Gezocht: Binnenkussens die mooi in model blijven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Gezocht: Binnenkussens die mooi in model blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-22 20:41

Er zwerven door mijn woonkamer nogal een hoop kussens, teveel kussens, bedoeld voor op de banken en met vaak zo'n goedkoop 3 euro per stuk ikea binnenkussen wat na 2x er tegenaan zitten al nergens meer op lijkt. Ik ben voornemens deze kusseninvasie te vervangen door 5 steviger kussens die hopelijk mooier in model blijven en waarvan ik alleen zo nu en dan de hoes hoef te vervangen.

Ik denk dat ik qua maat 45x45 zou moeten hebben. Maar zo online kijkend heb ik werkelijk geen idee welke nou een beetje leuke kwaliteit hebben en mooi in model blijven, dus ik dacht ik vraag het wel op Bokt (where else?) :D

Dussss hebben jullie tips? Ervaringen? Afraders? Ik hoor het heel graag!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Rintah

Berichten: 2919
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Re: Gezocht: Binnenkussens die mooi in model blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:49

Ben je een beetje handig?

Nog een paar van die ikeakussens halen, hoezen eraf, naden openmaken, vulling van de extra kussens verdelen, naden weer dichtnaaien
en hoes er weer om.

Goedkoopste oplossing en je kan zelf kiezen hoe stevig je de kussens wil hebben :)

Sizzle

Berichten: 35603
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 21:06

Ik heb 2 ikeakussentjes in 1 wasbaar sloop, dat blijft wel goed stevig. Het is even proppen, dat wel, maar daarna is het prima.

ellepel

Berichten: 47258
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 21:33

haha, ja dat doe ik ook.
twee kussens in een sloop proppen.
de kussens van jysk blijven trouwens wel goed!


leeslampje

Berichten: 1100
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 21:36

Sizzle schreef:
Ik heb 2 ikeakussentjes in 1 wasbaar sloop, dat blijft wel goed stevig. Het is even proppen, dat wel, maar daarna is het prima.

Inderdaad, dit!

En als je 1 binnenkussen wilt gebruiken, is de truc om het binnenkussen altijd groter te kopen dan wat in de sloop past. Dan ga je ook proppen en blijft je kussen dus stevig en zacht :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Gezocht: Binnenkussens die mooi in model blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-22 14:32

Bedankt voor de tips, aangezien ik toch een overload aan binnenvullingen heb heb ik zojuist eerst eens de tip geprobeerd die de meeste gaven en dat is 2 vullingen in 1 kussen proppen, moet zeggen daar knappen ze flink van op! Of ze nu ook in model blijven moeten we gaan meemaken, maar aangezien dit geen extra uitgaves vraagt ga ik het eerst eens zo proberen! :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, luuntje, pjer, wisja, yvje86 en 22 bezoekers