Assassin’s Creed Odyssey

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

ninne1

Re: Assassin’s Creed Odyssey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:34

Ik speel sinds vandaag AC Odyssey. Vind het tot nu to een erg gave game. Maar moet nog even goed ontdekken hoe alles werkt. Ik speel gewoon op mijn laptop.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:57

Ik ben begonnen met Black Flag. Geweldig spel, vind ik nog steeds. Daarna heb ik de rest met alle tussen delen chronologisch gespeeld t/m Rogue. Syndicate heb ik helaas nog niet gespeeld. Toen had ik nog geen PS 4 en oddysey was in de aanbieding :Y)

Ik vond de Modernday-delen in het begin een beetje vreemd, maar nu eigenlijk wel leuk. Hoewel het soms een beetje in het verhaal stoort, maar vind het leuk om MD puzzels op te lossen en zo.

Ik ben het wel eens met de kwaliteit issue's van PS. Maar ja, ik ben nu eenmaal in PS gerold en ga nu niet alles omzetten :P Kun je/is het leuk om te bevrienden ingame? Geen idee hoe het werkt, nog nooit gedaan namelijk.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:01

Als je in korthine (ofzo :') ) komt, vermoord de handelaar in de grot, niet in het openbaar! dit heeft heel erg invloed op een relatie verderop in het spel, kwam ik vandaag achter. :p

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:04

Goeie, dankje! Ik ben nu ook rond dat stuk.

Wat vinden jullie must-haves wat betreft vaardigheden? Ik heb nog 7 vaardigheidspunten te besteden en ik weet niet waaraan :') Heb alle vaardigheden al wel minstens 1x verworven, gaat dus om het upgraden van bepaalde vaardigheden.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:16

Health regeneration! Verder vind ik de shield bash heel fijn, vooral met die grote schilden waar je anders niet doorheen komt. Sparta kick, gewoon voor de 'this is sparta' momenten dat je iemand van een muur kunt trappen. Sowieso vaardigheden waar je armor beter van wordt/jij meer damage doet investeer ik altijd in. Boogschieten doe ik minder, behalve voor de verschillende pijlen. Ik ga morgen even even kijken, heb het al een paar weken niet meer gespeeld sinds ik de main story heb afgemaakt :=

Oh oh oh! Die vh dat je zwaard vuur krijgt (lekker duidelijk), die vind ik echt geweldig :D

...
Ik ben gerpiegorp

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:18

shieldbreaker zeker in het begin
healthboost - tweede wind
helden treffer
snelle sluipmoord
kritieke sluipmoord
overweldig aanvallen
strijdkreet van ares'

Dit zijn toch wel mijn favoriete. Als ik tegen cult soldaten vecht (met die grote paarse schilden) gebruik ik altijd schildbreker, die heb ik wel zo gauw als het kon verbeterd naar 2/3, met 1/3 ben je daar niet sterk genoeg voor.

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:04

Ik gebruik boog best regelmatig. En heb nu een pet poema... Maar verder zit ik elke keer ook weer te twijfelen welke vaardigheid... De spartatrap is cool. Vooral handig om rode aanvallen te doorbreken.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:23

Bedankt! Heb inmiddels wat geüpgraded, waaronder dat schildbreken en de sluipaanvallen :)

Die dieren die je kunt temmen, gaan die met je mee als je fast travelled?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:50

Ja die gaan mee!