Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nova_zodiax

Berichten: 1037
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-19 17:19

Help.
Om een of andere reden wil Netflix al een tijdje niet goed aanmelden/inloggen. Ik krijg een N te zien, zie afbeelding.
Als ik de stekker van de tv er uit haal en opnieuw er in doe, doet hij het wel gelijk!
Heb me al opnieuw af en aangemeld maar zonder succes.
Op internet word ik er niet wijzer van. Iemand de gouden tip??

nova_zodiax

Berichten: 1037
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-19 17:19

Afbeelding

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:22

Hier ging het laatst ook al zo langzaam.
Met pijn en moeite opladen, en als ik eenmaal de serie ging starten ging het niet verder dan 24%.
Maar daarna heb ik niet meer gekeken.
Echt vervelend is dat, dan denk je lekker een serie te gaan kijken :(

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:29

Welke provider heb je?
Ziggo en Netflix geeft bijv. nogal eens problemen heb ik ondervonden na mijn overstap. Schijnt een bekend probleem te zijn daar.

JMJ

Berichten: 278
Geregistreerd: 23-04-11

Re: Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:41

Google Chromecast gebruiken, apparaatje kost € 39,= maar dan werken Netflix en Youtube zonder problemen.

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:44

ElCid schreef:
Welke provider heb je?
Ziggo en Netflix geeft bijv. nogal eens problemen heb ik ondervonden na mijn overstap. Schijnt een bekend probleem te zijn daar.

Zowel toen ik nog bij mijn ouders woonde als nu Ziggo en Netflix maar hier geen problemen...
Mijn ouders kijken altijd via Ziggo naar Netflix, moet er wel bijzeggen dat ik voorheen meestal via de ps4 en tegenwoordig via de tv zelf kijk. Op mijn oude tv heb ik ook moeite met Netflix gehad, maar volgens mij moest er toen ook wel het een en ander geüpdate worden..

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:54

Hier nooit problemen gehad toen ik nog bij KPN zat maar nu met Ziggo laadt Netflix soms niet of traag en meerdere afleveringen van een serie kijken lukt niet want dan loopt de boel "vast".
Ik heb een Wetek play kastje; dat lukt nu ook niet meer en rechtstreeks via de ( smart) tv gaat ook niet.
Ik heb nu via de Netflix site het "automatisch afspelen van een volgende aflevering" uitgezet en nu gaat het wel beter.

Die Chrome cast werkt alleen via wifi, toch. Wij hebben de wifi eigenlijk altijd uit staan en alles bekabeld.

nova_zodiax

Berichten: 1037
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-19 18:07

Ik heb ziggo, ik heb nooit eerder probleem gehad. En als ik de stekker in en uit doe is er niets aan de hand.

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:24

nova_zodiax schreef:
Ik heb ziggo, ik heb nooit eerder probleem gehad. En als ik de stekker in en uit doe is er niets aan de hand.


Bij mij wilde Netflix vandaag helemaal niet laden. Stekker er uit helpt dan ook niet, raar dat het bij de een wel en bij de ander niet/ slecht werkt. Met KPN nooit problemen gehad.

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:55

Ik heb ook vaak dit probleem via ziggo. Erg vervelend

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Netflix wil niet inloggen/aanmelden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 09:48

De tv bekabelen was bij ons de oplossing.

nova_zodiax

Berichten: 1037
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 22:40

Isabel schreef:
De tv bekabelen was bij ons de oplossing.

Wat heb je anders gedaan ??

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:55

Over bekabeling gesproken, zit er niet teveel verlies in de kabel/kabel is Ziggo gecertificeerd en kan 2 kanten op werken?
Wij hadden zelf een coax kabel getrokken (ivm nieuwbouw) en de gewone tv deed het wel, maar on demand kregen we via de kabel in de muur maar niet voor elkaar. Tijdelijk met meerdere kabels aaneengesloten over de vloer geleefd want daarmee deed on demand t wel. Toen de Ziggo monteur hier was bleek er teveel dB verlies te zitten in de kabel, hij bleek niet helemaal goed aangesloten op de wandcontactdoos. Dus nieuwe wandcontactdoos erop en de monteur heeft de rest verder aangesloten en sindsdien werkt het prima...
Geen idee of het daar aan ligt hoor, maar ik noem maar wat :)

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:34

nova_zodiax schreef:
Isabel schreef:
De tv bekabelen was bij ons de oplossing.

Wat heb je anders gedaan ??

Niks, letterlijk alleen bekabeld!