Met heel veel plezier lees ik alle volg topics over woningen, tuinen en complete boerderijen die verhuisd worden. En toen bedacht ik gisteren opeens: Waarom niet eentje van mijn eigen verbouwing

Stiekem zijn we al een heel eind, baal ook dat ik er niet eerder aan gedacht heb

Maar misschien vinden jullie het nog steeds leuk om te kijken wat het was, en wat we er van maken

En dan doe ik gewoon alsof we net begonnen zijn

We waren op zoek naar een huis op een rustige plek, met een grote tuin en groene omgeving. En liever geen klushuis... Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en zo zijn we geëindigd met een bungalow die gebouwd is in de jaren 70, en waar sindsdien ook niks aan gedaan is.
Het huis werd bewoond door een bejaard stel, wat ook duidelijk te zien is.
Heb wat foto's van Funda om te laten zien waar we zijn begonnen:

Zoals je kan zien met recht een 'Bejaarde' woning te noemen. Het was even goed lastig om door alle schrootjes, beige tegeltjes en bruine balken heen te kijken. Maar de pui met ramen en openslaande deuren gaf de doorslag, hier konden we wel wat van maken

Benieuwd of er mensen zijn die het leuk vinden om mee te kijken, zo ja dan zal ik de volgende serie foto's plaatsen over hoe we zijn begonnen met ontwerpen, en het favoriete deel van mijn vriend: Slopen