Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-21 21:45

Ik ben voor iemand opzoek naar een heel eenvoudige mp3 speler met zo min mogelijk opties. Eigenlijk het liefst knopjes/knoppen met nummer vooruit en achteruit, geluid harder of zachter en aan en uit. En de mogelijkheid voor een koptelefoon met een draadje. Geen idee of ze nog met batterijen bestaan of laden met een simpele oplaad kabeltje.

Geheugen het liefst 8 of 16 gb of uitbreidbaar tot zoveel geheugen.

Het moet zo simpel en bij voorkeur zo robuust mogelijk ivm achteruit gaande motoriek en hersens voor een echtpaar dat geen enkele feeling heeft met techniek of digitale dingen. :(:) En het geheugen zoveel zodat er veel muziek op kan zodat het niet gaat vervelen en er ook niet iedere week nieuwe muziek op hoeft. Mp3 speler staat een best groot deel van de dag aan.

Dus zo eenvoudig mogelijk, geen digitale poespas, eenvoudig te laden en genoeg geheugen voor muziek dat er niet door een simpele knop weer vanaf gehaald kan worden per vergissing.

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:28

Ik zou zeggen, google op mp3 speler, en dan vind je toch nog best veel..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-21 22:33

Joh :+ dat is nu juist het probleem. Ik ben totaal niet thuis in mp3 spelers en de keuze is zo groot dat ik geen idee heb welke wat kan of juist niet. Ik hoop met dit topic iets meer duidelijkheid te krijgen en de keuze van 1000 plus naar misschien 20 teruggaat. :')

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:48

En wanneer je kijkt bij MP3 spelers voor kinderen? Die zien er misschien wel wat kinderachtig uit (duh) maar misschien ook wat simpeler dan het reguliere aanbod?
Ik zat ook even te googelen, maar mijn god ze zien er gewoon allemaal zo uit als de iPod nano's. :=

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:48


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-21 22:51

DewiRox schreef:
https://ned.grandado.com/mp3-player-usb ... 2cQAvD_BwE

Ik had deze vroeger. Herinner hem nog als erg gebruiksvriendelijk

Deze ziet er eenvoudig uit maar batterijen korter dan 10 uur en taal engels of chinees gaat hem niet worden :n en hij lijkt me ook heel erg klein,

Mp3 voor kinderen bestaan die dan? :? ik ga eens zoeken

Ik heb er een gevonden maar daarvan zijn de recenties niet echt top -O- knopje moeten verzetten bij het opladen, dat gaat gegarandeerd vergeten worden, en begint steeds opnieuw na uitzetten. Daar heb ik niet eens aan gedacht. Pff nog een eis dus.

Het heeft ook aardig haast, veel tijd om te vergelijken is er ook niet, de oude is bijna onbruikbaar geworden. En helaas is de mp3 een absolute noodzaak bij deze mevrouw :(:) . Die ze nu heeft is niet meer te koop jammer genoeg dat zou het handigste zijn geweest. En het leervermogen is heel beperkt. De speler moet eigenlijk zichzelf wijzen kwa bediening,
Laatst bijgewerkt door karuna op 24-11-21 22:59, in het totaal 2 keer bewerkt

xKatinkii
Berichten: 91
Geregistreerd: 12-10-16
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 22:54


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-21 23:00

xKatinkii schreef:
Na even googelen kwam ik uit bij zoiets.. Geen idee of het wat is, maar simpel is het in ieder geval, en waterdicht!

https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... rMQAvD_BwE


:oo ja zoiets. Zo dom dat ik daar niet aan gedacht heb. decathlon is ster in simpele dingen die lang meegaan, Geen idee wat de afmetingen zijn en hoe het zit met geheugen en batterijen en zo. Ik ga me er even in verdiepen, :j

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:01

Ik volg, had eerst ook een simpele maar die batterij ging al heel en snel steeds sneller leeg

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:03

karuna schreef:
xKatinkii schreef:
Na even googelen kwam ik uit bij zoiets.. Geen idee of het wat is, maar simpel is het in ieder geval, en waterdicht!

https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... rMQAvD_BwE


:oo ja zoiets. Zo dom dat ik daar niet aan gedacht heb. decathlon is ster in simpele dingen die lang meegaan, Geen idee wat de afmetingen zijn en hoe het zit met geheugen en batterijen en zo. Ik ga me er even in verdiepen, :j


Ik zie bij vraag en antwoord dat deze wel maar 4gb is

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-21 23:04

En niet uitbreidbaar. Maar wel heel eenvoudig te bedienen, geen afleidende beelden of lichtjes. Erg belangrijk

Heeft iemand enig idee hoeveel muziek nummers je kwijt kan op 4gb? In pakweg uren aan muziek?

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 23:18

karuna schreef:
En niet uitbreidbaar. Maar wel heel eenvoudig te bedienen, geen afleidende beelden of lichtjes. Erg belangrijk

Heeft iemand enig idee hoeveel muziek nummers je kwijt kan op 4gb? In pakweg uren aan muziek?


Zo'n 1000 nummers geloof ik, dat vermenigvuldigen met 3.5/4 minuut :))


Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 00:11

Heb je een foto van de oude ?
Mss nog te vinden op ali ?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 00:20

Ali is geen optie. Duurt te lang voor hij er is. En ik bestel liefst niks daar. Morgen weer een dag. Mogelijk bij coolblue een gevonden

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8294
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 07:24

karuna schreef:
En niet uitbreidbaar. Maar wel heel eenvoudig te bedienen, geen afleidende beelden of lichtjes. Erg belangrijk

Heeft iemand enig idee hoeveel muziek nummers je kwijt kan op 4gb? In pakweg uren aan muziek?


Staat bij hefzelfde antwoord dat op 4 gb ongeveer 660 liedjes kunnen.

Die allereerste die genoemd werd is trouwens echt een top ding. Dat chinees of engels heb je totaal niet nodig, dat snapte ik als kind ook niet maar aangezien je hem alleen aan hoeft te zetten en volume aan werkt dat prima.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zeer eenvoudige Mp 3 speler gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 18:18

Afbeelding
Deze ligt nu aan de lader. Er lag er een bij iemand ongebruikt in de kast, met 8 gb aan geheugen. Niet de nieuwste maar ik ga nu testen hoe lang de batterij meegaat. Zonder gebruiksaanwijzing kreeg ik hem aan de lader en aan.

Hopelijk voldoet dit