Avengers endgame

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:00

Ik was al op zoek naar een topic, gevonden. :D

Wij hebben sinds om en nabij kerst alle Marvel's in de juiste volgorde gekeken. Hadden we nog nooit gedaan, we hadden dus nogal eens een 'heh?' moment. Inmiddels zijn we helemaal up to date en hebben we vorige week de laatste gekeken (Ant man 2).

De trailer voor End Game laat echt nog weinig los, maar belooft wel spannend te worden! Ik kijk onwijs naar de film uit, maar toch ook weer niet. :=

Onze theorie, is dat Stephen Strange ervoor gezorgd heeft dat het scenario van de énige mogelijke uitkomst dat zij de oorlog zouden winnen (hij zag één kans op zoveel miljoenen scenario's dat ze zouden verliezen). Hij zei vlak voor hij vervaagde "It was the only way". Ik denk dus dat Tony een grote rol te vervullen heeft, immers redde Stephen hem met zijn actie met de Time Stone.

Ik was blij om Clint in de trailer te zien.

Nu aftellen tot hij draait!

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -

Leo

Re: Avengers:endgame kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 08:24

Dat belooft veel goeds!! Wij gaan vrijdag :oo :):)

- Albus Dumbledore -

Leo

Re: Avengers endgame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 16:41

Ah dat is gebrek aan fantasie :D

Ik ga vanavond ook Infinity War nog maar eens opzetten. Ook al hebben we hem redelijk kort geleden nog gezien (januari denk ik). Vanaf kerst hadden we alles in de juiste volgorde herkeken.

- Albus Dumbledore -

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 23:09

Ik heb hem net gezien en oeffff wat is hij goed maar pfff ik moet hem ook even laten bezinken. Ik wil hem ook zeker nog eens gaan zien, er gebeurde zo veel. Maar ook hier krom gelegen van het lachen en heel hard gehuild.

- Albus Dumbledore -

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:25

Wij hebben een tijdlijn aangehouden die we op internet hadden gevonden, die startte met CA en daarna IM, Incredible Hulk etc. Captain Marvel was toen nog niet uit maar zou voor chronologie van het verhaal na CA komen idd :j

Pfoe hij houdt me wel bezig. Ik ga hem binnenkort nog eens zien :j

Spoiler:
Ik vond de dood van Black Widow ook heel erg dubbel... Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan vind. Behalve dat ik het heel stom vind. :+

De scènes met Tony en Peter waren inderdaad gewéldig <3 ik ben ook helemaal weg van Tom als Spiderman, m.i. de beste Peter Parker ooit :)) maar wat een chemie tussen Tony en Peter, prachtig!!

Het begin van de film was ik echt flabbergasted. Ik dacht echt, oké en nu? Maar de verdere opbouw van de film vond ik echt heel tof gedaan.

Thor was hilarisch _O- net als Bruce / Hulk.

De rol van Nebula vond ik ook gaaf gedaan zo.

En dan Cap.... ik weet dat het voor het verhaal niets toevoegt maar ik was wel benieuwd naar het terugleggen van de stenen. Zeker de Soul Stone, gezien het toch zijn Nemesis was op Vormir. En ergens hoopte ik nog op een terugruil met Black Widow maar dat is natuurlijk ook niet logisch.... maar ik hoopte het wel.

En Tony.... was allemaal gewoon heel tof en mooi gedaan zo. Passend einde.

- Albus Dumbledore -

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 10:06

Deze hebben wij aangehouden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anders dan de IMDB lijst dus, maar zo is de volgorde iig kloppend met de aftiteling filmpjes en de verschijningen van de Infinity Stones. De enige die niet kloppen zijn Incredible Hulk en Iron Man 2. Het aftiteling filmpje van IH is gelinkt aan iets wat plaatsvindt in IM2. De juiste volgorde zou dus zijn om IM2 voor IH te kijken. Maar voor het verhaal verder niet storend. ;)

- Albus Dumbledore -

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:07

Ja mee eens := alleen even de aftitelingsfilmpjes kijken :))

- Albus Dumbledore -

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 07:05

Helemaal in de war, er zijn twee topics. :')

Pfoe hij houdt me wel bezig. Ik ga hem binnenkort nog eens zien :j

Spoiler:
Ik vond de dood van Black Widow ook heel erg dubbel... Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan vind. Behalve dat ik het heel stom vind. :+

De scènes met Tony en Peter waren inderdaad gewéldig <3 ik ben ook helemaal weg van Tom als Spiderman, m.i. de beste Peter Parker ooit :)) maar wat een chemie tussen Tony en Peter, prachtig!!

Het begin van de film was ik echt flabbergasted. Ik dacht echt, oké en nu? Maar de verdere opbouw van de film vond ik echt heel tof gedaan.

Thor was hilarisch _O- net als Bruce / Hulk.

De rol van Nebula vond ik ook gaaf gedaan zo.

En dan Cap.... ik weet dat het voor het verhaal niets toevoegt maar ik was wel benieuwd naar het terugleggen van de stenen. Zeker de Soul Stone, gezien het toch zijn Nemesis was op Vormir. En ergens hoopte ik nog op een terugruil met Black Widow maar dat is natuurlijk ook niet logisch.... maar ik hoopte het wel.

En Tony.... was allemaal gewoon heel tof en mooi gedaan zo. Passend einde.

- Albus Dumbledore -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie