Samsung S21

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Dais_

Berichten: 4009
Geregistreerd: 06-03-05

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 09:42

Dat met dat bellen op luidspreker had ik dus ook. Hij is retour gegaan o.a. om die reden want ik bel heel veel in de auto en via de carkit ging het ook niet.


Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:53

Morgen komt eindelijk m'n s21! Ben echt heel benieuwd naar de camera :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 01:16

Ik ben ook benieuwd wat je ervan vindt. Ik vind hem echt zo bedroevend slecht.

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 08:18

Ik heb mijn S21 in mei gekocht. Ik kreeg al vrij snel klachten dat hij uitviel. Ik ben ermee terug gegaan en hoe hadden hem ge-updated. Vrij snel kwamen de klachten terug. Later liep hij ook vast op Candy-Crush. Weer terug en weer een up-date. Weer vrij snel kwamen de klachten weer met nieuwe klachten erbij. Ik was al zover dat ik dat rot ding tegen de muur kapot wou gooien. Nu heb ik een leentoestel en is de S21 opgestuurd. Ben benieuwd hoe ik hem terug krijg

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-21 13:01

Ik word helemaal gek van het feit dat er zeer regelmatig geen gesprek mee te voeren is, mensen horen mij niet, of ik klink onderwater of kraak zo erg dat ze me niet kunnen verstaan. Heb al een nieuwe sim kaart aangevraagd maar dat heeft niet geholpen. Toen ik ging zoeken bleek het een zeer bekend probleem voor de S21 te zijn en hoewel er verschillende 'oplossingen' de ronde doen schijnt er nog niet een te zijn die voor iedereen gewoon werkt. Terwijl dit bij sommige mensen al maanden en maanden speelt. Het lijkt een softwarematig probleem te zijn, maar tot nu toe komt Samsung dus niet met een oplossing. Handig hoor een telefoon waar je niet mee kunt bellen. Grmbl.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

ApplePapple

Berichten: 2738
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 17:02

Oh en voor degene die de S21 ultra hebben, zorg echt niet dat het beeldscherm kapot valt en je die moet vervangen. Dat kost €329!
Mijne is helaas gevallen door een stom momentje (ben altijd zo voorzichtig met mijn spullen, zit een anti schock hoes om en een gorilla glas plaat over het beeldscherm) maar ondanks dat stom gevallen en nu zou ik het beeldscherm moeten vervangen.
Ik weet niet of ik het laat doen. Vind het echt heel veel geld en dat terwijl ik over de telefoon an sich ook niet heel tevreden ben.

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

chanicha

Berichten: 12091
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 17:11

De mijne, s21 plus, viel met het beeldscherm plat op de tegels in de tuin -O-
Paar putjes in het glas en heb het aan de verzekering opgegeven, kreeg het binnen een week uitbetaald!
Ben verder wel tevreden hoor, alleen als je op luidspreker belt verstaan ze me moeilijk.

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Dais_

Berichten: 4009
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 17:40

Op luidspreker bellen krijg ik ook zeer geregeld de opmerking dat ik niet te verstaan ben of stotterend klink.

Deze telefoon maakt zijn verwachtingen niet waar.

Goldwynn

Berichten: 1425
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 17:42

Ik heb de S21, maar nog nooit van iemand gehoord dat ik slecht te verstaan ben of dat bellen moeilijk gaat. Foto's zijn een verademing na mijn S8, maar dat kan ook door de generatie sprong liggen. Ik ben heel blij met mn telefoon, ik had veel eerder een nieuwere moeten halen. Deze is heerlijk snel en soepel.

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 11:30

Ojee, ik wou even inspiratie opdoen hier maar lees zo negatieve berichten...
Ik heb momenteel een S20 en ik vind deze camera echt al zo beroerd. Vaak trekt hij zeer wazig of stelt hij scherp op 1 stuk en is de persoon/dier ernaast wazig, ... Enkel als ik een omgevingsfoto buiten maak waar niets op beweegt zijn het mooie foto's :')
Maar sinds enkele weken is mijn batterij echt dood, in de ochtend volledig opladen, 6u later nog maar 20% (of minder) Telefoon is 1,5 jaar oud

Maar door jullie berichten hier twijfel ik of ik wel een S21 moet kopen := Ik heb altijd al Samsung gehad, iPhone vind ik niet handig en ook de camera valt maar tegen..

