Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:08

Ik zou een investeerder ook niet de deur wijzen als het verschil zo groot is. Ookal heb ik daar een hekel aan. Maar geld wint het op een gegeven moment. Is het <5.000 verschil dan zou ik wel zwaaien. Zoek maar een andere investering.

25% overbieden vind ik te zot.. doe daar niet aan.. we gaan op deze van gister wel wat overbieden. Vooral als blijk van: joh we begrijpen de markt, willen best wat meebewegen. Maar verder, gezien geen haast, zal het op gunning moeten gaan. We kunnen tenslotte ook gewoon hier wachten tot de markt instort of de hypotheekregels in ons voordeel wijzigen. Maakt niet uit over hoeveel jaar :+

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:20

Hier inmiddels getrouwd. Volgende mijlpaal is de overdracht. Heb er ontzettend veel zin in. **\O/**

Gefeliciteerd voor degene die ook geslaagd zijn in deze rare markt!!

HorsePassion
Berichten: 971
Geregistreerd: 21-03-20

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:33

Gefeliciteerd met je huwelijk Ingedebruijn.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10402
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:50

Gefeliciteerd Inge

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:55

Gefeliciteerd, Inge!

Ik denk ook dat je het spoor niet meer hoort als je er een tijdje woont. Dat went snel.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:01

En als het huis goed geïsoleerd is, dan kan het ook nog wel eens goed meevallen. Wij wonen hemelsbreed 75 meter van het spoor en wij horen alleen de trein als we buiten zijn. Binnen hoor je geen trein. Wel de bellen van de spoorovergang en alleen als het helemaal stil is in huis. Met de tv aan hoor je ook die niet.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:44

Gefeliciteerd Inge! ^&+
Hoe lang moeten jullie nog wachten tot de overdracht?

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10402
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:55

Hier staat het huis van de overburen sinds vanmorgen op funda. Zij hebben de originele indeling met garage nog. Wij hebben geen garage meer maar daardoor wel 20 m2 meer woonoppervlak. Ben heel benieuwd wat de uiteindelijke prijs gaat worden.

Bieden vanaf prijs is 30.000 hoger dan de bieden vanaf prijs van onze woning toen die vorig jaar september op de markt kwam.

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:57

Gefeliciteerd Inge!

Over spoor: Ik zit nog geen 100 meter bij het spoor vandaan hier. En eigenlijk hoor ik hem amper. Komen minimaal 6 per uur langs. Het is wel zo dat als de wind wat anders staat ik hem wel iets meer hoor.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10402
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 10:23

Vaste stroom aan treinen went ook heel snel. Bij mijn appartement in Almere zat ik ook dicht bij t spoor merk je al snel niks meer van.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 13:19

xSwanHeart schreef:
Gefeliciteerd Inge! ^&+
Hoe lang moeten jullie nog wachten tot de overdracht?


Eerste week van december! Heel spannend en vooral benieuwd wanneer we de factuur vanuit de notaris kunnen verwachten. Ben heel benieuwd of we die boete op de rente moeten betalen of niet.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 13:22

Winged schreef:
Gefeliciteerd Inge!

Over spoor: Ik zit nog geen 100 meter bij het spoor vandaan hier. En eigenlijk hoor ik hem amper. Komen minimaal 6 per uur langs. Het is wel zo dat als de wind wat anders staat ik hem wel iets meer hoor.


Ik heb letterlijk op nog geen 5 meter van mijn appartementje een spoor gehad. Konden de trein bijna aanraken haha en zelfs die hoorde ik niet meer met de deuren dicht. Open was een ander geval :+

Hoe bevalt je huisje?

Anoniem

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 08:33

Gefeliciteerd Inge!

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 16:46

Gefeliciteerd Inge!

En wat een super leuk huis Swanheart!

Wij gaan morgen weer een boerderij bezichtigen en heb vandaag de makelaar te pakken proberen te krijgen voor een andere woning waar we interesse in hebben maar helaas nog niet gelukt. Wel even aangeven via de website dat we graag een bezichtiging willen plannen. Het huis is net op hun eigen website geplaatst en staat verder nog nergens anders op dus hoop dat ik nog optijd ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:07

Hopelijk op tijd erbij!

Ik heb net weer een brief geschreven voor bij een bod en onze voorwaarden toegelicht. Nu alleen nog even definitief beslissen wat we willen bieden (echt wat een natte vingerwerk is dat eigenlijk :') ) qua percentage boven de vraagprijs.

Earth

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:55


Brainless

Berichten: 29721
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 01:25


Wendy_Komen

Berichten: 6295
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:24

Is toch hopelijk kwestie van een 0 te veel???

Malenka

Berichten: 7559
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:31

Het heeft een paar leuke elementen en ligt op een gunstige locatie. Maar dat verantwoord de prijs wat mij betreft echt niet. Absurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:21

En de badkamer.. die voegen bah! En de keuken is ook behoorlijk oud en qua apparaten niet compleet meer volgens mij.

Achterom
Berichten: 23024
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:25

Het is sowieso een opknapper eigenlijk... als die leeg is ziet ie er denk ik niet echt fijn uit. Daar moet nog flink geld in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:38

Het zou me niks verbazen als het voor die prijs weggaat. Helemaal koekoek wat mij betreft.

Wij hebben gister een bod uitgebracht op een super leuk huisje.. kan tot vandaag 12:00 uur. Dus grote kans dat we vanmiddag al wat horen. Zal wel niks worden, want we overbieden vast niet genoeg. Maar hebben het dan iig weer geprobeerd :D

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:43

Het is wel een groot huis met een mooie achtertuin. Maar pfff .. belachelijk zeg.

Spannend, idinn. Ik zou zelf mijn bod later uitbrengen als het tot vandaag 12.00 uur kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 14:53

Ik denk niet dat die tactiek veel nut heeft in ons geval. We zullen het toch van de gunning moeten hebben en onze flexibiliteit qua verhuismoment :+

pillow
Berichten: 7786
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 17:25

Fitzroy schreef:
Het is wel een groot huis met een mooie achtertuin. Maar pfff .. belachelijk zeg.

Spannend, idinn. Ik zou zelf mijn bod later uitbrengen als het tot vandaag 12.00 uur kan.

Dat maakt toch niks uit hoe laat je biedt. Je bent de hoogste of niet,maakt niet uit wanneer je bod binnenkomt.