Oordopjes (muziek)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TessaxQuincy

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Oordopjes (muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-23 20:39

Hi!

Ik ben opzoek naar de perfecte oordopjes,

Ik heb een jaar lang de JBL wave 300tws gehad, nu zijn die sinds een paar weken slechter aan het worden (1 kant is zachter en op het hardst zijn ze nog zacht allebei) En met die had ik toch wel vaak het probleem dat de linkerkant uitviel zodra ik bijv buk of meer bewoog.

Ik heb nu de JBL Tune Flex te leen van mijn zus en die is qua alles prima en zit ook fijn maar ook het probleem dat die uitvalt aan de linker kant, als ik aan het eten ben of gewoon net een beetje schuin zit. Heel irritant om ze constant terug te duwen.

Ik had gister de Galaxy buds live besteld maar die doen helaas heel erg zeer aan mijn oor, dus die is ook niet goed.

Dus nu is mijn vraag dus, wat zijn de perfecte oordopjes? Onder de 80,- een hoger budget heb ik niet. Het liefst wel van die platte oordopjes, omdat voor mijn gevoel die in-ear al helemaal niet fijn zitten. Of snel uitzakken.

&if=7


Eleionomae

Berichten: 19588
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Oordopjes (muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 11:55

Ik heb zelf jabra's maar die zijn boven je budget. Wat ik je voor inear wel kan aanraden is op zoek te gaan naar die losse oorstukjes, meestal zijn die van rubber en dat blijft bij mij ook niet zitten, maar voor veel merken zijn ze online ook te vinden in schuimversie (zelfde idee als oordopjes tegen harde geluiden) die vormen zich naar je gehoorgang en dat zit bij mij echt als een huis.

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

TessaxQuincy

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Oordopjes (muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-23 13:14

Ik had de Jabra Elite 3 al in mijn winkelmandje zitten, die ziet er goed uit maar daarbij ben ik ook bang dat die pijn doen net zoals de Galaxy buds live (die drukten op mijn oorschelp) en daarvan kan ik ook niet vinden of die een schuimversie heeft. Als ik niks kan vinden bestel ik de JBL Wave 300tws weer maar wilde ook mij verdiepen in andere oordopjes.

&if=7

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Oordopjes (muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 13:20

Ik heb Yapa ‘s. Fijne oortjes voor weinig geld.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Eleionomae

Berichten: 19588
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 14:46

TessaxQuincy schreef:
Ik had de Jabra Elite 3 al in mijn winkelmandje zitten, die ziet er goed uit maar daarbij ben ik ook bang dat die pijn doen net zoals de Galaxy buds live (die drukten op mijn oorschelp) en daarvan kan ik ook niet vinden of die een schuimversie heeft. Als ik niks kan vinden bestel ik de JBL Wave 300tws weer maar wilde ook mij verdiepen in andere oordopjes.


Amazon heeft voor de elite 3 ook memory foam ear tips :)

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

TessaxQuincy

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-23 18:35

Ik ben voor nu voor de JBL Wave Flex gegaan, toch meer vertrouwelijk omdat ze plat zijn. Misschien als ik een hoger budget heb dat ik dan een keer voor in-ear ga.

&if=7

ikkeniet

Berichten: 1257
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

Re: Oordopjes (muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 20:51

Kijk een volgende keer eens naar aftershokz, die zitten niet in je oor, maar net voor je oor.,
Je muziek of een telefoongesprek hoor je dan via je gehoorbeentjes.
Het voordeel is dat je oren vrij blijven voor oa verkeer wat eraan komt.
En geen zweterige warme oren hebt.
We hebben ze aan zoonlief gegeven voor tijdens het hardlopen en naar school fietsen, maar gebruiken ze nu ondertussen zelf ook.
Ik ben veel aan de telefoon vanwege mijn werk, maar heb ook mijn handen vrij om dingen op te schrijven.

info@raswas.com voor het reinigen van je paardendekens.

Oordeel niet over mijn leven.
Want je hebt mijn rugzak niet gedragen.
-Rita Nievelstein-


TessaxQuincy

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Oordopjes (muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-23 21:31

Dat klinkt ook wel goed, maar zit dat wel fijn als je een bril hebt? Ik had ook al wel een beetje gekeken naar van die sport oordopjes maar dat leek me niet fijn met bril.

&if=7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miiej, Rupser, Typhoon en 29 bezoekers