Hoesje voor iPhone 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Hoesje voor iPhone 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 16:20

Na ruim 6 jaar is dan toch het moment gekomen dat mijn survivor hoesje wat ik destijds kocht bij mijn iPhone 6 op is. Het rubber van de zijkanten is bijna weg, de beschermfolie aan de voorkant is zo bekrast dat het zicht inmiddels wel erg vaag word en mijn camera kan alleen nog maar foto’s maken met waas :')
MAAR.......

De telefoon is nog meer dan prima dus er moet een nieuw hoesje komen. Ik kan natuurlijk weer op zoek naar een survivor hoesje maar 6 jaar later zijn er vast wel meerdere opties op de markt gekomen.
Het hoesje moet de dezelfde kwaliteiten hebben als survivor. We hebben een boerderij dus stof en waterdicht en omdat ik nu eenmaal niet zo handig ben valt hij regelmatig van de bank of stoot ergens tegenaan dus goed valbeveiliging is een must.

Wie oh wie heeft de gouden tip.

Muisbal

Berichten: 2361
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 17:23

Afhankelijke van welke iPhone 6 je hebt, komen er geen nieuwe updates meer of zijn vanaf september dit jaar niet meer naar de nieuwste update te krijgen.

Dus wellicht is een nieuwere telefoon toch niet zo'n slecht idee, indien dat uitkomt natuurlijk.

Tips voor hoesjes kan ik je helaas niet aan helpen, ik ga daarvoor eigenlijk altijd voor een cheap-ass Ali Express hoesje.

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Hoesje voor iPhone 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-21 18:50

Ik weet het inderdaad dus ik hoop dat mijn apps voorlopig nog kunnen blijven draaien. Maar vind het nu echt nog zonde om een nieuwe telefoon te kopen. Sowieso vind ik telefoons belachelijk tegenwoordig en dat geld heb en wil ik er op dit moment gewoon niet aan uitgeven.

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Hoesje voor iPhone 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-21 13:57

Niemand meer tips?