Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
nine1987 schreef:Ik kan je niet helpen, maar ik blijf me er wel altijd over verbazen dat men ervoor kiest om ruiterpaden door losloopgebieden aan te leggen.. Het blijft vragen om problemen..
Maar daar kun jij uiteraard niks aan doen TS..
thequeensmum schreef:nine1987 schreef:Ik kan je niet helpen, maar ik blijf me er wel altijd over verbazen dat men ervoor kiest om ruiterpaden door losloopgebieden aan te leggen.. Het blijft vragen om problemen..
Maar daar kun jij uiteraard niks aan doen TS..
Ik verbaas me met je mee. En dan soms ook nog een fietspad en/of mountainbikepad.
xSCWx schreef:Ik bedoel zoiets inderdaad: https://dazer.nl/
Maar hier staat geen frequentie bij.
Overigens ga ik in het weekend hier al niet meer buiten rijden ivm de honden (tenzij slecht weer). Of als er vakantie is en het is wat mooier weer. Gelukkig hebben we een goede bak.
Palmera schreef:Nu moet ik echt even wat zeggen.
Half bokt vind dat er in NL geen plek is voor een wolf, maar er zou wél plek genoeg moeten zijn dat paard/hond/mountainbike allemaal hun eigen paden/gebied hebben?
Dream on! Accepteer dat er ook anderen zijn. Nee, dit gaat niet altijd goed, dat gaat parkeren in centrum amsterdam ook niet altijd. Los het dan gewoon op en klaar.
Brainless schreef:@FrNo
Kun jij vinden hoeveel hertz hij uitzend?
Ik kan het nl nergens vinden.. ook raar dat ze aangeven dat jezelf kan horen of hij werkt.
Dan is het wel een lagere hertz.
Gebruikers op dit forum: Galja, GoogleAdsense, IASCrawler, Independence, inge_romeo, laran, marleen_88, roosjenat, Ubermetrics, Yahoo en 28 bezoekers