Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Mando schreef:Ik ben echt een miep met dekbedden maar ik heb nu een texels 4 seizoenen dekbed. Ik sliep ook met verzwaringsdeken maar het dekbed is best aan zijn gewicht.
Blue_flower schreef:Mando schreef:Ik ben echt een miep met dekbedden maar ik heb nu een texels 4 seizoenen dekbed. Ik sliep ook met verzwaringsdeken maar het dekbed is best aan zijn gewicht.
Ook ik heb deze ervaring. Alleen nog geen idee hoe dit dekbed op warmere dagen is, in de winter was het heerlijk om onder te slapen. Wij hebben wel de 4-seizoenen versie.
Roosch schreef:Tips gevraagd!
Ik ben al een hele tijd zoekende. Heb al vanalles geprobeerd maar ik slaap niet lekker. Een tijdje geleden een verzwaringsdeken gekocht en op zich vind ik dat oké, maar ik draai mezelf wel graag in de deken (been erover en hoppa). Dat werk met een verzwaringsdeken niet en daarom is die inmiddels geadopteerd door m'n vriend. Ik lig onder een van onze oude dekbedden maar daar slaap ik erg onrustig onder, waarschijnlijk omdat hij zo licht is. Wat zoek ik? Een dekbed dat niet licht is qua gewicht maar zeker niet te warm, want ik word onder dit lichte dekbed soms echt zwetend wakker. Eenpersoonsdekbed.
Tips om te voorkomen dat ik weer een miskoop doe? Waar hebben jullie gekeken voor een dekbed?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers