Heetwaterdispenser, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 14:20

Ik heb deze. Ik ben er helemaal weg van en wil echt nooit meer zonder! <3 <3
Al heb ik ook nog wel altijd een normale waterkoker voor andere dingen of een hele pot thee ofzo.

Afbeelding

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 14:42

Mag ik die snelheid dan even heel simpel verklaren: de meeste waterkokers zijn maar 800 - 1000 Watt. Als ik de modellen bekijk die hier langs komen, gaat het vermogen naar het dubbele! Moet eens op een waterkoker loslaten; heb je net zo snel kokend water als met deze dingen!

Dus helaas voor degenen die denken dat ze ook wat goedkoper in het gebruik zijn, sorry, dat is dus niet waar. Met een beetje pech gebruiken ze meer vermogen!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Heetwaterdispenser, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 14:45

Ik heb een inimini razendsnelle waterkoker, gaat maximaal 1 l in maar is geschikt vanaf een minimum van 300 ml. Voor een beter thee of koffie. 30 seconde maximaal ongeveer en het water kookt al rvs ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 14:46

Ik heb een Silvercrest (van de lidl), dat ding is vooral zo snel ook omdat hij steeds maar 1 glas opwarmt, en niet meer dan dat. Met een waterkoker kook ik altijd veel meer water dan nodig is per keer, wat ik daarna nog 3/ 4 keer herkook voor mn volgende glazen thee tot hij leeg is.. :+