week te horen dat ik tóch alleen zondag stage heb en niet beide dagen, maar helaas geen vervoer :(
Ik heb zelf nog geen rijbewijs, en mijn moeder wilde niet mee, en met het openbaar vervoer is het voor mij 3 uur enkele reis en dat vind ik dan ook weer overdreven. Dat wordt dan dus toch maar wachten op Castlefest


E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:35

Ik heb mezelf overschat, ik krijg de pruik voor Gwen van de nieuwe Spiderman film dus echt niet voor elkaar _O-
Toch maar wat anders bedenken voor Castlefest denk ik. Maar ik weet dus echt niet wat ik moet doen, want alles wat ik bedenk wordt dus echt veel te heet voor dan :')

Twilight, dat klinkt super leuk! Ik ben heel benieuwd naar hoe het eruit gaat zien :))

Ik ga ook naar Arcen! Is voor mij praktisch om de hoek, met het openbaar vervoer een half uurtje reizen, de bus stopt voor de deur. Ook Pinksterweekend ben ik weer te vinden bij de Kasteeltuinen in Arcen, dan is er weer een middeleeuws spektakel en gaan wij met de paarden show rijden. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk voor het eerst onze compleet nieuwe show, spannend! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Flower, CupCakes_, Dammie, Hiraeth, Maanon_, nienmoon, ReneeMonty en 5 bezoekers