Mijn moeder en vele anderen wonen in flatgebouwen in deze straat. Er staan ontzettend veel bomen en de overlast van de roek is met het jaar erger en erger.
Dit zelfde probleem hadden ze ook bij het kerkhof en daar heeft de gemeente alle bomen verwijderd om het probleem op te lossen.
Het is inmiddels zo erg met de vogels dat mijn moeder (en andere bewoners) de ramen zelfs niet meer op kiep kunnen zetten omdat de stront naar binnen vliegt.
Mijn moeder had laatst de ramen open gezet om te luchten, letterlijk het matras, nachtkastjes en al ondergescheten.
Er zijn al een hoop klachten richting de gemeente gegaan, maar die doen er helaas niks aan omdat ze de ernst van het probleem niet inzien.
De buurtbewoners hebben ook geen ideeën meer hoe aan te pakken, ik had al geopperd om de krant te benaderen, maar verder weet ik het ook niet... Jullie nog ideeën?
Op een idee te geven van de situatie, zo treft mijn moeder dagelijks de auto aan, en mijn vader zijn bus waar hij mee bij klanten moet verschijnen. Hij zet inmiddels de bus ook ergens anders zodat hij niet eerst iedere ochtend door de wasstraat hoeft.