Robotstofzuiger voor op zwarte deurmat

Moderators: Giolli, Polly, Ladybird, Hanmar, Mjetterd, Sica, Dani, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Douce

Robotstofzuiger voor op zwarte deurmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 19:15

Jaja, het zoveelste topic over de robotstofzuiger.

2 jaar lang hebben we naar tevredenheid een Roomba gehad, de goedkoopste. Alleen die draait alleen nog maar rondjes om zijn eigen as. -O-

Tijd voor iets anders en in dit geval, hopelijk voor ons beters. De Roomba kon namelijk niet met onze verhuizing omgaan. Waar we eerst meer laminaat hadden, hebben we nu donkere vloerkleden en een zwarte deurmat in de kamer. Dankzij de valbeveiliging dacht de Roomba dat hij moest stoppen zodra hij donkerte detecteerde. Geen groot succes meer dus.

Gezien we hier tijdelijk wonen is het budget niet groot. Ik denk ook dat we iets goedkoops moeten hebben bijna, gezien de "luxere" valbeveiliging juist een probleem was. Maar goed, rest dus de vraag: wie heeft ervaring met een robotstofzuiger in combinatie met een zwarte deurmat.

Ik hoor graag. *\o/*

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”

Merlen

Re: Robotstofzuiger voor op zwarte deurmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 19:33

Ik heb er 2 van Medion (Aldi) en ben er tevreden over.Hij gaat over zwarte matten en heeft 2 draaiende borstels waardoor het vuil goed opgenomen wordt.

Maldita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:11

Ik heb een roborock S7, en dir gaat gewoon over zwarte matten heen in ieder geval! Heel blij mee ook, dweilt ook mega goed. En kan dweilen en stofzuigen tegelijkertijd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie