Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
zonnebloem18 schreef:Je zou bij een interieurwinkel kunnen vragen of ze nog oude belangstellenden hebben liggen. Die boeken worden weleens vernieuwd en dan heb je behoorlijk wat stalen.
Polly schreef:zonnebloem18 schreef:Je zou bij een interieurwinkel kunnen vragen of ze nog oude belangstellenden hebben liggen. Die boeken worden weleens vernieuwd en dan heb je behoorlijk wat stalen.
ik hoop dat als de belangstellenden toch geen interesse meer hebben dat ze dan gewoon naar huis mogen
thirteenn schreef:Hoi! Ik heb geen idee of dit hier goed staat, maar ik ben opzoek naar behangstalen/behang restanten die je gratis of voor een klein bedrag kan halen. In mijn vrije tijd doenlijk boekbinden en het leek me leuk om daar behang voor te gebruiken.
Nou had ik zelf de site van littlegreene greene gevonden, iemand daar ervaring mee? Vind het ergens suspicious dat je zonder zelfs de verzendkosten 6 a4 stalen kan krijgen voor niets.
Gebruikers op dit forum: Facebook, Gaby, GoogleAdsense, Majestic-12, Shiloh en 14 bezoekers