airco-ellende

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thequeensmum
Berichten: 3528
Geregistreerd: 20-08-12

airco-ellende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 16:35

Anders kan ik het niet noemen. Ruim 10 jaar in het bezit van twee airco's op de slaapkamers boven. Eentje voor de ouderslaapkamer, en eentje die twee kleinere slaapkamers koelt. In het begin geen problemen met onderhoud en bijvullen, maar sedert een paar jaar is het bedrijf dat de airco's heeft geïnstalleerd gestopt. Sindsdien is het een doffe ellende. Voor het bijvullen niemand te krijgen, de airco op de grote slaapkamer heeft een storing en koelt niet. Ben al een paar weken bezig om er iemand bij te krijgen. Helaas, ze zijn druk, we worden wel teruggebeld, maar we horen niks. Dochter heeft twee jaar geleden een airco aangeschaft welke nu moet worden bijgevuld. Airco kostte meen ik 525 euro, kosten voor bijvullen en schoonmaken filters ( kunnen we heel goed zelf ) 250 euro. Hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar 250 euro? Kom op zeg. Ben aan het rondneuzen, maar krijg of geen antwoord, of ze hebben nu geen tijd en op sommige websites staat zelfs dat ze voor half augustus geen afspraak meer maken. Woon in het midden van het land. Is dit herkenbaar en weet iemand wellicht een bedrijf of persoon die wél tijd heeft? Het hoeft niet vandaag of morgen, maar zo in de komende twee á drie weken zou wel fijn zijn.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: airco-ellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 16:45

Oei, in deze tijd van het jaar én deze temperaturen vrees ik dat geen enkel bedrijf op korte termijn tijd heeft..