Lego

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 16:36

Ik hoor mijn man ook regelmatig schelden dat er een blokje ontbreekt. Hij heeft een doos met blokjes die over waren van allerlei projecten en gebruikt die dan maar. Toch wel slordig voor die prijs.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 16:41

Ik scheld ook regelmatig dat ik een blokje mis.





Om hem dan vervolgens na écht goed kijken wel te vinden :x

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 16:48

Ja dat gebeurd hier ook wel eens maar in dit geval zat het gewoon echt niet in het pakket. Het was ook geen mini blokje maar echt een groot stuk/deel van een toren dak, dus dat kun je gewoon echt niet overzien zeg maar. Ik loop altijd ook echt de stappen en zakjes voor zakjes in goede volgorde netjes na en check alles heel goed, dus ik kan dit gewoon niet gemist of kwijtgeraakt zijn.

En zoiets kan ook wel eens gebeuren dat dat fout gaat in de fabriek of waar ze dat dan ook verpakken, maar daar is hun service normaal dan voor om 't te kunnen laten nasturen. Dan is 't wel jammer als je dan nu toch weer extra geld eraan moet uitgeven omdat ze die service dan toch niet waar kunnen maken. Een andere keus heb je dan ook gewoon niet meer, want ik kan dit deel niet skippen/niet erop zetten want dat gaat niet uit zien :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 15-02-23 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 16:48

Marjo schreef:
Ik scheld ook regelmatig dat ik een blokje mis.





Om hem dan vervolgens na écht goed kijken wel te vinden :x

Heel herkenbaar dit :))

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 17:14

Oh wat raar... wij hebben echt veel lego en vaak ook geen goedkope sets, maar in totaal nog maar 2x gehad dat er iets ontbrak. En dan inderdaad gewoon contact over gehad en binnen enkele dagen lag het ontbrekende stukje dan kosteloos op de deurmat. Dus ik deel deze slechte ervaringen totaal niet. Maar ik klopt het nog wel even af :=

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 17:33

Wij hebben ook al meerdere geote sets gemaakt en tot nu toe maar 1 keer een missende blokje. Deze werd door Lego netjes gratis nagezonden.

xoranlover

Berichten: 6588
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 18:10

Cynn schreef:
Oh wat raar... wij hebben echt veel lego en vaak ook geen goedkope sets, maar in totaal nog maar 2x gehad dat er iets ontbrak. En dan inderdaad gewoon contact over gehad en binnen enkele dagen lag het ontbrekende stukje dan kosteloos op de deurmat. Dus ik deel deze slechte ervaringen totaal niet. Maar ik klopt het nog wel even af :=



Hier ook zo. Ik had zelfs van een hele oude set gewoon een bericht gestuurd of ze daar nog iets van hadden liggen want ik miste een par stukjes. Met de vraag of ik die tegen betaling op gestuurd kon krijgen. Nee kon niet kreeg ze zo wel opgestuurd. Dus een oude set van 20 jaar oud of is nu weer compleet.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78509
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 20:06

Hier nog nooit blokjes gemist, alle sets zijn altijd compleet geweest, en we hebben er ook veel staan.

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 20:27

Hier ook al heel wat lego sets over de drempel gehaald en hier gebeurde het ook niet, totdat er ineens wel wat miste. Kan altijd gebeuren, net als puzzels die incompleet in de plastic zak zitten en een stukje of 2 missen enz; dat gebeurd ook wel eens. Maakt ook niet uit verder, normaliter heeft Lego bv ook gewoon een prima service en vervangen ze het gelijk voor je/sturen ze het op, dus daar kun je verder niks van zeggen - heb het 1x eerder gehad en toen werd het ook meteen nagestuurd. Het is alleen jammer dat ze net dit onderdeel niet meer hebben in mijn geval en je dan nu wel verder moet zoeken en extra geld moet uitgeven voor iets wat niet je eigen schuld is en waar je een hoop geld voor betaalde - in dat opzicht gewoon jammer dat net dit stuk dan bv buiten de boot valt en ze dat niet meer hebben.

Als je de pech hebt dat het toevallig wel vaker gebeurd en met pech misschien ook vaker achter elkaar, kan ik me wel voorstellen dat je daar sowieso van gaat balen, zeker als de service/reactie dan ook minder is - in mijn geval was het contact dan wel netjes verder, dus is het nu deze ene keer gewoon jammer maar helaas en dat is het dan.

