Paardengames, welke zijn het spelen waard?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:30

Ik heb riding out. Al in geen eeuwigheid meer gespeeld, maar is inmiddels volgens mij wel verder ontwikkeld in de zin dat je quests kunt vinden en doen. De eerste keren dat ik het speelde snapte ik er niks van.

Verder heb je ook nog alicia, een online game die nog in ontwikkeling is: https://aliciagame.com/

Paarden tycoon is heel snel uitgespeeld, je hebt als je veel voert zomaar een paard dat 100 is in alles en dan heb ik niet echt meer wat te doen.

Voor mobiel is er nu Rival Stars Horse racing, dit spel is op de ps4/xbox Phar Lap Horse Racing.

Voor de sims 3 moet je gewoon een goede pc hebben en vooral geen mods installeren, want inderdaad dan gaat je game kapot. Speel inmiddels de sims 4, maar heb die les wel geleerd. Ik heb als ik volledig modloos speelde nooit last gehad van glitches, maar ja, ik wil graag shetlanders dus de enige mod die ik wel gebruikte was de horse size slider. Alleen dan probeerden mijn sims ze te berijden. :')

Sint, kind, Ozosnel, stoomboot, koudwatervrees,stoomtrein Malle Piet, cadeau,schoen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie