Samsung S23 serie wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-23 20:55

Vandaag de overstap gemaakt van mijn S21 naar de S23. Gewoon het basismodel, de rest is me te groot en te prijzig. Ik had 150 euro persoonlijke korting bij Coolblue en met de 60 euro cashback voor de geugen upgrade kost ie me ongeveer 800 euro. Ik wilde hem sowieso niet bij een abo, koop hem altijd los, dus denk dat het prima is zo.

Afijn, lijkt me leuk om ervaringen met deze gloednieuwe toestellen hier te delen :D

Heb meteen even een testje gedaan voor mezelf met de 3x zoom camera die nu echte zoom heeft ipv digitale zoom en dat verschil is wel overduidelijk! Verder is ie pas eind van de middag binnen gekomen dus geen idee nog haha.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 19:09

Ik twijfel over de S23 Ultra, maar ik heb 2 fysieke simkaarten en de S23 heeft e-sim als tweede mogelijkheid. Ik weet niet hoe simpel het is om van fysieke simkaart over te stappen op een e-sim? :')

Liefst wil ik de 1TB versie maar word een beetje verdrietig van de prijs :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-23 19:17

Ghostattack schreef:
Ik twijfel over de S23 Ultra, maar ik heb 2 fysieke simkaarten en de S23 heeft e-sim als tweede mogelijkheid. Ik weet niet hoe simpel het is om van fysieke simkaart over te stappen op een e-sim? :')

Liefst wil ik de 1TB versie maar word een beetje verdrietig van de prijs :P


Ik werd sowieso een beetje verdrietig van de prijs van de ultra in welke versie dan ook haha. De S23 heeft wel 2 fysieke sims, wat gek dat de ultra dat dan niet heeft. Ik heb ook 2 simkaarten en ik weet dat kpn wel e-sim ondersteunt maar verder geen idee hoe of wat eigenlijk.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 19:20

Oja, ik zie nu in de KPN app dat ik een e-sim kan aanvragen!

Hoe bevalt jouw batterij? Ik heb nu een S20+ en moet hem regelmatig 2-3x per dag opladen := Ik gebruik hem ook echt heel veel, dus ik verwacht geen batterij die enorm lang mee gaat.. Maar wel langer dan deze.

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 19:22

Hier ook zojuist de s23 lavender besteld :D

Je kunt toch gewoon je normale simkaart houden?

Ter vernieuwing van mijn s10 die ik al 5jaar heb hahaha

Mouse <3
Beleren, Doorrijden, Trainen & Verkoop -> Stal Kuperus
JLourafotografie

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-23 19:25

Ghostattack schreef:
Oja, ik zie nu in de KPN app dat ik een e-sim kan aanvragen!

Hoe bevalt jouw batterij? Ik heb nu een S20+ en moet hem regelmatig 2-3x per dag opladen := Ik gebruik hem ook echt heel veel, dus ik verwacht geen batterij die enorm lang mee gaat.. Maar wel langer dan deze.


Ik ben bang dat ik je niks zinnigs kan vertellen over de batterij, ik ben echt een oplaadverslaafde, zodra ik de kans heb (en dat is vaak want ik ben veel thuis of in de auto) ligt dat ding meteen aan de lader. Iets met ik word al zenuwachtig als ik 70% batterij zie staan ;')

@Kimley, tof! Ik heb getwijfeld over een kleurtje maar ik heb er toch altijd een wallethoesje omheen dus maar gewoon voor zwart gegaan dat is neutraler mocht ik hem ooit willen doorverkopen. Ik kom van een S21 die ik bij release kocht en nu dus exact 2 jaar later de S23 bij release :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Tilmar

Berichten: 3314
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:49

Ik heb donderdag een S23 besteld!! Ook lavendel en ik doe er dan een doorzichtig hoesje omheen :o
Hij zou eerst vrijdag komen, toen werd het zaterdag en nu is het weer verplaatst naar maandag.

Heb ook een 'gewone' S23 genomen, iets kleiner dan de S20FE die ik nu heb. Die is pas 2,5 jaar oud, maar heeft wat issues. Het scherm reageert niet altijd goed en soms battery drain. Ik verdenk de processor.
Ach, ik kan mezelf nog een half jaar ergeren (ik vind dat ik er 3 jaar mee moet doen), of nu een mooie nieuwe kopen en genieten.
Ben erg benieuwd. Zal verslag doen!

De nog weer betere camera en snelheid lijkt me geweldig!

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+7

xxxmh

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:48

Ik twijfel ook om de s23 te kopen, heb ook de de s20fe nu 2 jaar dus eigenlijk niet nodig maar vindt hem wel mooi haha

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Kaatje_S

Berichten: 1004
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Linschoten

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:26

Ik heb nu een S20 die het op zich nog prima doet, alleen het glas is aan alle kanten gebarsten... Inmiddels qua abonnement nu sim only, omdat het abonnement was afgelopen.

Denk er wel al een tijd aan om voor de S23 te gaan, al is het wel echt veel geld wat even over de toonbank gaat :=

Lees graag jullie ervaringen

Groetjes Karen, Funi, Blíðfari en Sigþór

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:23

Mijne komt als het goed is vandaag binnen :)

Mouse <3
Beleren, Doorrijden, Trainen & Verkoop -> Stal Kuperus
JLourafotografie

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:42

Nou ik heb de S23 Ultra besteld :o Hij komt morgen als t goed is. Ben benieuwd!

leintje_

Berichten: 4195
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:44

Ik ben aan het twijfelen om de Galaxy S23 te bestellen. Ik heb nu een Galaxy S10 en met het oog op beveiligingsupdates ed is het denk ik wel verstandig om een nieuwe telefoon te bestellen. Heb tot nu toe altijd een telefoon van de S serie gehad en ben daar ook altijd heel tevreden over geweest, maar moet eerlijk bekennen dat ik de toestellen nu wel vrij duur vind, vandaar de twijfel. Ik lees dus nog even mee om te zien wat jullie ervaringen zijn :)

wendy1987

Berichten: 6908
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:55

Over de 23 twijfel ik nu ook. Heb nu de s20. Die is nog prima, mag al ruim een halfjaar verlengen maar nog geen noodzaak gezien en eigenlijk zit ik steeds te twijfelen over de fold :+ maar de 23 is ook wel weer iets leuks..

chanicha

Berichten: 12141
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:59

Ik vind de fold ook mooi maar ben bang dat die heel kwetsbaar zijn :=

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Hutcherson

Berichten: 7326
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 23:00

Ik volg even! Mag in augustus weer wat uitzoeken maar heb nu een Flip3. Ik ben echt dol op het kleine pakketje telefoon wat je overal weg kunt stoppen en vrees een beetje dat de s23 niet goed in broekzakken past. Ik volg even. Hoe is de camera? Die van de flip is wel ruk. Alles moet echt stilstaan dan heb je n prachtige foto maar een foto van mn dieren is er niet bij :(

Hutcherson

Berichten: 7326
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 23:02

chanicha schreef:
Ik vind de fold ook mooi maar ben bang dat die heel kwetsbaar zijn :=


Mijn geliefde heeft de fold, ik de flip. Ze zijn gevoelig voor zand. Dan gaat de vouw niet meer volledig open (dus dan hou je een hele lichte knik erin) maar met een hoesje is dat sowieso al, dus ik heb er geen last van.
Camera vind ik niet goed, maar voor de rest super makkelijk meeneembaar. Zeker als je graag groter hebt (tablet) is de fold super.
Snel scherm, werkt als een tiet.
Mijne valt geregeld, maar ding is gemaakt van gorilla glass enzo. Dus hij is na 1,5 jaar nogsteeds helemaal heel.

Freyr
Berichten: 690
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 23:45

leintje_ schreef:
Ik ben aan het twijfelen om de Galaxy S23 te bestellen. Ik heb nu een Galaxy S10 en met het oog op beveiligingsupdates ed is het denk ik wel verstandig om een nieuwe telefoon te bestellen. Heb tot nu toe altijd een telefoon van de S serie gehad en ben daar ook altijd heel tevreden over geweest, maar moet eerlijk bekennen dat ik de toestellen nu wel vrij duur vind, vandaar de twijfel. Ik lees dus nog even mee om te zien wat jullie ervaringen zijn :)


Uit ervaring zeg ik: Eens een S serie/flagship model, altijd. Ik ben vrij trouw aan Samsung, maar ben van een S7 naar een A52 gegaan. De telefoon heb ik letterlijk alleen maar vervloekt. De S22 ligt godzijdank in een doosje te wachten totdat zijn hoesje binnen is. Ik kan niet wachten om die te gaan installeren.

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon

Eefste

Berichten: 906
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 00:04

Ik ben overgestapt van S20FE naar S23. Maar vind de batterijduur echt niet fijn.
Mn oude S20 ging echt 2x langer mee nog dan mn nieuwe S23 (die op batterij besparing staat zelfs).
Jammer :(
Verder hele fijne telefoon!

Edit: mijn S23 wordt heel heet tijdens opladen als ik m ondertussen gebruik. Echt warmer dan normaal.
Formaat van telefoon wel echt heel fijn!

Lieve Maan en Grote Beer ... wat een enorm gemis

wendy1987

Berichten: 6908
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 08:51

Is er dan niet iets mis met de batterij? Ik heb dat met een update wel eens gehad, daarna gelukkig weer verholpen. Draaide van alles op achtergrond mee

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 08:53

Volgens Samsung kan het met nieuwe telefoons ook enkele dagen duren voordat de batterij optimaal presteert. Iets met wennen aan het gebruik?

Geen idee of dat waar is :+ Dit klinkt wel meer als een batterij die niet goed is. Zou gewoon eens contact opnemen met Samsung en je probleem voorleggen :j

Tilmar

Berichten: 3314
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 10:09

Ik zit nog even in spanning..
Donderdag besteld in de winkel, zou vrijdag komen, werd zaterdag, toen maandag en nu vandaag. En vandaag zijn we niet thuis.. ben benieuwd wat ze er dan mee doen..

Gelukkig heeft mijn S20FE besloten nog even zijn best te doen (zal je altijd zien).

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+7

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 12:26

Mijn S23 is al binnen! Mega snelle levering *\o/*

Hij is nu bezig met alles overzetten, nog 5 uur te gaan zegt ie _O-

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 12:29

Ik heb 'm zondag gekregen, de kleur is echt prachtig <3

Hij is super snel, en het beeldkwaliteit is echt een verbetering :D

Mouse <3
Beleren, Doorrijden, Trainen & Verkoop -> Stal Kuperus
JLourafotografie

chanicha

Berichten: 12141
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 12:34

Hebben jullie hem bij een abonnement?

Kimley gefeliciteerd!

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 12:38

Nee ik heb hem los gekocht. Heb al jaren een super goedkope sim only :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, eveliendb, rocky_1995, Utixo en 66 bezoekers