Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Naomi_Jortje

Berichten: 4182
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 08:23

Heel lief bedoeld deze tips, maar ik ga niets aan de indeling veranderen. Ik woon hier maar maximaal 2 jaar en de indeling bevalt prima :D
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een leuk behangetje voor de achterkant van m'n kast, want dat is hetgeen waar ik niet uit kom. Of ik voor een patroontje ga, of toch effen, of of? :Y)

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

PSvanLot

Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 08:53

Och een rol behang heb je al voor een goede 15 euro. Je zou gewoon wat kunnen proberen? Lijkt me geen moeilijke zaak.

MyWishMax

Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:18

Ik zou het niet te druk maken, dus een patroon kan wel, maar geen hele heftige. Ik denk dat je het dan nog kleiner maakt en ik vind het zelf vervelend achter de tv :') verder wel heel leuk ingericht!

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Needje

Berichten: 19175
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:22

Dat idd. Ik denk dat een heel druk patroon erg irritant is als je er de hele tijd tegenaan kijkt in combinatie met tv kijken.

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:04

Ik zou dus juist voor een printje of bijvoorbeeld bloemen gaan haha. En daarin de donkerblauwe kleur van de muur laten terugkomen.

Overigens snap ik wat je zegt over die zwarte kast. Het oogt nog wat rommelig in de keuken en de plek zou ik zelf niet zo geslaagd vinden. Tegelijkertijd is het wel een hele toffe kast, die woon en eet gedeelte zou kunnen combineren..

:+

Needje

Berichten: 19175
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:05

Ja als het kan zou ik denk ik ook de zwarte kast haaks op de muur tussen de ramen zetten zodat je 2 delen hebt denk ik.

Naomi_Jortje

Berichten: 4182
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:13

miramii schreef:
Ik zou dus juist voor een printje of bijvoorbeeld bloemen gaan haha. En daarin de donkerblauwe kleur van de muur laten terugkomen.

Overigens snap ik wat je zegt over die zwarte kast. Het oogt nog wat rommelig in de keuken en de plek zou ik zelf niet zo geslaagd vinden. Tegelijkertijd is het wel een hele toffe kast, die woon en eet gedeelte zou kunnen combineren..


Ja ik dacht inderdaad ook iets met de blauwe kleur terug laten komen. Vanavond maar weer een rondje google doen haha ;)


Needje schreef:
Ja als het kan zou ik denk ik ook de zwarte kast haaks op de muur tussen de ramen zetten zodat je 2 delen hebt denk ik.


Ooh dat is een hele goeie! Hij heeft daar even gestaan maar niet haaks, dat was lelijk omdat ie breder is dan de kolom. Ga ik in het nieuwe jaar uitproberen, heb net gisteravond de kerstboom op die plek gezet haha :D

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:21

Ik zou gewoon eens langs de bouwmarkt gaan denk ik, het liefst met een staaltje van die kleur dan!

:+

Aline_

Berichten: 97
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:30


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:35

Met dun hout heb je kans dat het gaat kromtrekken. Ik zou het dan eerder spannen op een stramien.
Die van het strand is wel heel mooi, de bloemen is niet mijn ding.

Naomi_Jortje

Berichten: 4182
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 15:22

Afbeelding

Bedankt voor de input allemaal, ik heb wat behangstaaltjes opgevraagd :D
Voor nu ben ik verliefd op de bovenste, maar wie weet.

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

IMANDRA

Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 15:51

Oeh die zijn cool, heb ook wat staaltjes besteld inmiddels (A). Wil iets moois voor de muur in de studeerkamer, dat wordt ook mijn teamsachtergrond _O-

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Naomi_Jortje

Berichten: 4182
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 16:11

Ja ik zag zoveel leuke dingen dat ik 't jammer vond dat je er maar 4 kan bestellen :o

Ik was zo enthousiast geworden door degene die opperde om de kast haaks op de pilaar te zetten, dat ik m'n kerstboom heb versleept (en alle ballen zijn zowaar blijven hangen) en de kast er neer heb gezet.
Thanks voor de tip, ik denk dat ie hier blijft! :D

Afbeelding

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

PSvanLot

Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 16:12

Dat ziet er een stuk rustiger uit!

MyWishMax

Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 16:13

Ja, leuk! Zowel de kast als het behang!

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 16:24

Die kast staat daar heel mooi en de bovenste staal zou ook mijn voorkeur hebben.

Needje

Berichten: 19175
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 18:20

Ja beter zo!

McGregor
Berichten: 234
Geregistreerd: 30-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 18:53

Naomi_Jortje schreef:
[ [url=m/uRBnO4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor de input allemaal, ik heb wat behangstaaltjes opgevraagd :D
Voor nu ben ik verliefd op de bovenste, maar wie weet.


In plaats van behang kun je misschien ook een wandpaneel overwegen. Dat is mooi stevig op die achterkant. Bijvoorbeeld eentje van latjes, of een houtprint. Kun je er misschien zelfs een lampje / lijstje / hangplantje aan maken.

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4161
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:45

Ik ga ook voor de bovenste staal maar ik ben bevooroordeeld want ik heb zo'n soortgelijke muur _O-

Beter inderdaad die kast daar!

SIEMxFUNNY

Berichten: 5666
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:05

Gaaf de kast op die plek!

Naomi_Jortje

Berichten: 4182
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 06:48

Yinthee schreef:
Ik ga ook voor de bovenste staal maar ik ben bevooroordeeld want ik heb zo'n soortgelijke muur _O-

Beter inderdaad die kast daar!


Oh nou ben ik heel benieuwd, heb je een foto? :D

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

karijn

Berichten: 5392
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:17

Supertoffe loft zeg! Ik wilde hetzelfde voorstellen om de kast net wat meer naar voren te zetten zodat het gordijn er netjes achtervalt maar zo is de opstelling ook leuk.

Voor de achterkant van de kast: een plaat behangen met 1 kleur. Die er tegenaan. Je TV iets opzij en dan 1 leuke foto of poster. Ik zou niet de hele achterkant behangen. Je zit redelijk dicht erop, dan kan het teveel op je af komen.

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:37

Leuk inderdaad, kast staat super zo!

Iemand ergens leuke black Friday acties gezien op lampen?
Ik wil voor boven m’n nieuwe tafel een lamp met glazen bollen in verschillende vormen.

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:00

Ik zou eventueel de tafel ook nog een kwart draaien, meer richting het raam als dat kan. Dan houd je misschien ook wat ruimte voor het bureau.

Ik weet niet of ik de kast blauw zou behangen omdat je al een kleur blauw hebt op de muur die dan mogelijk net een tintje anders is + dat het anders misschien wel heel erg veel blauw kan worden.

noviceh

Berichten: 4765
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:21

Winged schreef:
Ik weet niet of ik de kast blauw zou behangen omdat je al een kleur blauw hebt op de muur die dan mogelijk net een tintje anders is + dat het anders misschien wel heel erg veel blauw kan worden.
Dit inderdaad. Ik zou zelf neigen naar lichtgrijs met iets van een ‘rustige’ print. Zoiets bedoel ik: https://www.karwei.nl/assortiment/vlies ... /p/B623381

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anja_96, Clmr, Enzo_Ollie, eshz, IASCrawler, janneke584, Marjo, Moonlight17, Myrthe1 en 26 bezoekers