Avengers endgame

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lifeofmarit

Re: Avengers endgame

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 18:02

Jaa eindelijk <3
Ik denk dat antman de wereld gaat redden (h)

Hebben jullie de trailer captain marvel ook gezien? := weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 18:37

mala26 schreef:
lifeofmarit schreef:
Jaa eindelijk <3
Ik denk dat antman de wereld gaat redden (h)

Hebben jullie de trailer captain marvel ook gezien? := weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden.

Vond de 2de trailer zo tegenvallen. Leek net the green lantern. En dat waren 2 uur van mijn leven die ik niet terug krijg

Ja vind hem heel vaag nog.
Ze zou de meest sterke van iedereen zijn, maar dat komt nog niet echt naar voren. Hoop dat de film beter is.

Ontopic; nog zo lang wachten op de film

lifeofmarit

Re: Avengers:endgame kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:32

Leeuk! Ik heb hem vannacht ook gezien!

Film moest even opstarten maar woehhh hij is echt gaaf!!!

lifeofmarit

Re: Avengers:endgame kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:43

Spoiler:
Ohh myyy goood!
Ik vond de eerste anderhalf uur van de film een beetje mild.. Thanos in een keer dood, en voor mijn gevoel hadden ze redelijk snel de tijdmachine gebouwd en de stenen teruggehaald.
De tweede helft van de film was geweldig!! Oh wat heb ik genoten van die battle waarbij echt alle hero's voorbij kwamen <3 Vond het ook wel even grappig dat ze er een echt vrouwenshot tussen hadden zitten.
Dat Captain de hamer van Thor op kon pakken had ik wel verwacht, in The Age of Ultron is hij de enige die de hamer een beetje kan bewegen, maar op dat moment is hij nog niet worthy enough.
En damn Iron Man dood :( Dat vond ik wel even poedersuiker, want ik had verwacht dat Captain zich zou opofferen, en ik ben gewoon heel erg verliefd op tony stark _O-
Meer verder heeeerlijke film! Ga hem sws nog eens zien in de bios.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 02:45

SdaphneS schreef:
Wat is de juiste volgorde voor het kijken van alle marvel films?
Ik heb namelijk verschillende films wel al gezien, maar ook nog een aantal niet. Eigenlijk wil ik die wel kijken voordat ik endgame ga kijken. Ben bang dat ik het anders niet goed kan volgen.
Of denken jullie dat dit wel kan? :)

Voor zover ik weet zijn de avengers films en captain america winter soldier van belang.
Als je ze allemaal wilt zien in volgorde van de tijdlijn moet je beginnen met Captain America, the first avenger, daarna Captain Marvel. Daarna gewoon op volgorde van de release datum

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie