Google Nest cam delen buiten Home app

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Google Nest cam delen buiten Home app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-22 22:42

Aangezien ik via Google geen oplossing kan vinden vrees ik dat het niet mogelijk is, maar toch nog even een balletje opgooien... Na jarenlang Foscam gebruikt te hebben, heb ik nu een Google Nest Cam (indoor wired) aangeschaft. Ik gebruik meerdere Nest producten dus vond het fijn om daarmee door te gaan. Nu is het zo dat een vriendin ook wel eens meekijkt naar de beelden van deze camera en dat zou ik ook heel graag zo houden. Ik zou haar natuurlijk als Home member toe kunnen voegen, maar ik vind het iets minder ideaal als ook mijn deurbel, thermostaat etc. toegankelijk zijn. Volgens mij is het op dit moment in de Home app niet mogelijk om de toegang te beperken tot één of enkele apparaten. Is dit nog te omzeilen op de één of andere manier?

novita13

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Vleuten

Re: Google Nest cam delen buiten Home app

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 22:59

Nee dat kan niet zegt mijn vriend, die zeer handig is met dit. Kan alleen dat ze dus alles ziet op jou account, zoals je zelf al aangeeft.

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Re: Google Nest cam delen buiten Home app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-22 09:29

Bedankt voor het navragen Novita13! Jammer maar helaas.

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Google Nest cam delen buiten Home app

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 10:20

Zou je niet 2 huizen kunnen aanmaken? En haar maar aan 1 huis toevoegen? Ik meen me iets te herinneren dat je verschillende huizen kan hebben

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Re: Google Nest cam delen buiten Home app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-22 13:26

Ja dat klopt, dat kan wel! Alleen ik heb het liefst wel al mijn apparaten in hetzelfde huis en je kunt ze niet aan twee huizen toevoegen ben ik achter, daar hoopte ik nog op. Maar is nog wel het overwegen waard om daar toch voor te kiezen inderdaad.

Ik had de camera nog niet op z'n plek hangen, vanochtend gedaan, de beeldkwaliteit valt me ook wel zwaar tegen t.o.v. Foscam dus ik ga nog even overwegen of ik niet toch bij Foscam blijf. Volgens mij kunnen nieuwere modellen daarvan wel aan de Google Home app toegevoegd worden, dan kan ik ze zelf toch vanuit één app bekijken en kan vriendin ze vanuit de Foscam app zien.