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 11:48

Jeetje, als ik dit allemaal zo lees, ben ik blij dat ik in Juni niet voor de S21 ben gegaan, maar overstap naar Apple! En echt, ik heb nog geen een dag spijt gehad, eigenlijk had ik het veel eerder moeten doen.. :)

Mijn moeder heeft de A72, als ik dit goed uit mijn hoofd zeg, en ik heb ook wel eens een keer of 3 gehad, dat ze op luidspreker echt niet te verstaan was.. Ik zat zelf in de auto, op bleutooth, dus of dat iets te maken er mee heeft, geen idee, maar toch..

chanicha

Berichten: 12091
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 12:00

Ik heb steeds zitten dubben om over te stappen naar de IPhone maar dat gaat bij de volgende denk ik wel gebeuren!
We hebben ook ieder een iPad hier dus zal meevallen met wennen dan, hoop ik O:)

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 12:22

chanicha schreef:
Ik heb steeds zitten dubben om over te stappen naar de IPhone maar dat gaat bij de volgende denk ik wel gebeuren!
We hebben ook ieder een iPad hier dus zal meevallen met wennen dan, hoop ik O:)



Ik was heel snel gewend, zelfs geen eens een Ipad oid, in eerste instantie dacht ik ook dat het lastig zou zijn. Maar echt, ik had het veel eerder moeten doen, het hele systeem is veel makkelijker + je bent er zo snel aangewend.

chanicha

Berichten: 12091
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 13:00

Dank je!

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Mri

Berichten: 15292
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:01

Alwiene schreef:
Ik word helemaal gek van het feit dat er zeer regelmatig geen gesprek mee te voeren is, mensen horen mij niet, of ik klink onderwater of kraak zo erg dat ze me niet kunnen verstaan. Heb al een nieuwe sim kaart aangevraagd maar dat heeft niet geholpen. Toen ik ging zoeken bleek het een zeer bekend probleem voor de S21 te zijn en hoewel er verschillende 'oplossingen' de ronde doen schijnt er nog niet een te zijn die voor iedereen gewoon werkt. Terwijl dit bij sommige mensen al maanden en maanden speelt. Het lijkt een softwarematig probleem te zijn, maar tot nu toe komt Samsung dus niet met een oplossing. Handig hoor een telefoon waar je niet mee kunt bellen. Grmbl.


Hier was de oplossing om bellen via WiFi uit te zetten!

Na elke update moet uk dat trouwens weer opnieuw doen :x

Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan

De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 15:46

Ik ben er echt superblij mee. Connect goed met m'n tv, bellen gaat top en foto's zijn prachtig. Echt een upgrade in vergelijking met m'n S10.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 16:41

Ik ben juist niet zo blij met mijn S21. De camera heeft vaak moeite met scherpstellen, bluetooth maakt geen contact met mijn auto en mensen verstaan mij vaak niet. Met mijn oude S10 had ik hier nooit last van.

Wear a smile- One size fits all

Jonnekee
Berichten: 746
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 17:27

Ik begin ook steeds meer te twijfelen mag binnenkort ook verlengen, heb nu de A50 :j

Vikkie, Corland x Aram, Grand-Prix! *\o/*

Sure_lee

Berichten: 10350
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 17:49

Wat jij hebt met je S20 Farjen heb ik precies met mijn S21. Als ik bijvoorbeeld een foto wil maken van een bonnetje dan duurt het echt lang voor hij scherpstelt en vaak dan nog niet goed.
Er mag echt niks op de foto bewegen want dan is het onscherp.
Ik maakte altijd veel foto's onderweg met paardrijden met mijn S10. Dat ging echt top. Met de S20 heb ik nog geen 1 scherpe foto kunnen maken onder het rijden.

Hopelijk heb jij hier geen last van MB!

Drico

Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:06

Mmm, de reacties hier geven me niet veel hoop :+ Ik had hem met BF besteld ivm de 100 euro cashback maar krijg hem pas begin volgend jaar.. Twijfel door jullie reacties wel een beetje of ik de bestelling ga annuleren.

Heb nu de S9 en de overstap was voornamelijk ivm extra opslag (kan nog wel een sd kaartje in mijn S9 doen) maar ook vanwege de vele positieve reacties op de camera van de S21

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:07

Als je stilstaat en daglicht hebt is de camera goed.. :+

eshz
Berichten: 189
Geregistreerd: 16-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:29

Hier ook een S21 en S21Ultra en we zijn zo vaak niet te verstaan of iemand hoort ons helemaal niet.. Super irritant.

~..Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain..~

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 23:22

A52s maar ook hier weer slecht te verstaan vandaag als ik iemand op luidspreker zet. Krijg nog steeds geen chat notificaties van insta (alleen reels en foto meldingen) terwijl alles goed aan staat. Het is dat het een goedkope overstap was door BF en cashback maar ga volgend jaar wel een andere kopen als ik het zo bekijk aangezien dit niet enige uitvoering is met problemen maar ander merk (is mijn eerste samsung na altijd redelijk fijn Huawei) waarschijnlijk.

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Lavitabella

Berichten: 1692
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 23:33

Hmm ik wilde ook de S21 gaan halen eind dit jaar... nu ook een hele grote twijfel. Nu heb ik de S10. Misschien dat ik maar weer terug stap naar de Sony telefoons als ik dit zo lees...

November108

Berichten: 1309
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Samsung S21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 23:47

Ik wilde van de S10 ook over naar de S21 maar ik word helemaal niet blij van jullie verhalen... Vooral alle problemen met bellen. Ik heb net een Iphone gekregen als werktelefoon, even kijken hoe dat bevalt en anders misschien toch maar een keer over na meer dan 10 jaar Samsungs...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino, GoogleAdsense, linoleum, mariska_emke en 29 bezoekers