Edit:
Ik denk dat ik in de tussentijd een dezer dagen aan de Avatar set ga beginnen. Er zijn met kerst ook nog een hoop andere sets bijgekomen, zoals oa Baby Yoda dus genoeg leuks om naar uit te kijken <3 En die Lord of the Rings - Rivendell set die eraan komt steekt me ook nu al de ogen uit, omg. Maar oef wat een geld.

RenskeFrea

Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 17:57

Ik heb dit weekend met een vriend het jazzcafé in elkaar gezet, die had hij gekocht. Best een mooi ding
Afbeelding

En omdat ik laatst poppetjes gemaakt heb van mijzelf en een paar vrienden heb ik ons als band optreden gezet, ik natuurlijk achter het drumstel omdat ik dat vroeger toch ook echt gedaan heb :P

Afbeelding

moi22
Berichten: 901
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 20:59

Die jazzcafé is leuk. Kende hem nog niet.

Hier ook een nieuw bouwproject en geheel tegen mijn geloof in een technic set.

Afbeelding


Manlief heeft hem van de week gekocht heb gebouwd maar keeeg hem niet goed rijdend. Uit frustratie meteen weer afgebroken. Aangezien ik hier wel een uitdaging in zag dit beter te doen ben ik er nu ook druk mee in de weer. :j


Afbeelding

L_iek
Berichten: 9710
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-23 18:49

Dat is altijd zo frustrerend. Dat had ik bij de lift van het spookhuis. Werd er helemaal gek van, maar nu werkt het goed.

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:48

Misschien leuk voor iemand,
Vandaag en morgen in Steenwijk (kop van overijssel) een grote legobeurs. Van 10.00 tot 17.00

Complete sets, losse onderdelen en een grote lego knikkerbaan.
In De Meenthe ligt tegenover het Station.

moi22
Berichten: 901
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:37

haffiefreak schreef:
Misschien leuk voor iemand,
Vandaag en morgen in Steenwijk (kop van overijssel) een grote legobeurs. Van 10.00 tot 17.00

Complete sets, losse onderdelen en een grote lego knikkerbaan.
In De Meenthe ligt tegenover het Station.


Oh dat had me heel leuk geleken alleen is Steenwijk zo’n 3 uur rijden vanaf hier

Nou t staat voorlopig 1-0 voor manlief ^) Waar de auto bij hem gewoon niet echt lekker reed rijden bij mij de voor en achterwielen in tegengestelde richting 8)7 :o?
We puzzelen dus nog maar even verder %)

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:40

moi22 schreef:
haffiefreak schreef:
Misschien leuk voor iemand,
Vandaag en morgen in Steenwijk (kop van overijssel) een grote legobeurs. Van 10.00 tot 17.00

Complete sets, losse onderdelen en een grote lego knikkerbaan.
In De Meenthe ligt tegenover het Station.


Oh dat had me heel leuk geleken alleen is Steenwijk zo’n 3 uur rijden vanaf hier

Nou t staat voorlopig 1-0 voor manlief ^) Waar de auto bij hem gewoon niet echt lekker reed rijden bij mij de voor en achterwielen in tegengestelde richting 8)7 :o?
We puzzelen dus nog maar even verder %)


Had mijn man met de kiepwagen. Na het kalibreren in de app was 't goed.

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 19:10

Afbeelding
Wij hebben weer wat te doen.

L_iek
Berichten: 9710
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-23 19:28

zonnebloem18 schreef:
[ [url=m/w3g8Vq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben weer wat te doen.


Ohh hele leuke sets!

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 22:37

Veel bouwplezier! Hier dezelfde gratis setjes erbij ontvangen :D

Afbeelding

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 22:40

Die setjes heb ik met onze dochter van 8 al in elkaar gezet, super leuk. De sleutelhanger had ik er ook bij besteld.

We hebben sinds afgelopen weekend ook een mooie vitrinekast voor ons Lego.
Afbeelding
Het Disney kasteel en Hogwarts staan op het dressoir er naast.

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 11:35

Hebben jullie de 1 april grap van Lego al gezien? Ik vind het geweldig.

xoranlover

Berichten: 6588
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 11:39

Ja die was echt grappig.

L_iek
Berichten: 9710
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-23 11:52

Hele leuke grap!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 11:53

Waar kan ik die grap vinden? Kan ik het doorsturen aan mijn man.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:17


Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:25